Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Software til intern kommunikation

Software til intern kommunikation gør det muligt for HR-teams og ledere at interagere, samarbejde og dele viden, opdateringer og notifikationer med resten af virksomheden

Danmark Vis lokale produkter

14 resultater

Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid.
Slack er en samarbejdshub, der gør det lettere at få arbejdet gjort ved at sørge for, at de rette oplysninger sendes til de rette personer. Når teamet skal sparke et projekt i gang, ansætte nye medarbejdere, implementere kode, gennemgå salgskontrakter, færdiggøre næste års budget, måle A/B-test, planlægge den næste kontoråbning og meget mere, dækker Slack alle behov. Teamet har mulighed for at prøve Slack gratis. Læs mere om Slack

Egenskaber

  • Chat/beskeder
  • Undersøgelser og feedback
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Medarbejderkartotek
  • Styring af nyhedsbreve
  • Vidensstyring
  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
Et visuelt samarbejdsværktøj, der skaber et fælles perspektiv for teamet på et hvilket som helst projekt på en sjov, fleksibel og givende måde.
Fra salg og marketing til HR og drift kan teams designe og tilpasse Trello til deres unikke behov og arbejdsmetoder. Og med mere end 100 integrationer med andre vigtige værktøjer som Google Drive, Slack, Jira og meget mere er Trello et levende projektcenter for samarbejde på tværs af teamet, uanset hvor arbejdet foregår. Trello bringer glæde til teamsamarbejdet ved at gøre det åbent og nemt at dele på tværs af tavler og teams. Læs mere om Trello

Egenskaber

  • Chat/beskeder
  • Undersøgelser og feedback
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Medarbejderkartotek
  • Styring af nyhedsbreve
  • Vidensstyring
  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
Asana tilbyder en af de enkleste måder at organisere og administrere arbejde på tværs af teams. Her vises, hvorfor Asana er blandt den software, der klarer sig bedst på Capterra.
Med Asana er det muligt at organisere arbejdet på tværs af teams i stor skala – fra daglige opgaver til strategiske tværfaglige initiativer. Asana er en af de eneste arbejdsstyringsplatforme, der omsætter mål til handling og nedbryder siloer mellem teams. Mere end 135.000 betalende kunder og millioner af gratis organisationer i 190 lande bruger Asana til at administrere alt fra virksomhedsmål til digital transformation, produktlanceringer og markedsføringskampagner. Læs mere om Asana

Egenskaber

  • Chat/beskeder
  • Undersøgelser og feedback
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Medarbejderkartotek
  • Styring af nyhedsbreve
  • Vidensstyring
  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
Organisationer kan bruge monday.coms fleksible platform til at give medarbejderne brugerdefinerede kommunikationsværktøjer, der gør det nemt at diskutere projekter i kontekst.
Organisationer kan bruge monday.coms fleksible platform til at give medarbejderne brugerdefinerede kommunikationsværktøjer, der gør det nemt at diskutere projekter i kontekst. Man skal blot starte med en af de færdige skabeloner, tilføje teamets opgaver ved at uploade regneark eller dokumenter og derefter tilføje 30+ kolonner, så teamet har ét bredt overblik over alle de oplysninger, de har brug for for at samarbejde effektivt. På den måde kan medarbejderne fokusere på arbejdet, i stedet for at bruge timer på at sortere gennem deres indbakke. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Chat/beskeder
  • Undersøgelser og feedback
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Medarbejderkartotek
  • Styring af nyhedsbreve
  • Vidensstyring
  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
En af de bedste HR-systemer til små og mellemstore virksomheder, med ansøgersporing, onboarding, e-sign, ferieafholdelse, performance, rapportering og en mobilapp.
BambooHR er et af de førende online HR-systemer til små og mellemstore virksomheder. Dette skybaserede systemet tilbyder integreret ATS, onboarding-værktøjer, e-signaturer, håndtering af ferieafholdelse og præstationsstyring med nem rapportering og en praktisk mobilapp til medarbejdere. Med BambooHR frigøres HR fra datastyringsspiralen for at blive mere effektive, mere virkningsfulde og mere menneskelig. For at se en demo og starte en gratis prøveperiode kan man ringe til os. Læs mere om BambooHR

Egenskaber

  • Chat/beskeder
  • Undersøgelser og feedback
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Medarbejderkartotek
  • Styring af nyhedsbreve
  • Vidensstyring
  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Chat/beskeder
  • Undersøgelser og feedback
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Medarbejderkartotek
  • Styring af nyhedsbreve
  • Vidensstyring
  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
Bitrix24 er en gratis kommunikationsplatform til medarbejdere, der bruges af otte millioner virksomheder verden over. Skybaseret, mobil, open source.
Bitrix24 er en gratis intern og ekstern kommunikationsplatform for medarbejdere, der bruges af otte millioner virksomheder verden over. Skybaseret, mobil, open source. Sociale netværk til virksomheder, arbejdsgrupper, intranet, gruppechat, e-mail, telefoni, SMS, mere. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Chat/beskeder
  • Undersøgelser og feedback
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Medarbejderkartotek
  • Styring af nyhedsbreve
  • Vidensstyring
  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
GoBrunch er en alsidig webinar- og mødeplatform med et unikt interface, der skaber positivt engagement blandt deltagerne.
GoBrunch er en alsidig webinar- og mødeplatform med et unikt interface, der skaber positivt engagement blandt deltagerne. Et webinar eller virtuelt klasseværelse kan oprettes, ens kamera tændes, skærmen og videoer deles, andre præsentationsværter kan vises og optages. Ligesom ved en personlig begivenhed kan man have flere gruppelokaler samtidig med forskellige facilitatorer tildelt hver session. Der kræves ingen installation. Sessioner kan gøres mere engagerende. Læs mere om GoBrunch

