17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

NPS-software

NPS-software hjælper organisationer med at gennemføre kampagner og måle Net Promoter Scores, som anvendes til beregning af kunde- og medarbejdertilfredshed ved hjælp af spørgeskemaer. Den endelige score kan anvendes til at måle loyaliteten til et brand eller en organisation. Brug Capterra til at finde den rette NPS-software til din forretning i Danmark.

10 resultater
Oprettelse af smukke formularer og spørgeundersøgelser (og meget mere). Målgruppen får den oplevelse, de fortjener, så man får de data, man har brug for. Læs mere om Typeform
Bedre data og indsigter kan fås med smukke formularer, som kunderne rent faktisk nyder at udfylde. Fra leadgenerering til kundefeedback, og alle trin derimellem, Typeform kan det hele med interaktive formularer, der kan tilpasses. Gennem integration med mere end 120 apps er det nemt at tage Typeform ind i ens individuelle arbejdsgang. Det bedste af det hele er, at det er nemt: ingen kodning, ingen onboarding. Og sikkerhed i virksomhedsklassen holder al data sikkert. Læs mere om Typeform

Egenskaber

  • Pulsundersøgelser
  • Segmentering
  • Flersproget
  • Anonym feedback
  • Mobil undersøgelse
Brugeren forbedrer kundeoplevelsen ved at beregne sin New Promotor Score (NPS) med færdige NPS-undersøgelser fra Jotform Enterprise.
Brugeren forbedrer kundeoplevelsen ved at beregne sin Net Promoter Score (NPS) med færdige NPS-undersøgelser fra Jotform Enterprise. Man kan oprette og tilpasse en NPS-undersøgelse med Jotforms online træk og slip-generator. Derefter kan de indbyggede delingsmuligheder anvendes til at sende e-mailinvitationer, dele et link på profiler på sociale medier eller nemt integrere det på virksomhedens websted. Softwaren giver et godt indblik i kundeloyalitet og hjælper til at øge kundefastholdelsen og væksten på ingen tid. Læs mere om Jotform

Egenskaber

  • Pulsundersøgelser
  • Segmentering
  • Flersproget
  • Anonym feedback
  • Mobil undersøgelse
Med softwaren skabes engagerende, platformsuafhængige og velpræsenterede NPS-undersøgelser. Softwaren gør det muligt for virksomheder – store som små – samt enkeltpersoner at indsamle indsigt.
SurveyLegend er næste generation af engagerende, platformsuafhængige og velpræsenterede onlineundersøgelser. Softwaren gør det muligt for virksomheder – store som små – samt enkeltpersoner at skabe mobilvenlige, velpræsenterede NPS-undersøgelser. Er der et ønske om tilfredse kunder? Et ønske om at vide, hvor loyale kunderne er? Interesse i at vide, om patienterne giver gode anbefalinger? Alle disse spørgsmål og mange flere kan besvares ved hjælp af Net Promoter Score (NPS). Læs mere om SurveyLegend

Egenskaber

  • Pulsundersøgelser
  • Segmentering
  • Flersproget
  • Anonym feedback
  • Mobil undersøgelse
Webbaseret applikation, der hjælper med at oprette onlineformularer nemt og hurtigt.
Webbaseret applikation, der hjælper med at oprette onlineformularer nemt og hurtigt. Læs mere om forms.app

Egenskaber

  • Pulsundersøgelser
  • Segmentering
  • Flersproget
  • Anonym feedback
  • Mobil undersøgelse
Undersøgelser kan gøres til dialoger med chat-lignende undersøgelser. Bedre kommunikation med kunder og medarbejdere.
SurveySparrow giver mulighed for at omdanne spørgeundersøgelser til dialog. Med et samtaleinterface gør SurveySparrow det muligt for brugere at oprette og dele engagerende, mobilvenlige spørgeundersøgelser, som giver en chat-lignende oplevelse. SurveySparrow tilbagevendende spørgeundersøgelser muliggør udsendelsen af spørgeundersøgelser med jævne mellemrum, så pulsen hos kunder eller medarbejdere kan måles. Med nemme delingsmuligheder giver SurveySparrow mulighed for at dele undersøgelser på tværs af web, mobil, social og e-mail for nemt at indsamle feedback fra en målgruppe. Læs mere om SurveySparrow

Egenskaber

  • Pulsundersøgelser
  • Segmentering
  • Flersproget
  • Anonym feedback
  • Mobil undersøgelse
NPS-undersøgelser kan leveres gennem apps, websteder, e-mail og chatbots. Man kan få handlingsorienteret indsigt, der reducerer kundeafgang og fremmer vækst.
NPS-undersøgelser kan oprettes på få sekunder, så man kan finde ud af, hvad ens kunder mener om virksomheden. Med Survicate NPS-undersøgelser kan leveres gennem apps, websteder, e-mails og chatbots. Man kan få handlingsorienteret indsigt, der fremmer vækst og reducerer kundeafgang. – Nem integration med Intercom, HubSpot og mere (integreret, kodningsfri) – Brugsklare skabeloner er inkluderet Læs mere om Survicate

Egenskaber

  • Pulsundersøgelser
  • Segmentering
  • Flersproget
  • Anonym feedback
  • Mobil undersøgelse
Zonka Feedback NPS-platformen er en undersøgelses- og feedbacksoftware med flere kanaler.Softwaren gør det muligt at måle, forbedre og transformere medarbejder- og kundeoplevelser.
Zonka Feedback CX-platformen er en undersøgelses- og feedbacksoftware med flere kanaler til at forandre den måde, medarbejder- og kundeoplevelsen administreres på. Mulighed for at foretagde de korrekte CX-målinger, herunder Net Promoter Score, Customer Effort Score og CSAT Score. Brugeren kan få feedback og foretage undersøgelser på tværs af flere kanaler: iPads, tablets, smartphones, online, e-mail og sms. Det er muligt at holde teamet opdateret, se svar og samarbejde for at lukke feedback-loopet. Brugeren kan se indsigtsfulde NPS-rapporter med henblik på kundetilfredshed og vækst. Læs mere om Zonka Feedback

Egenskaber

  • Pulsundersøgelser
  • Segmentering
  • Flersproget
  • Anonym feedback
  • Mobil undersøgelse
Brugeren kan implementere en fleksibel og fuldt automatiseret 360-graders feedback-evaluering med Blue.
Brugeren kan opbygge den 360-graders evalueringsproces, der passer bedst til organisationen, med Blue: AUTOMATISERING – Avancerede integrationsmuligheder med organisationens informationssystemer. FLEKSIBILITET – Muligt at håndtere de mest komplekse 360-graders feedback-scenarier. EFFEKTIVITET – Muligt at centralisere den 360-graders evalueringsproces, herunder overvågning. ANALYSE – Softwaren leverer hurtigt stærke rapporter og indsigt til alle roller og niveauer i organisationen. Læs mere om Blue

Egenskaber

  • Pulsundersøgelser
  • Segmentering
  • Flersproget
  • Anonym feedback
  • Mobil undersøgelse
Mål kundeloyalitet med SurveyJS' tilpassede NPS-undersøgelser og rapportering i realtid.
SurveyJS hjælper virksomheder med at indsamle oplysninger til vurdering af deres Net Promoter Score (NPS), så de kan måle kundernes loyalitet og tilfredshed. Den intuitive formularbygger gør det muligt for virksomheder at designe NPS-spørgeskemaer, der dynamisk tilpasses på baggrund af kundeadfærd, hvilket sikrer både rettidig og relevant feedback. Fordi platformen er bygget på open-source-principper, kan den nemt tilpasses, så den passer til enhver organisations behov – lige fra simpel indsamling af NPS-data til detaljerede opfølgende spørgeskemaer, der giver dybere indsigt. Funktionerne til analyse og rapportering i realtid hjælper virksomheder med at holde styr på NPS-trends over tid. På SurveyJS' websted er der adgang til en gratis, komplet formularbygger-demo samt mere end 200 starteksempler og vejledninger. Læs mere om SurveyJS

Egenskaber

  • Pulsundersøgelser
  • Segmentering
  • Flersproget
  • Anonym feedback
  • Mobil undersøgelse
Det nemmeste værktøj til sporing af kundetilfredshed i realtid baseret på NPS (Net Promoter Score).
RapidNPS tilbyder et enkelt dashboard til sporing af kundetilfredshed på tværs af forskellige lokationer pr. forskellige sporingskilder (medarbejdere, salgskanaler eller produktgrupper) udover at forbedre Google Anmeldelser-bedømmelsen. Det har nyttige funktioner, herunder standard flersproget NPS-undersøgelse, klar til at dele links og QR-koder, intelligent omdømmeforbedring og sporing af placering og kilde. Læs mere om RapidNPS

Egenskaber

  • Pulsundersøgelser
  • Segmentering
  • Flersproget
  • Anonym feedback
  • Mobil undersøgelse