Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Subscription Management Software

Subscription Management Software støtter virksomheder, som tilbyder produkter og tjenester på abonnementsbasis, ved at give adgang til fleksible faktureringsmuligheder og automatisering af reklamefremstød. Brug Capterra til at finde den rette Subscription Management Software til din forretning i Danmark.

3 resultater

Abonnementsplatform til håndtering af betalinger, kundedata og planer. Vi supporterer på dansk og engelsk fra vores kontor i København. Læs mere om Billwerk+
Optimize: Abonnementsplatform til håndtering af betalinger, kundedata og planer. Særlige fokusområder: Tokens minimering af tid du bruger på support eller på at få opdaterede kortoplysninger fra dine kunder, men du får også: I gennemsnit 3% mindre churn 26% mindre svindel. Dette gælder for alle Visa og Mastercard. Vores API, som du kan trække og tilpasse til din egen tech stack baseret på OpenAPI 3. Fordele: Forbedret dokumentation, Forbedret schema support, Omfattende ecosystem. Med vores gateway kan du tilpasse dine betalingsmetoder til dit marked og din målgruppe. Privatsalg (B2C) er MobilePay Recurring en vigtig betalingsmetode på det danske marked. Erhvervssalg (B2B) hvor fakturabetaling, Mastercard, Visa, bank-til-bank er essentielle. Vi tilbyder en sikre, stabil og fleksibel løsning: 99.97% oppetid siden 2017. Altid opdateret PCI DSS certifikat. Og så er vi tidligere Reepay. Support på dansk og engelsk. Læs mere om Billwerk+

Egenskaber

  • Tilbagevendende/abonnementsfakturering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af automatisk genererede svar
  • Administration af abonnementsplan
  • Rabatstyring
  • Brugssporing/-analyse
Klare kontrakter kan gives, fakturaer kan automatiseres, resultater kan analyseres, skatter og abonnementer kan effektivt håndteres.
Virksomheder kan koncentrere sig om tjenester og relationer, mens Odoos intuitive, automatiserede funktioner håndterer tilbagevendende fakturering, abonnenter, salg og meget mere. Man kan hurtigt levere klare kontrakter og fejlfrie, automatiserede fakturaer, tage sig af skat og moms uden stress og håndtere betalinger – automatisk. Konvertering af glade besøgende til tilfredse kunder, og oprettelse af varige relationer med abonnenter takket være Odoo Subscriptions brugervenlig interface og dybdegående analyseværktøjer. Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Tilbagevendende/abonnementsfakturering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af automatisk genererede svar
  • Administration af abonnementsplan
  • Rabatstyring
  • Brugssporing/-analyse
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Tilbagevendende/abonnementsfakturering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af automatisk genererede svar
  • Administration af abonnementsplan
  • Rabatstyring
  • Brugssporing/-analyse