Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Kontaktcenter software

Kontaktcentersoftware automatiserer og standardiserer processen med modtagelse og besvarelse af kundeanmodninger på tværs af forskellige kommunikationskanaler.

8 resultater

Start gratis med LiveAgent og giv fremragende kundeservice med den ultimative helpdesk-løsning til virksomheder i alle størrelser. Læs mere om LiveAgent
LiveAgents Contact Center Software giver virksomheder mulighed for nemt at kommunikere med deres brugere via en række forskellige metoder, herunder online chats, telefonopkald og e-mail. Ud over disse kommunikationsmuligheder tilbyder Liveagent også applikationer, der giver virksomheder mulighed for at opbygge tilpassede arbejdsgange og automatisere processer for at forbedre den overordnede kundetilfredshed og reducere omkostningerne. Start med en 30-dages gratis prøveperiode, intet kreditkort påkrævet, ingen kontrakter. Læs mere om LiveAgent

Egenskaber

  • Håndtering af kø
  • Integration af computertelefoni
  • Agentinterface
  • Chatbot
Zendesk er en komplet kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed.
Zendesk Suite er en kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed. Virksomheder, der bruger Zendesk, øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentanternes produktivitet med 30 % – uanset skala. Kundeinteraktionerne foregår i en enkelt interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og meget mere. Det er hurtigt at oprette og komme i gang. Zendesk Suite omfatter anmodningssystem, hjælpecenter, fællesskabsforum, messaging, samtale, Explore og Sunshine Conversations. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Håndtering af kø
  • Integration af computertelefoni
  • Agentinterface
  • Chatbot
Avanceret løsning, der er designet til effektivt samarbejde, kommunikation, socialt netværk og arbejdsgangs- og vidensstyring.
Sikker, nøglefærdig intranetløsning til små og mellemstore virksomheder, designet til effektivt samarbejde, kommunikation, sociale netværk, forretningsproces og vidensstyring. Giver mulighed for bedre videnskontinuitet ved at flytte data fra netværkssiloer og lokale drev til ét beskyttet, centraliseret lager. Wikis, blogs og fora sikrer socialt aktiverede vidensbaser for forbedret teamwork. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Håndtering af kø
  • Integration af computertelefoni
  • Agentinterface
  • Chatbot
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er en alt-i-en CRM med salgs-, markedsførings- og serviceautomatisering i en enkelt platform. Den har salgssporing, kontaktstyring, marketingautomatisering, webanalyse, tovejs-e-mails, telefoni og helpdesk med en enkel, ren og moderne interface. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Håndtering af kø
  • Integration af computertelefoni
  • Agentinterface
  • Chatbot
Et komplet værktøj til kundeengagement med livechat, sporing af besøgende på webstedet og analysefunktioner.
Zoho SalesIQ er en komplet, AI-drevet platform til livechat og analyse, der hjælper virksomheder med at styrke engagementet med deres kunder. Platformen leverer livechat, chatbots og integration med chatkanaler, CRM, helpdesk-software og meget mere for at kommunikere med alle besøgende på webstedet på ethvert trin i kundens livscyklus. Læs mere om Zoho SalesIQ

Egenskaber

  • Håndtering af kø
  • Integration af computertelefoni
  • Agentinterface
  • Chatbot
Europas mest fleksible CRM. Efficy er en komplet og fleksibel løsning til styring af kunderelationer, der styrker dine medarbejdere.
Endelig en CRM-løsning, der lever op til din virksomheds behov. Efficy er en stor spiller på det europæiske CRM-marked. Vi har et stort udvalg af fleksible løsninger og allerede 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande. Efficy CRM er let at bruge og tilpasse til virksomheder baseret på størrelse og behov. Det betyder, at du kan udvikle din forretning på en struktureret måde. Spild ikke tid på at systematisere data – styrk dine medarbejdere og få din forretning til at vokse med Efficy CRM. Læs mere om Efficy CRM

Egenskaber

  • Håndtering af kø
  • Integration af computertelefoni
  • Agentinterface
  • Chatbot
CallMaker er en super dialer, der effektiviserer salgskontakter for virksomheder. Moduler til at booke møder og flere dialertyper som power eller predictive dialer er inkluderet
CallMaker er en automatisk, intelligent dialer, der hjælper med at øge din salg. CM Software har udviklet CallMaker Dialer, som effektiviserer udgående og indgående salgskontakter for virksomheder i alle brancher, hvor salgsintensitet og mange kontakter er vigtige. Vores fokus er, at alle funktioner skal hjælpe dig med at forbedre - på bundlinjen - hvor det tæller! Vores moduler til at booke besøg og møder er for dig, der booker møder, for eksempel for at booke sælgere eller booke et møde. Dialeren findes både som Power Dialer, Predictive Dialer, Auto Dialer, Preview Dialer og Click n Dial. Læs mere om CallMaker

Egenskaber

  • Håndtering af kø
  • Integration af computertelefoni
  • Agentinterface
  • Chatbot
Gør al kundeinteraktion bedre med Mobile Service Cloud. Nem håndtering af livechat, e-mail, WhatsApp og andre kanaler i én indbakke.
Mobile Service Cloud er en kundeserviceløsning, som gør det muligt for medarbejdere i forskellige brancher at levere personlige kundeserviceoplevelser. Gør kontakten så nem som muligt for både kunder og ansatte. Brug agent-indbakken til at interagere med kunderne via deres foretrukne kanaler, f.eks. WhatsApp, Live Chat, Instagram Messenger, Apple Messages for Business eller Voice. Mobile Service Cloud har også en chatbot, der automatiserer samtaler og nemt overdrager dem til en medarbejder. Læs mere om Mobile Service Cloud

Egenskaber

  • Håndtering af kø
  • Integration af computertelefoni
  • Agentinterface
  • Chatbot