17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Software til Event Management

Software til Event Management gør det muligt for event-arrangører i realtid at videregive vigtig information om en given begivenhed til deltagerne, mens de også understøtter de deltagendes mulighed for at netværke. Brug Capterra til at finde den rette Software til Event Management til din forretning i Danmark.

9 resultater
ClickMeeting er en mobilapp til arrangementer, der giver brugeren mulighed for at tage sine onlinearrangementer med sig, uanset hvor turen går hen. Læs mere om ClickMeeting
ClickMeeting er en mobilapp til arrangementer, der giver brugeren mulighed for at tage sine onlinearrangementer med sig, uanset hvor turen går hen. Brugeren kan skabe ethvert arrangement med denne webinar- og mødeplatform – fra små interaktive videokonferencer med de nærmeste kolleger eller studerende, livewebinarer samt automatiserede eller on-demand webinarer til store online- og hybridarrangementer for 10.000 personer. Og alt dette er tilgængeligt både på computeren og mobilen. Læs mere om ClickMeeting

Egenskaber

  • Styring af dagsorden
  • Netværksarbejde
  • Integration af sociale medier
  • Sponsorsider
  • Deltagerprofiler
  • Opdateringer i realtid
En komplet platform til markedsføring og styring af arrangementer, der håndterer hele arrangementslivscyklussen (personligt og virtuelt) fra start til slut.
Cvent leverer en alt i en-platform til alle tænkelige arrangementer. Platformen forenkler forvaltningen af hver fase af arrangementets livscyklus og giver brugeren de data og den indsigt, der er brug for for at maksimere værdi. Uanset om det er personligt, virtuelt eller hybrid, tilbyder Cvent én enkelt platform med alt det, der er brug for til at finde leverandører, engagere deltagere, maksimere sponsorværdi og indsamle vigtige arrangementsdata. Læs mere om Cvent Event Management

Egenskaber

  • Styring af dagsorden
  • Netværksarbejde
  • Integration af sociale medier
  • Sponsorsider
  • Deltagerprofiler
  • Opdateringer i realtid
BigMarker er en af de mest brugerdefinerbare platforme til webinarer, virtuelle events og hybridevents.
BigMarker er en af de mest brugerdefinerbare platforme til webinarer, virtuelle events og hybridevents. Den kombinerer kraftfuld videoteknologi med robust markedsføring og interaktive oplevelsesfunktioner for at skabe unikke brandede begivenheder. Læs mere om BigMarker

Egenskaber

  • Styring af dagsorden
  • Netværksarbejde
  • Integration af sociale medier
  • Sponsorsider
  • Deltagerprofiler
  • Opdateringer i realtid
Accelevents er en alt i én-eventplatform, der giver mulighed for at nå længere og drive bæredygtig vækst.
Accelevents er en alt i én-platform til personlige, virtuelle og hybride events, der giver eventarrangører og marketingfagfolk mulighed for at skabe autentiske menneskelige relationer og drive bæredygtig vækst. Som en førende event-teknologisk platform omdefinerer Accelevents den måde, hvorpå brands kommer i kontakt med deres målgrupper med et brugervenligt, men robust sæt af interaktive funktioner, der kan tilpasses. Læs mere om Accelevents

Egenskaber

  • Styring af dagsorden
  • Netværksarbejde
  • Integration af sociale medier
  • Sponsorsider
  • Deltagerprofiler
  • Opdateringer i realtid
Softwaren giver kunde- og salgsordrer lige til standen, helt uden internetforbindelse. Virker på alle iOS- eller Android-mobilenheder.
Medarbejderne får mulighed for at få kundeoplysninger og bestillinger på handelsmesser allerede ved standen. Helt uden internetforbindelse. Derefter kan det integreres med backend-bestillingshåndtering og/eller kundestyringsapplikationer såsom Salesforce.com. Alle kan designe ved hjælp af værktøjer som Word og Excel. Signaturer, GPS, stik, arbejdsgang, opgaver, forsendelse. Højt accepteret af IT- og ledelsesteam i Fortune 500-virksomheder. Ekstremt nyttige Pro-tjenester får brugeren hurtigt i mål, og det til en lav pris. Læs mere om Forms On Fire

Egenskaber

  • Styring af dagsorden
  • Netværksarbejde
  • Integration af sociale medier
  • Sponsorsider
  • Deltagerprofiler
  • Opdateringer i realtid
Virtuelle og hybride events er mere ægte og engagerende end nogensinde før.
Virtuelle og hybride events er mere ægte og engagerende end nogensinde før. Organiser dine events med en helt igennem engagerende oplevelse, der kan tilpasses individuelt på alle måder, for hver deltager. Drag fordel af smart matchmaking, detaljeret indsigt og meget mere for at opbygge et tæt fællesskab og masser af opmærksomhed omkring dit brand. Læs mere om Let's Get Digital

Egenskaber

  • Styring af dagsorden
  • Netværksarbejde
  • Integration af sociale medier
  • Sponsorsider
  • Deltagerprofiler
  • Opdateringer i realtid
SpotMe er en mobil eventløsning, der er skræddersyet til virksomheder, som ønsker at være værter for ”high-touch”-events.
SpotMe er en mobil eventløsning, der er skræddersyet til virksomheder, som ønsker at være værter for ”high-touch”-events. Inkluderer alle værktøjer til eventstyring, videoproduktion og app-bygning direkte fra din browser. Løsningen er velegnet til alt fra simple webinarer til sofistikerede arrangementer med høje produktionsværdier. Forrester og G2 siger, at SpotMe er en af de førende på grund af de høje engagementsegenskaber og de omfattende tilpasningsmuligheder og fleksibilitet. Læs mere om SpotMe

Egenskaber

  • Styring af dagsorden
  • Netværksarbejde
  • Integration af sociale medier
  • Sponsorsider
  • Deltagerprofiler
  • Opdateringer i realtid
Designet til at imponere – Jugo er en skalerbar, enestående virtuel mødeplatform, bygget til møder, der virkelig betyder noget.
Nu er det slut med kedelige onlinemøder. Det er tid til at bringe rigtige mennesker ind i fordybende virtuelle 3D-mødelokaler, uden VR-headset, uden avatarer og uden downloads. Jugo er en enestående oplevelse af et mødelokale – designet til at imponere. Det er nemt og enkelt at bytte roller – værtsrolle, præsentationsrolle og deltagerrolle. Den virkelige verdens mødedynamik er tilbage. Jugo. Bygget til møder, der betyder noget. Læs mere om Jugo

Egenskaber

  • Styring af dagsorden
  • Netværksarbejde
  • Integration af sociale medier
  • Sponsorsider
  • Deltagerprofiler
  • Opdateringer i realtid
Hubb genopfinder den måde, folk oplever begivenheder på. Hubb er bygget af professionelle til arrangementer, og leverer fordybende, meningsfulde digitale
Hubb genopfinder den måde, folk oplever begivenheder på. Hubb-platformen laver virtuelle-, lokale- og hybridevents med effektive værktøjer til deltagerengagement, der giver liv til brands. Hubb underbygger mange af verdens største konferencer. Hubb er bygget af veteraner indenfor event-administration til event-fagfolk, og giver event-arrangører hidtil uset kontrol og agilitet. Læs mere om Hubb

Egenskaber

  • Styring af dagsorden
  • Netværksarbejde
  • Integration af sociale medier
  • Sponsorsider
  • Deltagerprofiler
  • Opdateringer i realtid