17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software
Sales Content Management Software
Sales Content Management Software muliggør centraliseret oprettelse, lagring og distribution af anvendt materiale i hele salgscyklussen. Sælgere kan tilgå kritisk indhold, mens de samtidig engagerer sig med nuværende og potentielle kunder. Læs mere Læs mindre
Capterra leverer objektive, uafhængig undersøgelser samt anmeldelser fra verificerede brugere. Det kan hænde, at vi modtager et henvisningshonorar, når du besøger en leverandørs side via vores links.
Få mere at vide
Filtrer resultater (5)
Tilgængelige lande
Lande, hvor produktet er tilgængeligt. Bemærk: Kundeservice er måske ikke tilgængelig i dette land.
Danmark
Prismuligheder
5 resultater
Sortér efter
Med Showpad kan brugeren skabe en kurateret one-stop-shop, som indtægtsteams kan bruge til at finde, administrere og distribuere indhold med stor gennemslagskraft i stor skala.
Læs mere om Showpad
Brugeren kan samle salgs- og marketingteams om indhold, der skaber omsætning. Showpad Enablement Operating System® ️(eOS) giver teams mulighed for at strømline indholdsstyring med et centraliseret arkiv, avanceret søgning og AI-drevet indsigt. Med Showpad eOS® kan marketingteams nemt organisere og dele salgsindhold for at sikre, at sælgerne altid kender til – og kan finde – de nyeste aktiver. Showpad eOS®️ er betroet af 1.200 kunder på tværs af mellemstore og store virksomheder i mere end 50 lande.
Læs mere om Showpad
...
Læs mere
Egenskaber
- Samarbejdsværktøjer
- Lydfilsstyring
- Lyd-/videooptagelse
monday.com er et skybaseret Work OS, hvor teams driver deres projekter og hverdagsarbejde, uanset om de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday.com er et skybaseret Work OS baseret, hvor teams skaber arbejdsgangs-apps på få minutter til at køre deres processer, projekter og hverdagsarbejde.
Teams danner arbejdsgange og projekter uden kodning med en adaptiv platform, der automatiserer manuelt arbejde og forbinder teams i et digitalt arbejdsrum.
Platformens funktioner omfatter: tilpasbare skabeloner til arbejdsgange, tidsstyring, automatiseringer, kontrolpaneler og integrationer med populære værktøjer.
Flere end 100.000 virksomheder over hele verden benytter monday.com.
Læs mere om monday CRM
...
Læs mere
Egenskaber
- Samarbejdsværktøjer
- Lydfilsstyring
- Lyd-/videooptagelse
Baserow er et open source-databaseværktøj uden kode, der hjælper virksomheder med at administrere data og samarbejde med lethed.
Baserow er et open source-databaseværktøj uden kode, som hjælper virksomheder med nemt at håndtere data. Den intuitive brugerflade giver dig mulighed for at oprette og automatisere databaseapplikationer uden kodning, mens dens samarbejdsfunktioner i realtid giver mulighed for problemfrit teamwork. Baserow tilbyder kraftfulde datastyringsfunktioner, herunder flere tabeller, visninger og relationer. Dets open source-natur giver dig mulighed for selv at hoste og have total kontrol over dine data, så du slipper for bekymringer om jura og dataoverholdelse.
Læs mere om Baserow
...
Læs mere
Egenskaber
- Samarbejdsværktøjer
- Lydfilsstyring
- Lyd-/videooptagelse
Frigør salgsbrillansen med Klyck - en dynamisk platform til indholdsstyring, playbooks og problemfri samarbejde.
Frigør salgsbrillansen med Klyck - en dynamisk platform til indholdsstyring, playbooks og problemfri samarbejde.
Find nemt det rette indhold til enhver situation, del det problemfrit med potentielle kunder og teammedlemmer, og få indsigt i, hvordan dit indhold klarer sig. Klyck sikrer, at dine samtaler forløber problemfrit, at aftaler skrider hurtigere frem, og at tiden ikke spildes.
Indholdsarkivet gør det nemt at organisere indhold med filtre, tags, kategorier og mere. Udnyt indholdsanalyse til at få indsigt i engagement og brug, og følg, hvordan potentielle kunder interagerer med dit indhold.
Giv dit team redskaberne til succes med organiserede trin til salg og centralisér aftaler med vores digitale salgsrum.
Læs mere om Klyck
...
Læs mere
Egenskaber
- Samarbejdsværktøjer
- Lydfilsstyring
- Lyd-/videooptagelse
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv.
Læs mere om RAYNET CRM
...
Læs mere
Egenskaber
- Samarbejdsværktøjer
- Lydfilsstyring
- Lyd-/videooptagelse