4 resultater
Zendesk er en komplet kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed.
Zendesk Suite er en kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed. Virksomheder, der bruger Zendesk, øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentantern es produktivitet med 30 % – uanset skala. Kundeinteraktionerne foregår i en enkelt interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og meget mere. Det er hurtigt at oprette og komme i gang. Zendesk Suite omfatter anmodningssystem, hjælpecenter, fællesskabsforum, messaging, samtale, Explore og Sunshine Conversations. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Håndtering af kø
  • Integration af computertelefoni
  • Agentinterface
  • Chatbot
Avanceret løsning, der er designet til effektivt samarbejde, kommunikation, socialt netværk og arbejdsgangs- og vidensstyring.
Sikker, nøglefærdig intranetløsning til små og mellemstore virksomheder, designet til effektivt samarbejde, kommunikation, sociale netværk, forretningsproces og vidensstyring. Giver mulighed for bedre videnskontinuitet ved at flytte data fra netværkssiloer og lokale drev til ét beskyttet, centraliseret lager. Wikis, blogs og fora sikrer socialt aktiverede vidensbaser for forbedret teamwork. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Håndtering af kø
  • Integration af computertelefoni
  • Agentinterface
  • Chatbot
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er en alt-i-en CRM med salgs-, markedsførings- og serviceautomatisering i en enkelt platform. Den har salgssporing, kontaktstyring, marketingautomatisering, webanalyse, tovejs-e-mails, telefoni og helpdesk med en enkel, ren og moderne interface. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Håndtering af kø
  • Integration af computertelefoni
  • Agentinterface
  • Chatbot
Gør al kundeinteraktion bedre med Mobile Service Cloud. Nem håndtering af livechat, e-mail, WhatsApp og andre kanaler i én indbakke.
Mobile Service Cloud er en kundeserviceløsning, som gør det muligt for medarbejdere i forskellige brancher at levere personlige kundeserviceoplevelser. Gør kontakten så nem som muligt for både kunder og ansatte. Brug agent-indbakken til at interagere med kunderne via deres foretrukne kanaler, f.eks. WhatsApp, Live Chat, Instagram Messenger, Apple Messages for Business eller Voice. Mobile Service Cloud har også en chatbot, der automatiserer samtaler og nemt overdrager dem til en medarbejder. Læs mere om Mobile Service Cloud

Egenskaber

  • Håndtering af kø
  • Integration af computertelefoni
  • Agentinterface
  • Chatbot