3 resultater
Zendesk er en komplet kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed.
Zendesk Suite er en kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed. Virksomheder, der bruger Zendesk, øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentantern es produktivitet med 30 % – uanset skala. Kundeinteraktionerne foregår i en enkelt interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og meget mere. Det er hurtigt at oprette og komme i gang. Zendesk Suite omfatter anmodningssystem, hjælpecenter, fællesskabsforum, messaging, samtale, Explore og Sunshine Conversations. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Registrering af kundeemne
  • Overvågning af sociale medier
  • Social integration på flere kanaler
  • Markedsføringsautomatisering
  • Følelsesanalyse
  • Live chat
  • Pleje af kundeemner
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere. Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv. Læs mere om RAYNET CRM

Egenskaber

  • Registrering af kundeemne
  • Overvågning af sociale medier
  • Social integration på flere kanaler
  • Markedsføringsautomatisering
  • Følelsesanalyse
  • Live chat
  • Pleje af kundeemner
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Registrering af kundeemne
  • Overvågning af sociale medier
  • Social integration på flere kanaler
  • Markedsføringsautomatisering
  • Følelsesanalyse
  • Live chat
  • Pleje af kundeemner