Filtrer resultater (8)
Tilgængelige lande
Lande, hvor produktet er tilgængeligt. Bemærk: Kundeservice er måske ikke tilgængelig i dette land.
Danmark
Prismuligheder
Produkttype
8 resultater
Organisationer kan bruge monday.coms fleksible platform til at give medarbejderne brugerdefinerede kommunikationsværktøjer, der gør det nemt at diskutere projekter i kontekst.
Læs mere om monday.com
Organisationer kan bruge monday.coms fleksible platform til at give medarbejderne brugerdefinerede kommunikationsværktøjer, der gør det nemt at diskutere projekter i kontekst. Man skal blot starte med en af de færdige skabeloner, tilføje teamets opgaver ved at uploade regneark eller dokumenter og derefter tilføje 30+ kolonner, så teamet har ét bredt overblik over alle de oplysninger, de har brug for for at samarbejde effektivt. På den måde kan medarbejderne fokusere på arbejdet, i stedet for at bruge timer på at sortere gennem deres indbakke.
Læs mere om monday.com
...
Læs mere
Egenskaber
- Chat/beskeder
- Undersøgelser og feedback
- Aktivitets-/nyhedsopdatering
- Fildeling
- Medarbejderkartotek
- Styring af nyhedsbreve
- Vidensstyring
- Kommunikationsstyring
- Multikanal-kommunikation
Et visuelt samarbejdsværktøj, der skaber et fælles perspektiv for teamet på et hvilket som helst projekt på en sjov, fleksibel og givende måde.
Fra salg og marketing til HR og drift kan teams designe og tilpasse Trello til deres unikke behov og arbejdsmetoder. Og med mere end 100 integrationer med andre vigtige værktøjer som Google Drive, Slack, Jira og meget mere er Trello et levende projektcenter for samarbejde på tværs af teamet, uanset hvor arbejdet foregår. Trello bringer glæde til teamsamarbejdet ved at gøre det åbent og nemt at dele på tværs af tavler og teams.
Læs mere om Trello
...
Læs mere
Egenskaber
- Chat/beskeder
- Undersøgelser og feedback
- Aktivitets-/nyhedsopdatering
- Fildeling
- Medarbejderkartotek
- Styring af nyhedsbreve
- Vidensstyring
- Kommunikationsstyring
- Multikanal-kommunikation
Asana tilbyder en af de enkleste måder at organisere og administrere arbejde på tværs af teams. Her vises, hvorfor Asana er blandt den software, der klarer sig bedst på Capterra.
Med Asana er det muligt at organisere arbejdet på tværs af teams i stor skala – fra daglige opgaver til strategiske tværfaglige initiativer. Asana er en af de eneste arbejdsstyringsplatforme, der omsætter mål til handling og nedbryder siloer mellem teams. Mere end 135.000 betalende kunder og millioner af gratis organisationer i 190 lande bruger Asana til at administrere alt fra virksomhedsmål til digital transformation, produktlanceringer og markedsføringskampagner.
Læs mere om Asana
...
Læs mere
Egenskaber
- Chat/beskeder
- Undersøgelser og feedback
- Aktivitets-/nyhedsopdatering
- Fildeling
- Medarbejderkartotek
- Styring af nyhedsbreve
- Vidensstyring
- Kommunikationsstyring
- Multikanal-kommunikation
En af de bedste HR-systemer til små og mellemstore virksomheder, med ansøgersporing, onboarding, e-sign, ferieafholdelse, performance, rapportering og en mobilapp.
BambooHR er et af de førende online HR-systemer til små og mellemstore virksomheder. Dette skybaserede systemet tilbyder integreret ATS, onboarding-værktøjer, e-signaturer, håndtering af ferieafholdelse og præstationsstyring med nem rapportering og en praktisk mobilapp til medarbejdere. Med BambooHR frigøres HR fra datastyringsspiralen for at blive mere effektive, mere virkningsfulde og mere menneskelig. For at se en demo og starte en gratis prøveperiode kan man ringe til os.
Læs mere om BambooHR
...
