17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Chatbot-software

Chatbot-software giver automatiserede svar på forespørgsler fra kunder, kundeemner eller andre brugere.

4 resultater
Et komplet værktøj til kundeengagement med livechat, sporing af besøgende på webstedet og analysefunktioner.
Zoho SalesIQ er en komplet, AI-drevet platform til livechat og analyse, der hjælper virksomheder med at styrke engagementet med deres kunder. Platformen leverer livechat, chatbots og integration med chatkanaler, CRM, helpdesk-software og meget mere for at kommunikere med alle besøgende på webstedet på ethvert trin i kundens livscyklus. Læs mere om Zoho SalesIQ

Egenskaber

  • Automatiserede besvarelser
  • Kodefri udvikling
  • Til salg/marketing
  • Forespørgselsforslag
  • Naturlig sprogbehandling
  • Kundesupport
  • AI-/maskinlæring
  • Chatbot
  • Forudkonfigureret bot
  • Virtuel assistent
Multi-channel live chat løsning med chatbots, vidensbase, automatiske invitationer, gruppechats og meget mere.
Chaport er en moderne live chat-løsning med chatbots, auto-invitationer, vidensbase, integrationer med Facebook, Viber, Telegram, offline beskeder, gruppechats og meget mere. Den er designet som en moderne messenger for at gøre kommunikation med kunder lige så nem og behagelig som at chatte med venner. Desuden giver det web-, desktop- og mobilapps, så du kan chatte med kunder fra enhver enhed og placering. Læs mere om Chaport

Egenskaber

  • Automatiserede besvarelser
  • Kodefri udvikling
  • Til salg/marketing
  • Forespørgselsforslag
  • Naturlig sprogbehandling
  • Kundesupport
  • AI-/maskinlæring
  • Chatbot
  • Forudkonfigureret bot
  • Virtuel assistent
Gør arbejdet nemmere, og automatiser gængse kundespørgsmål med en chatbot. Virker 24/7 og opbygges og administreres let uden kodning.
Mobile Service Cloud er en kundeserviceløsning, som gør det muligt for medarbejdere i forskellige brancher at levere personlige kundeserviceoplevelser. Gør kontakten så nem som muligt for både kunder og ansatte. Brug agent-indbakken til at interagere med kunderne via deres foretrukne kanaler, f.eks. WhatsApp, Live Chat, Instagram Messenger, Apple Messages for Business eller Voice. Mobile Service Cloud har også en chatbot, der automatiserer samtaler og nemt overdrager dem til en medarbejder. Læs mere om Mobile Service Cloud

Egenskaber

  • Automatiserede besvarelser
  • Kodefri udvikling
  • Til salg/marketing
  • Forespørgselsforslag
  • Naturlig sprogbehandling
  • Kundesupport
  • AI-/maskinlæring
  • Chatbot
  • Forudkonfigureret bot
  • Virtuel assistent
Automatiser dine samtaler med Conversational AI Cloud. Tilbyd service 24/7 med en avanceret chatbot, voicebot eller virtuel assistent.
Udnyt nye teknologier til kundeservice med Conversational AI Cloud. Med denne avancerede platform kan du opbygge en hvilken som helst virtuel assistent: chatbot, voicebot, dynamisk FAQ, vidensbase m.m. Assistenten står til rådighed for dine kunder 24/7 og hjælper dem når og hvor som helst. Det kræver ikke kodning. Du kan bruge den enkle drag-and-drop-grænseflade til at lave personlige samtaler. Gør dit kundeserviceteam mere produktivt og effektivt ved at automatisere det, der kan automatiseres. Læs mere om Conversational AI Cloud

Egenskaber

  • Automatiserede besvarelser
  • Kodefri udvikling
  • Til salg/marketing
  • Forespørgselsforslag
  • Naturlig sprogbehandling
  • Kundesupport
  • AI-/maskinlæring
  • Chatbot
  • Forudkonfigureret bot
  • Virtuel assistent