Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Team Management Software

Team Management Software anvender integrerede kommunikationsmuligheder og projekt-/opgavestyringsfunktioner til at hjælpe ledere med at forbedre samarbejde, kommunikation og produktivitet i teams og teamrelaterede projekter, uanset om de er eksterne eller på kontoret. Brug Capterra til at finde den rette Team Management Software til din forretning i Danmark.

6 resultater

Asana hjælper mere end 11.000 kunder med at organisere og planlægge deres arbejde på tværs af teams via bl.a. vores værktøj til styring af teams. Læs mere om Asana
Asana er et værktøj til styring af teams, der hjælper teams med at organisere deres arbejde, lige fra daglige opgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det muligt at samle alt arbejdet og alle teams på ét sted, uanset hvor man er. Mulighed for at organisere arbejdet som man helst vil have det, lige fra lister til tavler, kalendere og gantt-diagrammer. Brugeren slutter sig til mere end 135.000 betalende organisationer og millioner af teams i 190 lande, der bruger Asana til at få mere fra hånden. Det tager blot et par minutter at komme i gang med at prøve Asana. Læs mere om Asana

Egenskaber

  • Tildelingsstyring
  • Ressourcestyring
  • Projektplanlægning/tidsplan
  • Sporing af fremskridt
  • Målsætning/sporing
  • Beskeder
Et visuelt samarbejdsværktøj, der skaber et fælles perspektiv for teamet på et hvilket som helst projekt på en sjov, fleksibel og givende måde.
Fra salg og marketing til HR og drift kan teams designe og tilpasse Trello til deres unikke behov og arbejdsmetoder. Og med mere end 100 integrationer med andre vigtige værktøjer som Google Drive, Slack, Jira og meget mere er Trello et levende projektcenter for samarbejde på tværs af teamet, uanset hvor arbejdet foregår. Trello bringer glæde til teamsamarbejdet ved at gøre det åbent og nemt at dele på tværs af tavler og teams. Læs mere om Trello

Egenskaber

  • Tildelingsstyring
  • Ressourcestyring
  • Projektplanlægning/tidsplan
  • Sporing af fremskridt
  • Målsætning/sporing
  • Beskeder
monday.com er et skybaseret Work OS, hvor teams driver deres projekter og hverdagsarbejde, uanset om de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday.com er et skybaseret Work OS baseret, hvor teams skaber arbejdsgangs-apps på få minutter til at køre deres processer, projekter og hverdagsarbejde. Teams danner arbejdsgange og projekter uden kodning med en adaptiv platform, der automatiserer manuelt arbejde og forbinder teams i et digitalt arbejdsrum. Platformens funktioner omfatter: tilpasbare skabeloner til arbejdsgange, tidsstyring, automatiseringer, kontrolpaneler og integrationer med populære værktøjer. Flere end 100.000 virksomheder over hele verden benytter monday.com. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Tildelingsstyring
  • Ressourcestyring
  • Projektplanlægning/tidsplan
  • Sporing af fremskridt
  • Målsætning/sporing
  • Beskeder
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Tildelingsstyring
  • Ressourcestyring
  • Projektplanlægning/tidsplan
  • Sporing af fremskridt
  • Målsætning/sporing
  • Beskeder
En af de førende onlineplatforme med samarbejdsbaserede whiteboards, hvor teams får klaret arbejdet.
Miro er en hurtig og brugervenlig digital whiteboardsoftware, der er udviklet til at hjælpe med samarbejdet med andre, når som helst og hvor som helst. Det er nemt og enkelt at samarbejde, idéudvikle og centralisere kommunikationen for alt det tværfaglige teamarbejde. Giver mulighed for altid at holde kontakten med teamet. Brugeren kan prøve effektive integrationer med Slack, Box, Atlassian-produkter, Microsofts økosystem og meget mere for at strømline arbejdsgangen eller bygge sin egen med brug af API. Softwaren kommer med mere end 250 skabeloner og interaktive rammer, så det er hurtigt at komme i gang med teamsamarbejdet. Læs mere om Miro

Egenskaber

  • Tildelingsstyring
  • Ressourcestyring
  • Projektplanlægning/tidsplan
  • Sporing af fremskridt
  • Målsætning/sporing
  • Beskeder
Løn og ansættelsesadministration bygget til den globale arbejdsstyrke.
Deel er et globalt løn- og ansættelsesadministrationssystem bygget til geografisk spredte teams, hvor alle, overalt, kan blive ansat og betalt. Øjeblikkelig ansættelse af fuldtidsansatte eller uafhængige kontrahenter over hele verden på få minutter. Med Deel tager virksomheder sig af lønudbetalinger og opretter lokale juridiske kontrakter i over 150 lande ved hjælp af en teknologiaktiveret selvbetjeningsproces. Deel betjener mere end 3.500 kunder, fra SMV’er til børsnoterede virksomheder. Læs mere om Deel

Egenskaber

  • Tildelingsstyring
  • Ressourcestyring
  • Projektplanlægning/tidsplan
  • Sporing af fremskridt
  • Målsætning/sporing
  • Beskeder