Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Kalendere Software

Kalendersoftware bruger elektroniske kalenderstyrings- og aftaleplanlægningsmuligheder til at hjælpe brugerne med at planlægge og aftale vigtige begivenheder og opgaver.

7 resultater

Asana tilbyder en af de enkleste måder at organisere og administrere arbejde på tværs af teams. Her vises, hvorfor Asana er blandt den software, der klarer sig bedst på Capterra.
Med Asana er det muligt at organisere arbejdet på tværs af teams i stor skala – fra daglige opgaver til strategiske tværfaglige initiativer. Asana er en af de eneste arbejdsstyringsplatforme, der omsætter mål til handling og nedbryder siloer mellem teams. Mere end 135.000 betalende kunder og millioner af gratis organisationer i 190 lande bruger Asana til at administrere alt fra virksomhedsmål til digital transformation, produktlanceringer og markedsføringskampagner. Læs mere om Asana

Egenskaber

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Opgavestyring
  • Webstedsintegration
  • Adressebog
Arbejds- og projektstyringsplatformen monday.com Work OS, der kan tilpasses, gør der nemt at bevare overblikket og administrere teamkalenderen effektivt.
Arbejds- og projektstyringsplatformen monday.com Work OS, der kan tilpasses, gør der nemt at bevare overblikket og administrere arbejdskalenderen effektivt. Produktivitet og teamarbejd forbedres nemt ved at planlægge, tildele og overvåge alles aktiviteter, opgaver, deadlines og begivenheder i én fælles kalender. Kodefri automatisering og problemfri integrationer sikrer hurtigere arbejdsgange, visuelle tavler giver mulighed for samarbejde i realtid, og dashboards giver et nemt overblik over fremskridt og resultater. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Opgavestyring
  • Webstedsintegration
  • Adressebog
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Opgavestyring
  • Webstedsintegration
  • Adressebog
Avanceret løsning, der er designet til effektivt samarbejde, kommunikation, socialt netværk og arbejdsgangs- og vidensstyring.
Sikker, nøglefærdig intranetløsning til små og mellemstore virksomheder, designet til effektivt samarbejde, kommunikation, sociale netværk, forretningsproces og vidensstyring. Giver mulighed for bedre videnskontinuitet ved at flytte data fra netværkssiloer og lokale drev til ét beskyttet, centraliseret lager. Wikis, blogs og fora sikrer socialt aktiverede vidensbaser for forbedret teamwork. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Opgavestyring
  • Webstedsintegration
  • Adressebog
Sage HR er en prisbelønnet HR-administrationsløsning, der forenkler HR.
Sage HR strømliner HR for kunder i over 1.200 byer verden over. Sage HRs modulopbyggede platform omfatter: orlovsadministration, timesedler, vagtplanlægning, udgifter, performance og rekruttering. Sage HRs rapportering giver fuld synlighed over arbejdsstyrken med én kilde til sandheden, og Sage HR-appen giver medarbejderne mulighed for selv at være selvkørende døgnet rundt. Læs mere om Sage HR

Egenskaber

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Opgavestyring
  • Webstedsintegration
  • Adressebog
Forretningskalender for travle professionelle. Kunderne kan selv bestille services online døgnet rundt, og man kan sige farvel til udeblivelser!
Lader kunderne planlægge en gratis konsultation, reservere og betale for tjenester og tilmelde sig events online – døgnet rundt fra enhver enhed. Vcita er ideel til mindre virksomheder, lokale serviceudbydere og konsulenter, og leveres med en brugerdefinerbar planlægningsside, hvor kunder kan se mulige tjenester og opdateret tilgængelighed samt en personlig kundeportal. Den opretter nemt forbindelse til egen hjemmeside, lokale fortegnelser, e-mail og sociale medier, så man kan få flere kundeemner og mere salg. Læs mere om vcita

Egenskaber

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Opgavestyring
  • Webstedsintegration
  • Adressebog
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Opgavestyring
  • Webstedsintegration
  • Adressebog