17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Software til projektplanlægning

Software til projektplanlægning giver virksomheder mulighed for at oprette tidslinjer for projektgennemførelse, allokere ressourcer, tildele opgaver og budget for projektrelaterede udgifter. Brug Capterra til at finde den rette Software til projektplanlægning til din forretning i Danmark.

Danmark Vis lokale produkter
14 resultater
Danmark Lokalt produkt
State-of-the-art Professional Services Automation: Projektstyring, fakturering, rapportering og fremragende tidsregistrering. Læs mere om TimeLog
Er du på udkig efter en løsning, der løfter dine forretningsprocesser fra aftale til faktura? TimeLog er den førende PSA-software til projektbaserede virksomheder. Den kombinerer den mest brugervenlige tidsregistrering med avanceret projektstyring, fakturering, ressourcestyring, skudsikker rapportering og meget mere. TimeLog er den mest effektive løsning for konsulentvirksomheder, der er på udkig efter den bedste software med integrationer til førende løn- og økonomisystemer. Læs mere om TimeLog

Egenskaber

  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Agile-metodologier
Et visuelt samarbejdsværktøj, der skaber et fælles perspektiv for teamet på et hvilket som helst projekt på en sjov, fleksibel og givende måde.
Fra salg og marketing til HR og drift kan teams designe og tilpasse Trello til deres unikke behov og arbejdsmetoder. Og med mere end 100 integrationer med andre vigtige værktøjer som Google Drive, Slack, Jira og meget mere er Trello et levende projektcenter for samarbejde på tværs af teamet, uanset hvor arbejdet foregår. Trello bringer glæde til teamsamarbejdet ved at gøre det åbent og nemt at dele på tværs af tavler og teams. Læs mere om Trello

Egenskaber

  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Agile-metodologier
Asana til projektplanlægning. Spor arbejdet fra start til slut, så dit team forbliver synkroniseret med tidsplanen for at nå deres mål.
Asana er et værktøj til product planlægning, der hjælper teams med at organisere deres arbejde, lige fra daglige opgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det muligt at samle alt arbejdet og alle teams på ét sted, uanset hvor man er. Mulighed for at organisere arbejdet som man helst vil have det, lige fra lister til tavler, kalendere og gantt-diagrammer. Brugeren slutter sig til mere end 135.000 betalende organisationer og millioner af teams i 190 lande, der bruger Asana til at få mere fra hånden. Det tager blot et par minutter at komme i gang med at prøve Asana. Læs mere om Asana

Egenskaber

  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Agile-metodologier
Fra projektplanlægning til kompleks porteføljestyring – teams kan leverer bedre arbejde på monday.coms uendeligt, tilpasbare platform.
monday.com Work OS er en åben platform, der bringer teams sammen med kundetilpassede løsninger for at bryde kommunikationsbarrierer, flytte projekter fremad og få alle involverede på samme side. Man kan få nem adgang til alle statusopdateringer, budgetgodkendelser og mere på én platform, hvor man også kan se, hvordan hele teamets arbejde står til med et hurtigt blik. Uanset om man er hjemme, på kontoret eller på farten uden wifi, giver monday.com mulighed for hurtigt at få adgang til vigtige oplysninger og træffe bedre datadrevne beslutninger. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Agile-metodologier
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Agile-metodologier
NetSuite, der er blandt verdens førende skybaserede ERP'er, giver brugerne det overblik og den kontrol, de behøver for at kunne tage informerede beslutninger og være sikre i deres evne til at vækste.
NetSuite er en skybaseret alt-i-én-løsning til forretningsstyring, der hjælper mere end 32.000 organisationer med at styrke effektiviteten via automatisering af centrale processer og indsigt i realtid i operationelle og økonomiske resultater. Med én samlet, integreret pakke af applikationer til styring af regnskab, ordrebehandling, lagerbeholdning, produktion samt forsyningskæde og lageraktiviteter giver NetSuite virksomheder det fulde overblik og kontrol over deres forretningsaktiviteter. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Agile-metodologier
Onlineværktøjet til projektplanlægning
Miro er en af de førende platforme med samarbejdsorienterede whiteboards til teams af enhver størrelse og anvendes af mere end 30 millioner brugere verden over. Softwaren giver brugeren mulighed for selvsikkert at administrere komplekse projekter og interessenter. Brugeren kan skabe samordning i processer og fælles forståelse mellem tværfaglige teams med et samarbejdsbaseret online whiteboard. Arbejdsgangen forenkles, og de daglige rutiner optimeres med samlingen af mere end 250 planlægningsskabeloner. Effektive integrationer med de mest anvendte værktøjer (Asana, MS Teams, Monday og mange flere). Læs mere om Miro

Egenskaber

  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Agile-metodologier
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere.
Odoo er en fuldt integreret, brugerdefinerbar åben kildekode-software, der er fyldt med professionelt designede, brugervenlige forretningsprogrammer. Odoos intuitive database er i stand til at opfylde et flertal af forretningsbehov, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Odoo er en alt-i-en softwareløsning, der er designet til at opfylde behovene i enhver virksomhed, uanset størrelse (eller budget). Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Agile-metodologier
Avanceret løsning, der er designet til effektivt samarbejde, kommunikation, socialt netværk og arbejdsgangs- og vidensstyring.
Sikker, nøglefærdig intranetløsning til små og mellemstore virksomheder, designet til effektivt samarbejde, kommunikation, sociale netværk, forretningsproces og vidensstyring. Giver mulighed for bedre videnskontinuitet ved at flytte data fra netværkssiloer og lokale drev til ét beskyttet, centraliseret lager. Wikis, blogs og fora sikrer socialt aktiverede vidensbaser for forbedret teamwork. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Agile-metodologier
Padlet tilbyder smukke tavler og lærreder til visuelle tænkere og elever.
Dostojevskij sagde, at skønhed vil redde verden. Padlet tilbyder smukke tavler og lærreder til visuelle tænkere og elever. Brug tavler til at samle, organisere og præsentere hvad som helst. Brug sandkasser til whiteboarding, lektioner og aktiviteter. Over 40 millioner mennesker bruger Padlet aktivt hver måned. De bruger det til at samarbejde om filer, administrere digitale aktiver visuelt og meget mere. Dostojevskij ville have elsket Padlet. Læs mere om Padlet

Egenskaber

  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Agile-metodologier
Business Plan Software til Windows. Generer din komplette økonomiske fremskrivning efter land og økonomisk sektor. Sprog: Engelsk, fransk, spansk.
Business Plan Software. Det genererer den finansielle prognose fremskrivning, herunder budgetter, finansiel evaluering og pengestrøm efter land og økonomisk sektor. Den bruger Excel og Word og har en online manual med eksempler, cases og referencer. Dit projekt er på din pc og ikke i skyen. Intet abonnement, kun én betaling. Lande: alle, Valuta: alle, grænseflade- og rapporteringssprog: engelsk, fransk, spansk, italiensk, o portugisisk. Læs mere om Intecplan

Egenskaber

  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Agile-metodologier
Enterprise-grade project management, resource planning & project accounting. Fair total cost of ownership & fast time to value.
Your self-made system is outdated. Your app spaghetti doesn’t produce the data you need. Or you’ve outgrown your product suite. You need VOGSY NOW! Rock solid project management, resource planning, time tracking, and invoicing. Project accounting, Integrated with your finance system. Reporting from lead to cash. Scalable software that you quickly adapt to your ever-changing needs. Enterprise-grade security and reliability. Smooth onboarding & fast time to value. Zero disruption to the business. Læs mere om VOGSY

Egenskaber

  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Agile-metodologier
cplace er en stærk virksomhedsplatform, der hjælper førende højteknologiske virksomheder med at styre meget komplekse projekter.
cplace er en stærk virksomhedsplatform, der hjælper førende højteknologiske virksomheder i alle brancher med at styre og skalere meget komplekse projekter og porteføljer. Den fleksible cplace platform er grundlaget for et effektivt samarbejde mellem distribuerede teams på tværs af virksomheden. Out-of-the-box-applikationer og løsningskomponenter kan bruges direkte, tilpasses, kombineres og udvides. En ensartet database forbinder alle cplace løsninger i virksomheden (og andre steder) og giver integreret information, som kan visualiseres efter behov. Læs mere om cplace

Egenskaber

  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Agile-metodologier
Danmark Lokalt produkt
ProjectFlow 365

ProjectFlow 365

(0) Danmark Lokalt produkt
Ved behov for en enkel løsning til projektstyring og porteføljestyring. ProjectFlow 365 – effektivt, enkelt og skalerbart.
Dansk: ProjectFlow 365 er et fleksibelt værktøj til projekt- og porteføljestyring med tæt kobling til Microsoft Office 365. Softwaren giver overblik og gør det nemt at træffe bedre beslutninger om nye projekter. Værktøjet støtter projektlederne og skaber værdi i deres dagligdag. Ressourcestyring i ProjectFlow 365 giver kontrol med kapaciteten og ressourceanvendelsen på projekter og drift. Engelsk: ProjectFlow 365 er et værktøj til projekt- og porteføljestyring med Microsoft Office-integration. Læs mere om ProjectFlow 365

Egenskaber

  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Agile-metodologier