5 resultater
Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid.
Slack er en samarbejdshub, der gør det lettere at få arbejdet gjort ved at sørge for, at de rette oplysninger sendes til de rette personer. Når teamet skal sparke et projekt i gang, ansætte nye medarbejdere, implementere kode, gennemgå salgskontrakter, færdiggøre næste års budget, måle A/B-test, planlægge den næste kontoråbning og meget mere, dækker Slack alle behov. Teamet har mulighed for at prøve Slack gratis. Læs mere om Slack

Egenskaber

  • Styring af vidensbase
  • Live chat
  • E-mailstyring
  • CRM
  • Administration af serviceniveauaftale
Zendesk er en komplet kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed.
Zendesk Suite er en kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed. Virksomheder, der bruger Zendesk, øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentantern es produktivitet med 30 % – uanset skala. Kundeinteraktionerne foregår i en enkelt interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og meget mere. Det er hurtigt at oprette og komme i gang. Zendesk Suite omfatter anmodningssystem, hjælpecenter, fællesskabsforum, messaging, samtale, Explore og Sunshine Conversations. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Styring af vidensbase
  • Live chat
  • E-mailstyring
  • CRM
  • Administration af serviceniveauaftale
Multi-channel live chat løsning med chatbots, vidensbase, automatiske invitationer, gruppechats og meget mere.
Chaport er en moderne live chat-løsning med chatbots, auto-invitationer, vidensbase, integrationer med Facebook, Viber, Telegram, offline beskeder, gruppechats og meget mere. Den er designet som en moderne messenger for at gøre kommunikation med kunder lige så nem og behagelig som at chatte med venner. Desuden giver det web-, desktop- og mobilapps, så du kan chatte med kunder fra enhver enhed og placering. Læs mere om Chaport

Egenskaber

  • Styring af vidensbase
  • Live chat
  • E-mailstyring
  • CRM
  • Administration af serviceniveauaftale
Gør al kundeinteraktion bedre med Mobile Service Cloud. Nem håndtering af livechat, e-mail, WhatsApp og andre kanaler i én indbakke.
Mobile Service Cloud er en kundeserviceløsning, som gør det muligt for medarbejdere i forskellige brancher at levere personlige kundeserviceoplevelser. Gør kontakten så nem som muligt for både kunder og ansatte. Brug agent-indbakken til at interagere med kunderne via deres foretrukne kanaler, f.eks. WhatsApp, Live Chat, Instagram Messenger, Apple Messages for Business eller Voice. Mobile Service Cloud har også en chatbot, der automatiserer samtaler og nemt overdrager dem til en medarbejder. Læs mere om Mobile Service Cloud

Egenskaber

  • Styring af vidensbase
  • Live chat
  • E-mailstyring
  • CRM
  • Administration af serviceniveauaftale
Gør din kundesupport tilgængelig 24/7 med Conversational AI Cloud når og hvor som helst. Automatiser din service uden kodning.
Gør din kundesupport tilgængelig 24/7 med Conversational AI Cloud når og hvor som helst. Giv effektiviteten et boost og få et mere produktivt kundeserviceteam ved at opbygge dine egne avancerede virtuelle assistenter såsom AI-chatbots, -voicebots m.fl. Tilbyd bedre kundesupport med Conversational AI Cloud, som udnytter de nyeste AI-teknologier. Læs mere om Conversational AI Cloud

Egenskaber

  • Styring af vidensbase
  • Live chat
  • E-mailstyring
  • CRM
  • Administration af serviceniveauaftale