17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

PEO-software

PEO-software giver PEO'er og ASO'er mulighed for at administrere og optimere HR-drift for kundevirksomheder. PEO-software omfatter kernefunktioner for HR såsom administration af lønsystemer, ydelsesstyring og compliance-rapportering for at støtte PEO'er i administrationen af globale arbejdsstyrker.

Danmark Vis lokale produkter
7 resultater
Løn og ansættelsesadministration bygget til den globale arbejdsstyrke.
Deel er et globalt løn- og ansættelsesadministrationssystem bygget til geografisk spredte teams, hvor alle, overalt, kan blive ansat og betalt. Øjeblikkelig ansættelse af fuldtidsansatte eller uafhængige kontrahenter over hele verden på få minutter. Med Deel tager virksomheder sig af lønudbetalinger og opretter lokale juridiske kontrakter i over 150 lande ved hjælp af en teknologiaktiveret selvbetjeningsproces. Deel betjener mere end 3.500 kunder, fra SMV’er til børsnoterede virksomheder. Læs mere om Deel

Egenskaber

  • Medarbejderstyring
  • Tidsregistrering
  • API
  • Ansøgersporing
  • Styring af fremmøde
  • Styring af overholdelse
  • Rekrutteringsledelse
  • Fakturering og regninger
  • Ydelsesstyring
  • Lønstyring
  • Styring af kunder
  • Onboarding
Avanceret løsning, der er designet til effektivt samarbejde, kommunikation, socialt netværk og arbejdsgangs- og vidensstyring.
Sikker, nøglefærdig intranetløsning til små og mellemstore virksomheder, designet til effektivt samarbejde, kommunikation, sociale netværk, forretningsproces og vidensstyring. Giver mulighed for bedre videnskontinuitet ved at flytte data fra netværkssiloer og lokale drev til ét beskyttet, centraliseret lager. Wikis, blogs og fora sikrer socialt aktiverede vidensbaser for forbedret teamwork. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Medarbejderstyring
  • Tidsregistrering
  • API
  • Ansøgersporing
  • Styring af fremmøde
  • Styring af overholdelse
  • Rekrutteringsledelse
  • Fakturering og regninger
  • Ydelsesstyring
  • Lønstyring
  • Styring af kunder
  • Onboarding
Danmark Lokalt produkt
eloomi er et brugervenligt og intuitivt læringsstyringssystem. Færdigheder kan forbedres og viden kan deles, samtidig med at der opretholdes et højt engagement.
eloomi er en brugervenlig og intuitiv læringsstyringsplatform. Læringsindhold i et foretrukket format kan oprettes og importeres, og alle faser af medarbejdertræningsoplevelsen kan udnyttes med et moderne forfatterværktøj. Nye medarbejdere kan onboardes og udvikles, unikke læringsoplevelser kan tilbydes, deres færdigheder og engagement kan forbedres med den smarteste onlineløsning. Læs mere om eloomi

Egenskaber

  • Medarbejderstyring
  • Tidsregistrering
  • API
  • Ansøgersporing
  • Styring af fremmøde
  • Styring af overholdelse
  • Rekrutteringsledelse
  • Fakturering og regninger
  • Ydelsesstyring
  • Lønstyring
  • Styring af kunder
  • Onboarding
Skræddersyet end-to-end talentrekrutteringsløsning til konsulent-, personale-, rekrutterings- og professionel serviceorganisationer.
Conreps PSA-software (professionel software til serviceautomatisering) leverer end-to-end-løsninger til konsulent- og rekrutteringsorganisationer samt organisationer, der udbyder professionelle tjenester. Conrep forbedrer flere aspekter af din virksomhed: arbejdsgang, sporing og kontrol. Det er en webbaseret løsning, der er nem at implementere, og som øger den organisatoriske effektivitet, maksimerer ressourceudnyttelsen, letter teamsamarbejdet og fremmer individuelt ansvar og individuel produktivitet. Læs mere om Conrep