Læs mere
Egenskaber
- Chat/beskeder
- Undersøgelser og feedback
- Aktivitets-/nyhedsopdatering
- Fildeling
- Medarbejderkartotek
- Styring af nyhedsbreve
- Vidensstyring
- Kommunikationsstyring
- Multikanal-kommunikation
Bitrix24 er en gratis kommunikationsplatform til medarbejdere, der bruges af otte millioner virksomheder verden over. Skybaseret, mobil, open source.
Bitrix24 er en gratis intern og ekstern kommunikationsplatform for medarbejdere, der bruges af otte millioner virksomheder verden over. Skybaseret, mobil, open source. Sociale netværk til virksomheder, arbejdsgrupper, intranet, gruppechat, e-mail, telefoni, SMS, mere.
Læs mere om Bitrix24
...
Læs mere
Egenskaber
- Chat/beskeder
- Undersøgelser og feedback
- Aktivitets-/nyhedsopdatering
- Fildeling
- Medarbejderkartotek
- Styring af nyhedsbreve
- Vidensstyring
- Kommunikationsstyring
- Multikanal-kommunikation
GoBrunch er en alsidig webinar- og mødeplatform med et unikt interface, der skaber positivt engagement blandt deltagerne.
GoBrunch er en alsidig webinar- og mødeplatform med et unikt interface, der skaber positivt engagement blandt deltagerne. Et webinar eller virtuelt klasseværelse kan oprettes, ens kamera tændes, skærmen og videoer deles, andre præsentationsværter kan vises og optages. Ligesom ved en personlig begivenhed kan man have flere gruppelokaler samtidig med forskellige facilitatorer tildelt hver session. Der kræves ingen installation. Sessioner kan gøres mere engagerende.
Læs mere om GoBrunch
...
Læs mere
Egenskaber
- Chat/beskeder
- Undersøgelser og feedback
- Aktivitets-/nyhedsopdatering
- Fildeling
- Medarbejderkartotek
- Styring af nyhedsbreve
- Vidensstyring
- Kommunikationsstyring
- Multikanal-kommunikation
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-medarbejderoplevelsessoftware til små og mellemstore virksomheder.
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-software til medarbejderoplevelser for små og mellemstore virksomheder. Med den kan medarbejderens processer og tidsforbruget på timesedler til intern kommunikation strømlines. niikiis dækker alle SMV’ers behov for at håndtere folk, fra rekruttering til afslutningsinterviewet. niikiis kan gøre små og mellemstore virksomheder mere effektive med en intuitiv plug&play-løsning, der kan spare tid og penge både individuelt og på virksomhedsniveau.
Læs mere om niikiis
...
Læs mere
Egenskaber
- Chat/beskeder
- Undersøgelser og feedback
- Aktivitets-/nyhedsopdatering
- Fildeling
- Medarbejderkartotek
- Styring af nyhedsbreve
- Vidensstyring
- Kommunikationsstyring
- Multikanal-kommunikation
Smartplan hjælper virksomheder væk fra Excel og over i et online vagtplanlægningssystem. Derudover tilbyder Smartplan både kommunikation, tidsregistrering, lønkørsel og meget mere.
Smartplan er et intuitivt, cloud-baseret vagtplanlægningsværktøj med stor fokus på brugervenlighed.
I Smartplan er der gode muligheder for kommunikation mellem medarbejdere og administratorer, fraværshåndtering i form af eksempelvis ferie, sygdom eller afspadsering samt lønkørsel til en række forskellige lønsystemer.
Derudover giver Smartplans stempelur en sikkerhed i forhold til, at medarbejdernes tidsregistrering altid er korrekt. Medarbejderne stempler blot ind og ud, når de møder og går hjem.
Læs mere om Smartplan
...
Læs mere
Egenskaber
- Chat/beskeder
- Undersøgelser og feedback
- Aktivitets-/nyhedsopdatering
- Fildeling
- Medarbejderkartotek
- Styring af nyhedsbreve
- Vidensstyring
- Kommunikationsstyring
- Multikanal-kommunikation