Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Sociale medier analyse værktøjer

Software til analyse af sociale medier anvendes af marketingfolk til at identificere og fortolke data om kunders interaktioner med indhold og andre sociale trends.

2 resultater

På monday.coms åbne platform kan teams spore fremgangen af flere kampagner på sociale medier ved hjælp af brugerdefinerede kontrolpaneler på.
På monday.coms åbne platform kan hele marketingteams styre kampagner på sociale medier fra ide til analyse mere effektivt end nogensinde før. Med masser af integrationer og apps lader monday.com marketingfolk importere data fra den software, de allerede bruger. På den måde kan alle i teamet se, hvordan alting står til, med et hurtigt blik på brugerdefinerbare, træk-og-slip-platforme, der viser præcis, hvilke oplysninger der er relevante for et vellykket teamarbejde. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Engagementssporing
  • Konkurrentovervågning
  • Kampagneanalyse
  • Multikanal-dataindsamling
  • Tilpasselige rapporter
  • Tilskrivning for kundeemne
  • Postplanlægning
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Engagementssporing
  • Konkurrentovervågning
  • Kampagneanalyse
  • Multikanal-dataindsamling
  • Tilpasselige rapporter
  • Tilskrivning for kundeemne
  • Postplanlægning