17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Software til virtuelle events

Software til virtuelle events gør det muligt for virksomheder at afholde deres events og konferencer virtuelt med værktøjer til live-streaming af begivenheder, som kan tilgås fra flere forskellige typer enheder. Brug Capterra til at finde den rette Software til virtuelle events til din forretning i Danmark.

16 resultater
BigMarker er en fuldt brugerdefinerbar platform til virtuelle events og hybridevents, der kombinerer kraftfuld video med brandede interaktive oplevelser. Læs mere om BigMarker
BigMarker er en fuldt brugerdefinerbar virtuel og hybrid eventplatform, der kombinerer effektiv videoteknologi med robust markedsføring og interaktive oplevelsesfunktioner for at skabe unikke, brandede events. Læs mere om BigMarker

Egenskaber

  • Online tilmelding
  • Generering af kundeemner
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Deltagerstyring
  • Chat i realtid
Alle former for virtuelle arrangementer kan oprettes med ClickMeeting. Softwaren giver mulighed for at afholde møder, webinarer og store arrangementer på én platform. Læs mere om ClickMeeting
Alle former for virtuelle arrangementer kan oprettes med ClickMeeting. Brugeren kan holde små møder med sit team eller face-to-face-lektioner med studerende, livewebinarer eller automatiserede og on-demand webinarer samt store arrangementer for op til 10.000 seere på én platform. De interaktive funktioner kan bruges til at engagere deltagerne og fremme samarbejdet. Og alt dette opleves direkte i browservinduet og på mobilenheder. Ingen installation påkrævet. Læs mere om ClickMeeting

Egenskaber

  • Online tilmelding
  • Generering af kundeemner
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Deltagerstyring
  • Chat i realtid
Med Cvent kan brugeren nemt skabe bedre virtuelle arrangementer med integrerede løsninger, der maksimerer effekten af arrangementerne.
Cvent giver brugeren redskaberne til at skabe bedre virtuelle arrangementer. Den virtuelle platform til markedsføring og administration kan bruges til at få mest muligt ud af online arrangementer. De kraftfulde og fleksible værktøjer hjælper med at øge antallet af deltagere, behandle tilmeldinger og indhente brugbar viden. Ved at bruge Cvent til virtuelle arrangementer har brugeren alle de data, der er brug for til at bevise og forbedre afkastet for hele arrangementsprogrammet på én samlet og omfattende platform. Læs mere om Cvent Event Management

Egenskaber

  • Online tilmelding
  • Generering af kundeemner
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Deltagerstyring
  • Chat i realtid
En webkonferenceløsning, der giver mulighed for at afholde interaktive onlinemøder, videokonferencer og organisere engagerende webinarer.
Zoho Meeting er en robust webkonferenceløsning, der er bygget til online møde- og webinarbehov. Den er fuldstændig browserbaseret, og deltagere behøver ikke at downloade nogen applikation for at deltage i et møde eller webinar. Møder kan holdes praktiske ved hjælp af et skrivebords-plugin til Windows, Linux og Mac, iOS-app, android-app, Google Chrome-udvidelse, Firefox-udvidelse samt integration af indlejringswidget og kalender. Indlejret webinarregistrering, meningsmålinger, vanlige spørgsmål, mulighed for at tale, optage, dybdegående analyse osv. Læs mere om Zoho Meeting

Egenskaber

  • Online tilmelding
  • Generering af kundeemner
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Deltagerstyring
  • Chat i realtid
Livestorm er en ende-til-ende-video-engagementsplatform, der giver mulighed for at forbinde, engagere og optage handlingsrettede indsigter på ét sted.
Livestorm giver kraftfulde, men smertefri, videoengagementer i stor skala. Ende-til-ende-video-engagementplatformen kan gøre det muligt for organisationer at skabe professionelle videoengagementer, der nemt kan administreres på ét sted. Det er en browserbaseret platform, der ikke kræver et download eller opsætning. Man kan bruge Livestorm til møder eller arrangementer, der afholdes efter behov, live eller forhåndsoptaget. Læs mere om Livestorm

