Danmark Vis lokale produkter
9 resultater
Danmark Lokalt produkt
ProjectFlow

ProjectFlow

(0) Danmark Lokalt produkt
Ved behov for en enkel løsning til projektstyring og porteføljestyring. ProjectFlow 365 – effektivt, enkelt og skalerbart. Læs mere om ProjectFlow
Dansk: ProjectFlow 365 er et fleksibelt værktøj til projekt- og porteføljestyring med tæt kobling til Microsoft Office 365. Softwaren giver overblik og gør det nemt at træffe bedre beslutninger om nye projekter. Værktøjet støtter projektlederne og skaber værdi i deres dagligdag. Ressourcestyring i ProjectFlow 365 giver kontrol med kapaciteten og ressourceanvendelsen på projekter og drift. Engelsk: ProjectFlow 365 er et værktøj til projekt- og porteføljestyring med Microsoft Office-integration. Læs mere om ProjectFlow

Egenskaber

  • Opgavestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Ressourceallokering og -planlægning
Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid.
Slack er en samarbejdshub, der gør det lettere at få arbejdet gjort ved at sørge for, at de rette oplysninger sendes til de rette personer. Når teamet skal sparke et projekt i gang, ansætte nye medarbejdere, implementere kode, gennemgå salgskontrakter, færdiggøre næste års budget, måle A/B-test, planlægge den næste kontoråbning og meget mere, dækker Slack alle behov. Teamet har mulighed for at prøve Slack gratis. Læs mere om Slack

Egenskaber

  • Opgavestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Ressourceallokering og -planlægning
Et visuelt samarbejdsværktøj, der skaber et fælles perspektiv for teamet på et hvilket som helst projekt på en sjov, fleksibel og givende måde.
Fra salg og marketing til HR og drift kan teams designe og tilpasse Trello til deres unikke behov og arbejdsmetoder. Og med mere end 100 integrationer med andre vigtige værktøjer som Google Drive, Slack, Jira og meget mere er Trello et levende projektcenter for samarbejde på tværs af teamet, uanset hvor arbejdet foregår. Trello bringer glæde til teamsamarbejdet ved at gøre det åbent og nemt at dele på tværs af tavler og teams. Læs mere om Trello

Egenskaber

  • Opgavestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Ressourceallokering og -planlægning
monday.com er et skybaseret Work OS, hvor teams driver deres projekter og hverdagsarbejde, uanset om de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday.com er et skybaseret Work OS baseret, hvor teams skaber arbejdsgangs-apps på få minutter til at køre deres processer, projekter og hverdagsarbejde. Teams danner arbejdsgange og projekter uden kodning med en adaptiv platform, der automatiserer manuelt arbejde og forbinder teams i et digitalt arbejdsrum. Platformens funktioner omfatter: tilpasbare skabeloner til arbejdsgange, tidsstyring, automatiseringer, kontrolpaneler og integrationer med populære værktøjer. Flere end 100.000 virksomheder over hele verden benytter monday.com. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Opgavestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Ressourceallokering og -planlægning
NetSuite, der er blandt verdens førende skybaserede ERP'er, giver brugerne det overblik og den kontrol, de behøver for at kunne tage informerede beslutninger og være sikre i deres evne til at vækste.
NetSuite er en skybaseret alt-i-én-løsning til forretningsstyring, der hjælper mere end 32.000 organisationer med at styrke effektiviteten via automatisering af centrale processer og indsigt i realtid i operationelle og økonomiske resultater. Med én samlet, integreret pakke af applikationer til styring af regnskab, ordrebehandling, lagerbeholdning, produktion samt forsyningskæde og lageraktiviteter giver NetSuite virksomheder det fulde overblik og kontrol over deres forretningsaktiviteter. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Opgavestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Ressourceallokering og -planlægning
En af de førende onlineplatforme med samarbejdsbaserede whiteboards, hvor teams får klaret arbejdet.
Miro er en af de førende platforme med samarbejdsbaserede whiteboards til teams af enhver størrelse og anvendes af mere end 30 millioner brugere verden over. Det er nemt og enkelt at samarbejde, idéudvikle og centralisere kommunikationen for alt det tværfaglige teamarbejde. Mulighed for at afprøve de dybe integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch og meget mere for at gøre teamsamarbejdet mere produktivt. Brugeren kan udforske mere end 300 skabeloner og interaktive rammer og hurtigt komme i gang med teamsamarbejdet Læs mere om Miro

Egenskaber

  • Opgavestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Ressourceallokering og -planlægning
Avanceret løsning, der er designet til effektivt samarbejde, kommunikation, socialt netværk og arbejdsgangs- og vidensstyring.
Sikker, nøglefærdig intranetløsning til små og mellemstore virksomheder, designet til effektivt samarbejde, kommunikation, sociale netværk, forretningsproces og vidensstyring. Giver mulighed for bedre videnskontinuitet ved at flytte data fra netværkssiloer og lokale drev til ét beskyttet, centraliseret lager. Wikis, blogs og fora sikrer socialt aktiverede vidensbaser for forbedret teamwork. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Opgavestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Ressourceallokering og -planlægning
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er en alt-i-en CRM med salgs-, markedsførings- og serviceautomatisering i en enkelt platform. Den har salgssporing, kontaktstyring, marketingautomatisering, webanalyse, tovejs-e-mails, telefoni og helpdesk med en enkel, ren og moderne interface. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Opgavestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Ressourceallokering og -planlægning
NetSuite OpenAir PSA kører alle dine serviceleverings- og projektstyringsprocesser på en enkelt realtidsplatform i skyen.
Fra ressourcestyring og projektstyring til tids- og udgiftssporing, projektregnskab og fakturering giver NetSuite OpenAir Professional Services Automation-software (PSA) hele din professionelle servicevirksomhed mulighed for at opnå indsigt i realtid, øge projektrentabiliteten og maksimere udnyttelsen af fakturerbare ressourcer til at træffe underbyggede, datadrevne beslutninger fra en enkelt, cloud-baseret platform. Læs mere om NetSuite OpenAir

Egenskaber

  • Opgavestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Ressourceallokering og -planlægning