Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Social CRM Tools

Software til Social CRM Tools gør sælgere og marketingfolk i stand til at engagere deres kunder og tiltrække leads via sociale kanaler, danne sig en forståelse af forskellige kundeprofiler og spore interaktioner via en centraliseret database.

4 resultater

Start gratis med LiveAgent og giv fremragende kundeservice med den ultimative helpdesk-løsning til virksomheder i alle størrelser. Læs mere om LiveAgent
LiveAgent er en cloud-baseret Help Desk-software med over 200+ kompatible integrationer. Strømlin alle kundeinteraktioner og administrer sociale kampagner fra en enkelt platform. Integrer alle dine sociale medier, og nyd kraftfuld billetsoftware, administration af kunderelationer, konverteringsrapporter, e-mailsporing og andre smarte funktioner. LiveAgent hjælper 150 millioner slutbrugere verden over med salgs- og marketingindsats. Start med en 30-dages gratis prøveperiode, der kræves intet kreditkort. Læs mere om LiveAgent

Egenskaber

  • Registrering af kundeemne
  • Overvågning af sociale medier
  • Social integration på flere kanaler
  • Markedsføringsautomatisering
  • Følelsesanalyse
  • Live chat
  • Pleje af kundeemner
Zendesk er en komplet kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed.
Zendesk Suite er en kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed. Virksomheder, der bruger Zendesk, øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentanternes produktivitet med 30 % – uanset skala. Kundeinteraktionerne foregår i en enkelt interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og meget mere. Det er hurtigt at oprette og komme i gang. Zendesk Suite omfatter anmodningssystem, hjælpecenter, fællesskabsforum, messaging, samtale, Explore og Sunshine Conversations. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Registrering af kundeemne
  • Overvågning af sociale medier
  • Social integration på flere kanaler
  • Markedsføringsautomatisering
  • Følelsesanalyse
  • Live chat
  • Pleje af kundeemner
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere. Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv. Læs mere om RAYNET CRM

Egenskaber

  • Registrering af kundeemne
  • Overvågning af sociale medier
  • Social integration på flere kanaler
  • Markedsføringsautomatisering
  • Følelsesanalyse
  • Live chat
  • Pleje af kundeemner
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Registrering af kundeemne
  • Overvågning af sociale medier
  • Social integration på flere kanaler
  • Markedsføringsautomatisering
  • Følelsesanalyse
  • Live chat
  • Pleje af kundeemner