Egenskaber

  • Medarbejderstyring
  • Tidsregistrering
  • API
  • Ansøgersporing
  • Styring af fremmøde
  • Styring af overholdelse
  • Rekrutteringsledelse
  • Fakturering og regninger
  • Ydelsesstyring
  • Lønstyring
  • Styring af kunder
  • Onboarding
Der tilbydes performancestyring, guidede samtaler, objektive, løbende engagementsundersøgelser, et integreret LMS og analyser.
Unit4 HCM er en talentaktiveringsplatform, der tilbyder et alternativ til årlige performanceanmeldelser. Der fokuseres på 1) at gøre det muligt for ledere at blive bedre coaches, 2) at spare tid for HR, 3) at støtte medarbejdere i deres karriere. Værktøjerne omfatter agil feedback, guidede samtaler, agile målsætning, løbende engagementsundersøgelser, en integreret læringsløsning og avancerede medarbejderanalyser. Der tilbydes et dedikeret udrulningsprogram med workshops. Læs mere om Unit4 Human Capital Management

Egenskaber

  • Medarbejderstyring
  • Tidsregistrering
  • API
  • Ansøgersporing
  • Styring af fremmøde
  • Styring af overholdelse
  • Rekrutteringsledelse
  • Fakturering og regninger
  • Ydelsesstyring
  • Lønstyring
  • Styring af kunder
  • Onboarding
Sympa tilpasser læring til forretningsmål, tracker kompetencer, organiserer træning og sikrer vækst for at styrke din virksomhed.
Sympa tilpasser medarbejderudvikling til din virksomheds strategiske mål. Identificér nemt vigtige kompetencer for vækst og opbyg skræddersyede træningsmoduler, der styrker dit teams evner. Vores fleksible platform gør det muligt at oprette specifikke kompetencesæt, følge udviklingen og nemt opdage kompetencehuller, som kan løses gennem målrettet træning og opkvalificering. Sympa understøtter både interne og eksterne træningsprogrammer og hjælper dig med at organisere alt fra praktiske workshops til bredere kurser. Medarbejdere kan selv tilmelde sig åbne træninger eller blive tildelt private sessioner. Deltagelse trackes, og træningshistorik vedligeholdes automatisk for hver medarbejder. Ved at forbinde læring med din virksomheds mål sikrer Sympa, at dine medarbejdere udvikler sig løbende, og at din virksomhed forbliver fleksibel og konkurrencedygtig. Vores interne supportteam guider dig gennem hele lærings- og udviklingsrejsen og sikrer hurtige og effektive resultater. Læs mere om Sympa

Egenskaber

  • Medarbejderstyring
  • Tidsregistrering
  • API
  • Ansøgersporing
  • Styring af fremmøde
  • Styring af overholdelse
  • Rekrutteringsledelse
  • Fakturering og regninger
  • Ydelsesstyring
  • Lønstyring
  • Styring af kunder
  • Onboarding
Danmark Lokalt produkt
En alt-i-en HR-løsning, der samler alle brugerens arbejdsgange og understøtter hele medarbejderrejsen.
ArbejdsgangEn alt-i-en HR-løsning, der samler alle brugerens arbejdsgange. Til små og mellemstore organisationer, der har brug for et fleksibelt og skalerbart system. Brugeren vælger den opsætning, der fungerer for sin organisation, og som passer ind i sin tech-stack. Med den høje grad af tilpasning, åbne API og modulære opsætning konfigurerer softwaren systemet, så det passer til brugerens processer. Softwaren overholder GDPR og holdes kontinuerligt i overensstemmelse med regler og bestemmelser, så brugeren kan være sikker på altid at overholder reglerne. Det dedikerede kundesuccesteam vil fungere som en forretningspartner, der hjælper med at nå målet. Emply er en del af Paychex Europe, en førende HCM SaaS-virksomhed, der arbejder inden for HR, lønudbetaling og registrering af tid og fremmøde. Ejet af Paychex US, med mere end 16.000 ansatte og en omsætning på 5 milliarder dollars. Læs mere om Emply

Egenskaber

  • Medarbejderstyring
  • Tidsregistrering
  • API
  • Ansøgersporing
  • Styring af fremmøde
  • Styring af overholdelse
  • Rekrutteringsledelse
  • Fakturering og regninger
  • Ydelsesstyring
  • Lønstyring
  • Styring af kunder
  • Onboarding