17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Kundesupport Software

Kundesupport Software lader virksomheder engagere sig med deres kunder via forskellige kommunikationskanaler såsom livechat, e-mail, systemer til oprettelse af fejlsager og sociale medier for at imødekomme kundebehov. Brug Capterra til at finde den rette Kundesupport Software til din forretning i Danmark.

7 resultater
Start gratis med LiveAgent og giv fremragende kundeservice med den ultimative kundeoplevelsessoftwareløsning. Læs mere om LiveAgent
LiveAgent er en cloud-baseret kundesupportsoftware med over 200 integrationer. Strømlin alle kundeinteraktioner og administrer dem fra en enkelt delt virksomhedsindbakke. Brug alle dine sociale mediekanaler, og nyd overlegen billethåndtering, delte indbakker, live chat-software og andre avancerede funktioner. LiveAgent leverer den bedste kundeoplevelse til 150 millioner slutbrugere verden over. Start med en 30-dages gratis prøveperiode, der kræves intet kreditkort. Læs mere om LiveAgent

Egenskaber

  • CRM
  • E-mailstyring
  • Styring af vidensbase
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Live chat
Zendesk er en komplet kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed.
Zendesk Suite er en kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed. Virksomheder, der bruger Zendesk, øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentanternes produktivitet med 30 % – uanset skala. Kundeinteraktionerne foregår i en enkelt interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og meget mere. Det er hurtigt at oprette og komme i gang. Zendesk Suite omfatter anmodningssystem, hjælpecenter, fællesskabsforum, messaging, samtale, Explore og Sunshine Conversations. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • CRM
  • E-mailstyring
  • Styring af vidensbase
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Live chat
IT Service Management-løsning, der kombinerer et ready-to-use ITSM-værktøj med interne eksperter – har hjulpet med at forbedre services siden 1993.
TOPdesk er det eneste ITSM-værktøj, der kombinerer en hurtig opsætning med personlig vejledning. Kom i gang med at anvende brugervenlige features og best practices til at håndtere sager, spore assets og dele viden, så dine slutbrugere oplever en 5-stjernede service hver dag. Takket være vores step-by-step tilgang kan selv travle serviceteams besejre kaosset og finde tid til forbedringer. Du behøver ikke en kodningsekspert for at vedligeholde værktøjet - det lover vi. Vil du have mere hjælp? Vores 900 interne specialister er kun et telefonopkald væk. Læs mere om TOPdesk

Egenskaber

  • CRM
  • E-mailstyring
  • Styring af vidensbase
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Live chat
Europas mest fleksible CRM. Efficy er en komplet og fleksibel løsning til styring af kunderelationer, der styrker dine medarbejdere.
Endelig en CRM-løsning, der lever op til din virksomheds behov. Efficy er en stor spiller på det europæiske CRM-marked. Vi har et stort udvalg af fleksible løsninger og allerede 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande. Efficy Enterprise er let at bruge og tilpasse til virksomheder baseret på størrelse og behov. Det betyder, at du kan udvikle din forretning på en struktureret måde. Spild ikke tid på at systematisere data – styrk dine medarbejdere og få din forretning til at vokse med Efficy Enterprise. Læs mere om Efficy CRM

Egenskaber

  • CRM
  • E-mailstyring
  • Styring af vidensbase
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Live chat
Multi-channel live chat løsning med chatbots, vidensbase, automatiske invitationer, gruppechats og meget mere.
Chaport er en moderne live chat-løsning med chatbots, auto-invitationer, vidensbase, integrationer med Facebook, Viber, Telegram, offline beskeder, gruppechats og meget mere. Den er designet som en moderne messenger for at gøre kommunikation med kunder lige så nem og behagelig som at chatte med venner. Desuden giver det web-, desktop- og mobilapps, så du kan chatte med kunder fra enhver enhed og placering. Læs mere om Chaport

Egenskaber

  • CRM
  • E-mailstyring
  • Styring af vidensbase
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Live chat
Gør al kundeinteraktion bedre med Mobile Service Cloud. Nem håndtering af livechat, e-mail, WhatsApp og andre kanaler i én indbakke.
Mobile Service Cloud er en kundeserviceløsning, som gør det muligt for medarbejdere i forskellige brancher at levere personlige kundeserviceoplevelser. Gør kontakten så nem som muligt for både kunder og ansatte. Brug agent-indbakken til at interagere med kunderne via deres foretrukne kanaler, f.eks. WhatsApp, Live Chat, Instagram Messenger, Apple Messages for Business eller Voice. Mobile Service Cloud har også en chatbot, der automatiserer samtaler og nemt overdrager dem til en medarbejder. Læs mere om Mobile Service Cloud

Egenskaber

  • CRM
  • E-mailstyring
  • Styring af vidensbase
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Live chat
Gør din kundesupport tilgængelig 24/7 med Conversational AI Cloud når og hvor som helst. Automatiser din service uden kodning.
Gør din kundesupport tilgængelig 24/7 med Conversational AI Cloud når og hvor som helst. Giv effektiviteten et boost og få et mere produktivt kundeserviceteam ved at opbygge dine egne avancerede virtuelle assistenter såsom AI-chatbots, -voicebots m.fl. Tilbyd bedre kundesupport med Conversational AI Cloud, som udnytter de nyeste AI-teknologier. Læs mere om Conversational AI Cloud

Egenskaber

  • CRM
  • E-mailstyring
  • Styring af vidensbase
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Live chat