Egenskaber

  • Online tilmelding
  • Generering af kundeemner
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Deltagerstyring
  • Chat i realtid
Skab en intens oplevelse med Airmeet, og bring dine globale målgrupper sammen. Øg engagementet og få bedre ROI for begivenheden.
Afhold virtuelle begivenheder på en helt ny måde med Airmeet. Bring dit brand til live med oplevelser som receptionsområde, virtuelle stande og sociale netværkslounges, og få handlingsorienteret indsigt med analyser. Med Airmeet kan du skalere op til 100.000 deltagere og bruge integrationer med Zapier, Hubspot, Eventbrite og Mailchimp til at fremskynde eksekveringen. Over 2500 mærker som Walmart, Volvo, Accenture, HackerRank, University of Toronto bruger Airmeet til deres begivenheder. Læs mere om Airmeet

Egenskaber

  • Online tilmelding
  • Generering af kundeemner
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Deltagerstyring
  • Chat i realtid
Nem livestreaming, virtuelle udstillingsskranker, interaktivt netværk, breakout-sessioner, registrering, chat og meningsmåling.
En kraftfuld, men overkommelig alt i én-platform til virtuelle events med personlig kundesupport døgnet rundt. Platformen tilbyder robuste funktioner til afholdelse af virtuelle events, herunder billetsalg, livestreaming, livechat og meningsmåling, virtuelle udstillingsskranker, breakout-sessioner, A.I.-drevet netværk, gamification og meget mere. Uanset om man er vært for et arrangement på 100 personer eller mere end 100.000, giver Accelevents mulighed for at skabe en virtuel oplevelse, som deltagerne husker. Læs mere om Accelevents

Egenskaber

  • Online tilmelding
  • Generering af kundeemner
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Deltagerstyring
  • Chat i realtid
GoBrunch er en alsidig virtuel event-platform med et unikt interface, der skaber positivt engagement blandt deltagerne.
GoBrunch er en alsidig virtuel event-platform med et unikt interface, der skaber positivt engagement blandt deltagerne. Et webinar eller virtuelle arrangement kan oprettes, ens kamera tændes, skærmen og videoer deles, andre præsentationsværter kan vises og optages. Ligesom ved et personligt arrangement kan man have flere lokaler samtidig med forskellige facilitatorer tildelt hver session. Der kræves ingen installation. Events kan gøres sjovere og mere interaktive. Læs mere om GoBrunch

Egenskaber

  • Online tilmelding
  • Generering af kundeemner
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Deltagerstyring
  • Chat i realtid
Virtuelle og hybride events er mere ægte og engagerende end nogensinde før.
Virtuelle og hybride events er mere ægte og engagerende end nogensinde før. Organiser dine events med en helt igennem engagerende oplevelse, der kan tilpasses individuelt på alle måder, for hver deltager. Drag fordel af smart matchmaking, detaljeret indsigt og meget mere for at opbygge et tæt fællesskab og masser af opmærksomhed omkring dit brand. Læs mere om Let's Get Digital

Egenskaber

  • Online tilmelding
  • Generering af kundeemner
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Deltagerstyring
  • Chat i realtid
Highered er betroet af mere end 700 skoler i 91 lande og bruges af arbejdsgivere inden for alle brancher til at afholde virtuelle arrangementer.
Highered Virtual Events er en skybaseret platform, der gør det muligt for arbejdsgivere og skoler at organisere virtuelle karrierebegivenheder og webinarer. Betroet af mere end 700 skoler i 91 lande og brugt af globale markedsledere inden for alle brancher. En af de mest anvendte virtuelle eventplatforme i sektoren for videregående uddannelse. Softwaren har alle de funktioner, man kan få brug for, herunder fleksibel opsætning, tekst- og videochat, livesupport, analyser og rapporter samt eventkampagne. Brugeren kan afholde virtuelle begivenheder, der hvor publikum er. Læs mere om Highered

Egenskaber

  • Online tilmelding
  • Generering af kundeemner
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Deltagerstyring
  • Chat i realtid
Her er der mulighed for at dele interesser med et globalt publikum. Her mødes man af en alt-i-en-platformen, der bringer virtuelle og fysiske arrangementer til live.
Med HeySummit er interessen i centrum. Her mødes man af en alt-i-en-platform, der giver liv til virtuelle, hybride og fysiske arrangementer. Det er tid til at udvide publikummet og omsætte interesser til penge. Til store og små begivenheder og alt derimellem. Skal der afholdes et enkeltstående webinar, en månedlig uformel snak eller en større opsætning over flere dage eller med flere talere? HeySummit huser arrangementer af enhver type. Den kraftfulde alt-i-en-platform understøtter møder af enhver størrelse, hyppighed og kompleksitet. Læs mere om HeySummit

