17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software
CRM-systemer til små virksomheder
CRM-systemer til små virksomheder automatiserer kundeinformationsstyring og sporing af kundeinteraktion for virksomheder med mindre end 50 medarbejdere. Brug Capterra til at finde de rette CRM-systemer til små virksomheder i Danmark. Læs mere Læs mindre
Capterra leverer objektive, uafhængig undersøgelser samt anmeldelser fra verificerede brugere. Det kan hænde, at vi modtager et henvisningshonorar, når du besøger en leverandørs side via vores links.
Få mere at vide
Filtrer resultater (11)
Tilgængelige lande
Lande, hvor produktet er tilgængeligt. Bemærk: Kundeservice er måske ikke tilgængelig i dette land.
Danmark
Prismuligheder
11 resultater
Sortér efter
NetSuite CRM understøtter end-to-end-styring af marketing, salg, ordreopfyldelse og support for at sikre en gnidningsfri kundeoplevelse.
NetSuite hjælper virksomheder med at bevare deres vitale, dynamiske forhold til kunderne. Brugerne får indsigt i realtid i hele kundeforholdet – lige fra præferencer til transaktionshistorik – samt et fuldt og altomfattende overblik over hele kundecyklussen lige fra lead og hele vejen til salgsmulighed, salg, ordreopfyldelse og support. NetSuite-brugere får alt det, de behøver for at kunne opretholde deres kundeforhold ved ethvert kontaktpunkt.
Læs mere om NetSuite
...
Læs mere
Egenskaber
- Kalender/påmindelsessystem
- Områdestyring
- Markedsføringsautomatisering
- Segmentering
- Kvalificering af kundeemne
- Live chat
- Opgavestyring
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere.
Odoo er en fuldt integreret, brugerdefinerbar åben kildekode-software, der er fyldt med professionelt designede, brugervenlige forretningsprogrammer. Odoos intuitive database er i stand til at opfylde et flertal af forretningsbehov, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Odoo er en alt-i-en softwareløsning, der er designet til at opfylde behovene i enhver virksomhed, uanset størrelse (eller budget).
Læs mere om Odoo
...
Læs mere
Egenskaber
- Kalender/påmindelsessystem
- Områdestyring
- Markedsføringsautomatisering
- Segmentering
- Kvalificering af kundeemne
- Live chat
- Opgavestyring
Avanceret løsning, der er designet til effektivt samarbejde, kommunikation, socialt netværk og arbejdsgangs- og vidensstyring.
Sikker, nøglefærdig intranetløsning til små og mellemstore virksomheder, designet til effektivt samarbejde, kommunikation, sociale netværk, forretningsproces og vidensstyring. Giver mulighed for bedre videnskontinuitet ved at flytte data fra netværkssiloer og lokale drev til ét beskyttet, centraliseret lager. Wikis, blogs og fora sikrer socialt aktiverede vidensbaser for forbedret teamwork.
Læs mere om Bitrix24
...
Læs mere
Egenskaber
- Kalender/påmindelsessystem
- Områdestyring
- Markedsføringsautomatisering
- Segmentering
- Kvalificering af kundeemne
- Live chat
- Opgavestyring
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er en alt-i-en CRM med salgs-, markedsførings- og serviceautomatisering i en enkelt platform. Den har salgssporing, kontaktstyring, marketingautomatisering, webanalyse, tovejs-e-mails, telefoni og helpdesk med en enkel, ren og moderne interface.
Læs mere om Agile CRM
...
Læs mere
Egenskaber
- Kalender/påmindelsessystem
- Områdestyring
- Markedsføringsautomatisering
- Segmentering
- Kvalificering af kundeemne
- Live chat
- Opgavestyring
monday.com er et skybaseret Work OS, hvor teams driver deres projekter og hverdagsarbejde, uanset om de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday.com er CRM-software til små virksomheders salgsteams. Den visuelle og fleksible software gør det muligt for teams at registrere kundeemner, fremme deres salgspipelines og fastholde kunder, alt sammen i én brugervenlig platform. Smarte og visuelle tavler kan bruges til at tildele elementer, få værdifulde indsigter, holde styr på KPI’er, dele filer og meget mere.
Læs mere om monday CRM
...
