17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software
Social CRM Tools
Software til Social CRM Tools gør sælgere og marketingfolk i stand til at engagere deres kunder og tiltrække leads via sociale kanaler, danne sig en forståelse af forskellige kundeprofiler og spore interaktioner via en centraliseret database. Læs mere Læs mindre
Capterra leverer objektive, uafhængig undersøgelser samt anmeldelser fra verificerede brugere. Det kan hænde, at vi modtager et henvisningshonorar, når du besøger en leverandørs side via vores links.
Få mere at vide
Filtrer resultater (5)
Tilgængelige lande
Lande, hvor produktet er tilgængeligt. Bemærk: Kundeservice er måske ikke tilgængelig i dette land.
Danmark
Prismuligheder
5 resultater
Sortér efter
Start gratis med LiveAgent og giv fremragende kundeservice med den ultimative helpdesk-løsning til virksomheder i alle størrelser.
Læs mere om LiveAgent
LiveAgent er en cloud-baseret Help Desk-software med over 200+ kompatible integrationer. Strømlin alle kundeinteraktioner og administrer sociale kampagner fra en enkelt platform.
Integrer alle dine sociale medier, og nyd kraftfuld billetsoftware, administration af kunderelationer, konverteringsrapporter, e-mailsporing og andre smarte funktioner.
LiveAgent hjælper 150 millioner slutbrugere verden over med salgs- og marketingindsats. Start med en 30-dages gratis prøveperiode, der kræves intet kreditkort.
Læs mere om LiveAgent
...
Læs mere
Egenskaber
- Registrering af kundeemne
- Følelsesanalyse
- Social integration på flere kanaler
- Markedsføringsautomatisering
- Pleje af kundeemner
- Live chat
- Overvågning af sociale medier
Zendesk er en komplet kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed.
Zendesk Suite er en kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed. Virksomheder, der bruger Zendesk, øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentanternes produktivitet med 30 % – uanset skala. Kundeinteraktionerne foregår i en enkelt interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og meget mere. Det er hurtigt at oprette og komme i gang. Zendesk Suite omfatter anmodningssystem, hjælpecenter, fællesskabsforum, messaging, samtale, Explore og Sunshine Conversations.
Læs mere om Zendesk Suite
...
Læs mere
Egenskaber
- Registrering af kundeemne
- Følelsesanalyse
- Social integration på flere kanaler
- Markedsføringsautomatisering
- Pleje af kundeemner
- Live chat
- Overvågning af sociale medier
Avanceret løsning, der er designet til effektivt samarbejde, kommunikation, socialt netværk og arbejdsgangs- og vidensstyring.
Sikker, nøglefærdig intranetløsning til små og mellemstore virksomheder, designet til effektivt samarbejde, kommunikation, sociale netværk, forretningsproces og vidensstyring. Giver mulighed for bedre videnskontinuitet ved at flytte data fra netværkssiloer og lokale drev til ét beskyttet, centraliseret lager. Wikis, blogs og fora sikrer socialt aktiverede vidensbaser for forbedret teamwork.
Læs mere om Bitrix24
...
Læs mere
Egenskaber
- Registrering af kundeemne
- Følelsesanalyse
- Social integration på flere kanaler
- Markedsføringsautomatisering
- Pleje af kundeemner
- Live chat
- Overvågning af sociale medier
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv.
Læs mere om RAYNET CRM
...
Læs mere
Egenskaber
- Registrering af kundeemne
- Følelsesanalyse
- Social integration på flere kanaler
- Markedsføringsautomatisering
- Pleje af kundeemner
- Live chat
- Overvågning af sociale medier
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger.
Læs mere om EQUP
...
Læs mere
Egenskaber
- Registrering af kundeemne
- Følelsesanalyse
- Social integration på flere kanaler
- Markedsføringsautomatisering
- Pleje af kundeemner
- Live chat
- Overvågning af sociale medier