Egenskaber

  • Online tilmelding
  • Generering af kundeemner
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Deltagerstyring
  • Chat i realtid
Kaltura Video Experience Cloud tilbyder live-, realtids- og on-demand-videoprodukter til tusindvis af organisationer i hele verden.
Kalturas mission er at give mulighed for enhver videooplevelse for enhver organisation. Vores Video Experience Cloud tilbyder live-, realtids- og on-demand-videoprodukter samt specialiserede brancheløsninger til uddannelse samt medier og telekommunikation. Andre platforme i skyen og virksomheder bruger også vores medietjenester til at give mulighed for videooplevelser og arbejdsgange for deres egne produkter. Førende brands bruger Kalturas Video Experience Cloud til at nå millioner af brugere, uanset hvor de er, med enhver slags videooplevelse. Læs mere om Kaltura Video Platform

Egenskaber

  • Online tilmelding
  • Generering af kundeemner
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Deltagerstyring
  • Chat i realtid
SpotMe er en virtuel eventløsning, der er skræddersyet til virksomheder, som ønsker at være værter ved ”high-touch”-events.
SpotMe er en virtuel eventengagementsløsning, der er skræddersyet til virksomheder, som ønsker at være værter ved ”high-touch”-events. Inkluderer alle værktøjer til eventstyring, videoproduktion og app-bygning direkte fra din browser. Løsningen er velegnet til alt fra simple webinarer til sofistikerede arrangementer med høje produktionsværdier. Forrester og G2 siger, at SpotMe er en af de førende på grund af de høje engagementsegenskaber og de omfattende tilpasningsmuligheder og fleksibilitet. Læs mere om SpotMe

Egenskaber

  • Online tilmelding
  • Generering af kundeemner
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Deltagerstyring
  • Chat i realtid
InviteDesk er en online platform, hvor man kan få de rigtige gæster til at deltage i events gennem marketingautomatisering, teamwork og indsigt.
InviteDesk er et markedsføringssoftware til events, der hjælper organisationer med at forbedre arrangementers ROI (investeringsafkast). Med InviteDesk får man de gæster, man ønsker, ved at give marketing- og salgsteams mulighed for at samarbejde om gæstelister og prioritering af førstevalggæster med fuld gennemsigtighed. Man kan oprette alt, hvad man har bruge for, for at gennemføre invitationer til arrangementer, landingssider, registreringssider og hele e-mailsekvenser. InviteDesk integreres nemt i ens CRM (kunderelationsstyring) for at sikre, at man kan få styr på effektivitetscyklussen af events. Læs mere om InviteDesk

Egenskaber

  • Online tilmelding
  • Generering af kundeemner
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Deltagerstyring
  • Chat i realtid
Designet til at imponere – Jugo er en skalerbar, enestående virtuel mødeplatform, bygget til møder, der virkelig betyder noget.
Nu er det slut med kedelige onlinemøder. Det er tid til at bringe rigtige mennesker ind i fordybende virtuelle 3D-mødelokaler, uden VR-headset, uden avatarer og uden downloads. Jugo er en enestående oplevelse af et mødelokale – designet til at imponere. Det er nemt og enkelt at bytte roller – værtsrolle, præsentationsrolle og deltagerrolle. Den virkelige verdens mødedynamik er tilbage. Jugo. Bygget til møder, der betyder noget. Læs mere om Jugo

Egenskaber

  • Online tilmelding
  • Generering af kundeemner
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Deltagerstyring
  • Chat i realtid
Hubb genopfinder den måde, folk oplever begivenheder på. Hubb er bygget af professionelle til arrangementer, og leverer fordybende, meningsfulde digitale
Hubb genopfinder den måde, folk oplever begivenheder på. Hubb-platformen laver virtuelle-, lokale- og hybridevents med effektive værktøjer til deltagerengagement, der giver liv til brands. Hubb underbygger mange af verdens største konferencer. Hubb er bygget af veteraner indenfor event-administration til event-fagfolk, og giver event-arrangører hidtil uset kontrol og agilitet. Læs mere om Hubb

Egenskaber

  • Online tilmelding
  • Generering af kundeemner
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Deltagerstyring
  • Chat i realtid