Egenskaber

  • Chat/beskeder
  • Undersøgelser og feedback
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Medarbejderkartotek
  • Styring af nyhedsbreve
  • Vidensstyring
  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
Jostle's not just an employee communications tool—we're an employee success platform. Our platform is purpose-designed to help people connect, communicate, and celebrate together. It's a single place where everyone can find what they need, clarify what matters, and celebrate success. The result? Happier employees, bridged silos, enabled voices, and open communication. Join the 1000+ organizations already enjoying successful workplaces, like ASOS, the University of Illinois, & Citizens Bank. Læs mere om Jostle

Egenskaber

  • Chat/beskeder
  • Undersøgelser og feedback
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Medarbejderkartotek
  • Styring af nyhedsbreve
  • Vidensstyring
  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
Medarbejderkommunikationsplatform til frontlinjeteams. Mobil med interaktivt nyhedsfeed, centraliseret vidensbibliotek og livevideo.
Medarbejdernes engagement og motivation øges ved at knytte dem alle sammen. Med YOOBIC kan brugeren nemt nå sine frontlinjeteams, lette samarbejdet og lytte til alles feedback gennem en mobil kommunikationsplatform, der er bygget til nutidens moderne arbejdsstyrke. YOOBIC bruges af mere end 150 brands og forhandlere over hele verden, herunder Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples og Peugeot. Læs mere om YOOBIC

Egenskaber

  • Chat/beskeder
  • Undersøgelser og feedback
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Medarbejderkartotek
  • Styring af nyhedsbreve
  • Vidensstyring
  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
Claromentis empowers your intranet for a dynamic digital workplace with a fully integrated solution. Enjoy comprehensive intranet applications for seamless collaboration, e-forms and workflows for streamlined processes, and e-learning capabilities for continuous employee development. Stay organised with robust task management tools. Experience a versatile and interactive space for communication, collaboration, task management, and e-learning. Drive productivity and foster innovation Læs mere om Claromentis

Egenskaber

  • Chat/beskeder
  • Undersøgelser og feedback
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Medarbejderkartotek
  • Styring af nyhedsbreve
  • Vidensstyring
  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
Omfattende HCM-system med fordele, uddannelse, rekruttering, løn- og ansættelsesløsninger samt komplette rapporterings- og analysemuligheder.
Sage People gør det muligt for mellemstore virksomheder at administrere deres højt værdsatte arbejdsstyrker gennem det omfattende HCM-systemet (menneskelig kapitalstyring) i skyen. Det gør det muligt for organisationer at transformere den måde, de erhverver, engagerer, administrerer og udvikler deres medarbejdere på, fra en lokal til en multinational skala. Sage People er bygget på en stærk Salesforce-platform og bakket op af mere end 30 års Sage-erfaring inden for HR-IT-administration. Det kan hurtigt implementeres – typisk på ca. 90 dage – og er nemt at bruge og tilpasse. Læs mere om Sage People

Egenskaber

  • Chat/beskeder
  • Undersøgelser og feedback
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Medarbejderkartotek
  • Styring af nyhedsbreve
  • Vidensstyring
  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-medarbejderoplevelsessoftware til små og mellemstore virksomheder.
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-software til medarbejderoplevelser for små og mellemstore virksomheder. Med den kan medarbejderens processer og tidsforbruget på timesedler til intern kommunikation strømlines. niikiis dækker alle SMV’ers behov for at håndtere folk, fra rekruttering til afslutningsinterviewet. niikiis kan gøre små og mellemstore virksomheder mere effektive med en intuitiv plug&play-løsning, der kan spare tid og penge både individuelt og på virksomhedsniveau. Læs mere om niikiis

Egenskaber

  • Chat/beskeder
  • Undersøgelser og feedback
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Medarbejderkartotek
  • Styring af nyhedsbreve
  • Vidensstyring
  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
Danmark Lokalt produkt
Smartplan

Smartplan

(0) Danmark Lokalt produkt
Smartplan hjælper virksomheder væk fra Excel og over i et online vagtplanlægningssystem. Derudover tilbyder Smartplan både kommunikation, tidsregistrering, lønkørsel og meget mere.
Smartplan er et intuitivt, cloud-baseret vagtplanlægningsværktøj med stor fokus på brugervenlighed. I Smartplan er der gode muligheder for kommunikation mellem medarbejdere og administratorer, fraværshåndtering i form af eksempelvis ferie, sygdom eller afspadsering samt lønkørsel til en række forskellige lønsystemer. Derudover giver Smartplans stempelur en sikkerhed i forhold til, at medarbejdernes tidsregistrering altid er korrekt. Medarbejderne stempler blot ind og ud, når de møder og går hjem. Læs mere om Smartplan

Egenskaber

  • Chat/beskeder
  • Undersøgelser og feedback
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Medarbejderkartotek
  • Styring af nyhedsbreve
  • Vidensstyring
  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation