Danmark Vis lokale produkter
6 resultater
Fra projektplanlægning til kompleks porteføljestyring – teams kan leverer bedre arbejde på monday.coms uendeligt, tilpasbare platform. Læs mere om monday.com
monday.com Work OS er en åben platform, der bringer teams sammen med kundetilpassede løsninger for at bryde kommunikationsbarrierer, flytte projekter fremad og få alle involverede på samme side. Man kan få nem adgang til alle statusopdateringer, budgetgodkendelser og mere på én platform, hvor man også kan se, hvordan hele teamets arbejde står til med et hurtigt blik. Uanset om man er hjemme, på kontoret eller på farten uden wifi, giver monday.com mulighed for hurtigt at få adgang til vigtige oplysninger og træffe bedre datadrevne beslutninger. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Ressourcestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Agile-metodologier
  • Visning af Gantt/tidslinje
Asana tilbyder en af de enkleste måder at organisere og administrere arbejde på tværs af teams. Her vises, hvorfor Asana er blandt den software, der klarer sig bedst på Capterra. Læs mere om Asana
Med Asana er det muligt at organisere arbejdet på tværs af teams i stor skala – fra daglige opgaver til strategiske tværfaglige initiativer. Asana er en af de eneste arbejdsstyringsplatforme, der omsætter mål til handling og nedbryder siloer mellem teams. Mere end 135.000 betalende kunder og millioner af gratis organisationer i 190 lande bruger Asana til at administrere alt fra virksomhedsmål til digital transformation, produktlanceringer og markedsføringskampagner. Læs mere om Asana

Egenskaber

  • Ressourcestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Agile-metodologier
  • Visning af Gantt/tidslinje
Danmark Lokalt produkt
ProjectFlow

ProjectFlow

(0) Danmark Lokalt produkt
Ved behov for en enkel løsning til projektstyring og porteføljestyring. ProjectFlow 365 – effektivt, enkelt og skalerbart. Læs mere om ProjectFlow
Dansk: ProjectFlow 365 er et fleksibelt værktøj til projekt- og porteføljestyring med tæt kobling til Microsoft Office 365. Softwaren giver overblik og gør det nemt at træffe bedre beslutninger om nye projekter. Værktøjet støtter projektlederne og skaber værdi i deres dagligdag. Ressourcestyring i ProjectFlow 365 giver kontrol med kapaciteten og ressourceanvendelsen på projekter og drift. Engelsk: ProjectFlow 365 er et værktøj til projekt- og porteføljestyring med Microsoft Office-integration. Læs mere om ProjectFlow

Egenskaber

  • Ressourcestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Agile-metodologier
  • Visning af Gantt/tidslinje
Et visuelt samarbejdsværktøj, der skaber et fælles perspektiv for teamet på et hvilket som helst projekt på en sjov, fleksibel og givende måde.
Fra salg og marketing til HR og drift kan teams designe og tilpasse Trello til deres unikke behov og arbejdsmetoder. Og med mere end 100 integrationer med andre vigtige værktøjer som Google Drive, Slack, Jira og meget mere er Trello et levende projektcenter for samarbejde på tværs af teamet, uanset hvor arbejdet foregår. Trello bringer glæde til teamsamarbejdet ved at gøre det åbent og nemt at dele på tværs af tavler og teams. Læs mere om Trello

Egenskaber

  • Ressourcestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Agile-metodologier
  • Visning af Gantt/tidslinje
Onlineværktøjet til projektplanlægning
Miro er en af de førende platforme med samarbejdsorienterede whiteboards til teams af enhver størrelse og anvendes af mere end 30 millioner brugere verden over. Softwaren giver brugeren mulighed for selvsikkert at administrere komplekse projekter og interessenter. Brugeren kan skabe samordning i processer og fælles forståelse mellem tværfaglige teams med et samarbejdsbaseret online whiteboard. Arbejdsgangen forenkles, og de daglige rutiner optimeres med samlingen af mere end 250 planlægningsskabeloner. Effektive integrationer med de mest anvendte værktøjer (Asana, MS Teams, Monday og mange flere). Læs mere om Miro

Egenskaber

  • Ressourcestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Agile-metodologier
  • Visning af Gantt/tidslinje
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere.
Odoo er en fuldt integreret, brugerdefinerbar åben kildekode-software, der er fyldt med professionelt designede, brugervenlige forretningsprogrammer. Odoos intuitive database er i stand til at opfylde et flertal af forretningsbehov, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Odoo er en alt-i-en softwareløsning, der er designet til at opfylde behovene i enhver virksomhed, uanset størrelse (eller budget). Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Ressourcestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Agile-metodologier
  • Visning af Gantt/tidslinje