4 resultater
Undersøgelser kan gøres til dialoger med chat-lignende undersøgelser. Bedre kommunikation med kunder og medarbejdere. Læs mere om SurveySparrow
SurveySparrow giver mulighed for at omdanne spørgeundersøgelser til dialog. Med et samtaleinterface gør SurveySparrow det muligt for brugere at oprette og dele engagerende, mobilvenlige spørgeundersøg elser, som giver en chat-lignende oplevelse. SurveySparrow tilbagevendende spørgeundersøgelser muliggør udsendelsen af spørgeundersøgelser med jævne mellemrum, så pulsen hos kunder eller medarbejdere kan måles. Med nemme delingsmuligheder giver SurveySparrow mulighed for at dele undersøgelser på tværs af web, mobil, social og e-mail for nemt at indsamle feedback fra en målgruppe. Læs mere om SurveySparrow

Egenskaber

  • Segmentering
  • Mobil undersøgelse
  • Pulsundersøgelser
  • Anonym feedback
  • Flersproget
Oprettelse af smukke formularer og spørgeundersøgelser (og meget mere). Målgruppen får den oplevelse, de fortjener, så man får de data, man har brug for. Læs mere om Typeform
Bedre data og indsigter kan fås med smukke formularer, som kunderne rent faktisk nyder at udfylde. Fra leadgenerering til kundefeedback, og alle trin derimellem, Typeform kan det hele med interaktive formularer, der kan tilpasses. Gennem integration med mere end 120 apps er det nemt at tage Typeform ind i ens individuelle arbejdsgang. Det bedste af det hele er, at det er nemt: ingen kodning, ingen onboarding. Og sikkerhed i virksomhedsklassen holder al data sikkert. Læs mere om Typeform

Egenskaber

  • Segmentering
  • Mobil undersøgelse
  • Pulsundersøgelser
  • Anonym feedback
  • Flersproget
Zonka Feedback NPS-platformen er en undersøgelses- og feedbacksoftware med flere kanaler.Softwaren gør det muligt at måle, forbedre og transformere medarbejder- og kundeoplevelser.
Zonka Feedback CX-platformen er en undersøgelses- og feedbacksoftware med flere kanaler til at forandre den måde, medarbejder- og kundeoplevelsen administreres på. Mulighed for at foretagde de korrekte CX-målinger, herunder Net Promoter Score, Customer Effort Score og CSAT Score. Brugeren kan få feedback og foretage undersøgelser på tværs af flere kanaler: iPads, tablets, smartphones, online, e-mail og sms. Det er muligt at holde teamet opdateret, se svar og samarbejde for at lukke feedback-loopet. Brugeren kan se indsigtsfulde NPS-rapporter med henblik på kundetilfredshed og vækst. Læs mere om Zonka Feedback

Egenskaber

  • Segmentering
  • Mobil undersøgelse
  • Pulsundersøgelser
  • Anonym feedback
  • Flersproget
NPS-undersøgelser kan leveres gennem apps, websteder, e-mail og chatbots. Man kan få handlingsorienteret indsigt, der reducerer kundeafgang og fremmer vækst.
NPS-undersøgelser kan oprettes på få sekunder, så man kan finde ud af, hvad ens kunder mener om virksomheden. Med Survicate NPS-undersøgelser kan leveres gennem apps, websteder, e-mails og chatbots. Man kan få handlingsorienteret indsigt, der fremmer vækst og reducerer kundeafgang. – Nem integration med Intercom, HubSpot og mere (integreret, kodningsfri) – Brugsklare skabeloner er inkluderet Læs mere om Survicate

Egenskaber

  • Segmentering
  • Mobil undersøgelse
  • Pulsundersøgelser
  • Anonym feedback
  • Flersproget