Læs mere
Egenskaber
- Kalender/påmindelsessystem
- Områdestyring
- Markedsføringsautomatisering
- Segmentering
- Kvalificering af kundeemne
- Live chat
- Opgavestyring
Man kan styre virksomheden og få den til at vokse med én app, der klarer det hele. Farvel til endeløse telefonopkald og papirarbejde, goddag til kundeloyalitet!
Kunderelationer kan vokse med en stærk CRM der er designet til små virksomheder: > Opbevaring, administration og markering af kundeemner, kontakter og kunder i én centraliseret online hub.
> Et fugleperspektiv over dine kunders tidligere aftaler, betalinger, fakturaer, dokumenter og samtaler.
> Alle oplysningerne er ved hånden, uanset hvor man er, og hvornår man har brug for dem, med en venlig mobilapp. > Man kan nemt samarbejde med et team og tildele kunder, aftaler og indkommende anmodninger til medarbejdere.
Læs mere om vcita
...
Læs mere
Egenskaber
- Kalender/påmindelsessystem
- Områdestyring
- Markedsføringsautomatisering
- Segmentering
- Kvalificering af kundeemne
- Live chat
- Opgavestyring
Et intuitivt og brugervenligt CRM-system tilpasset dine behov for at gøre arbejdsdagen lettere.
Lime CRM er et markedsledende og brugervenligt system, der forenkler arbejdsdagen for dig og dine kollegaer. Lime CRM samler dine kunder, forretning og kampagner ét sted. Med smarte integrationer til dine øvrige systemer giver Lime CRM dig overblik over forretningen og forhindrer dobbeltarbejde. Lime CRM kan bruges i et cloud miljø eller egen server. Optimal for 10 brugere og opefter.
Læs mere om Lime CRM
...
Læs mere
Egenskaber
- Kalender/påmindelsessystem
- Områdestyring
- Markedsføringsautomatisering
- Segmentering
- Kvalificering af kundeemne
- Live chat
- Opgavestyring
Europas mest fleksible CRM. Efficy er en komplet og fleksibel løsning til styring af kunderelationer, der styrker dine medarbejdere.
Endelig en CRM-løsning, der lever op til din virksomheds behov. Efficy er en stor spiller på det europæiske CRM-marked. Vi har et stort udvalg af fleksible løsninger og allerede 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande. Efficy CRM er let at bruge og tilpasse til virksomheder baseret på størrelse og behov. Det betyder, at du kan udvikle din forretning på en struktureret måde. Spild ikke tid på at systematisere data – styrk dine medarbejdere og få din forretning til at vokse med Efficy CRM.
Læs mere om Efficy CRM
...
Læs mere
Egenskaber
- Kalender/påmindelsessystem
- Områdestyring
- Markedsføringsautomatisering
- Segmentering
- Kvalificering af kundeemne
- Live chat
- Opgavestyring
#1 Action-fokuseret salg CRM for små virksomheder. Fokuser på den næste handling, opfølgning med enhver føring og hold dig i kontrol over dit salg.
OnePageCRM er den første actionfokuserede salg CRM, der hjælper små og mellemstore virksomheder med at holde kontrol over deres salg. Fokuser på, hvad der skal gøres næste, opfølgning med enhver føring, hold teamet på samme side og luk flere tilbud, en salgsaktion ad gangen. Spar tid og automatiser din administrator og dataindtastning. Generer kundeemner i et klik fra hvor som helst på nettet. Høste CRM -fordelene på farten med iOS- og Android -mobile apps. Nogen spørgsmål? Vi tilbyder support via e -mail, telefon og chat.
Læs mere om OnePageCRM
...
Læs mere
Egenskaber
- Kalender/påmindelsessystem
- Områdestyring
- Markedsføringsautomatisering
- Segmentering
- Kvalificering af kundeemne
- Live chat
- Opgavestyring
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv.
Læs mere om RAYNET CRM
...
Læs mere
Egenskaber
- Kalender/påmindelsessystem
- Områdestyring
- Markedsføringsautomatisering
- Segmentering
- Kvalificering af kundeemne
- Live chat
- Opgavestyring
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger.
Læs mere om EQUP
...
Læs mere
Egenskaber
- Kalender/påmindelsessystem
- Områdestyring
- Markedsføringsautomatisering
- Segmentering
- Kvalificering af kundeemne
- Live chat
- Opgavestyring