Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Knowledge Base Software

Knowledge Base-software anvendes til oprettelse af vidensbaser, som gør virksomheder i stand til at give både kunder og teams detaljerede oplysninger om produkter, tjenester, vigtige emner eller virksomhedsafdelinger.

10 resultater

Start gratis med LiveAgent og slå bro over alle videnshuller med den ultimative helpdesk-løsning til virksomheder i alle størrelser. Læs mere om LiveAgent
Lever pålidelige videnbaseværktøjer og styrk dine kunder. Opret fællesskabsfora, videnbaseartikler og ofte stillede spørgsmål med lethed. med LiveAgents videnstyringsløsning kan du poste relevante artikler, give svar på spørgsmål, bruge avancerede analyser og nyde andre kraftfulde funktioner. LiveAgent leverer den bedste kundeoplevelse til virksomheder som BMW, Yamaha, Huawei og 150 millioner slutbrugere verden over. Start med en 30-dages gratis prøveperiode, intet kreditkort nødvendigt og ingen kontrakter. Læs mere om LiveAgent

Egenskaber

  • Selvbetjeningsportal
  • Feedbackstyring
  • Rich Text-editor
  • Flersproget
Softwaren gør det nemt at oprette en dynamisk vidensbase, som hele teamet kan bidrage til, mens de arbejder på at sikre, at oplysningerne altid er opdaterede.
Softwaren gør det nemt at skabe en dynamisk vidensbase, som hele teamet kan bidrage til, mens de arbejder. På den måde går vigtige oplysninger aldrig tabt, når folk bevæger sig mellem teams eller roller, og teamretningslinjerne og aktiveringsmaterialet er altid opdaterede. Derefter er det nemt at navigere i vidensdatabasen med brugerdefinerede statusser, hashtags og filtre for at finde præcis, hvad der er brug for på få sekunder. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Selvbetjeningsportal
  • Feedbackstyring
  • Rich Text-editor
  • Flersproget
Zendesk er en komplet kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed.
Zendesk Suite er en kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed. Virksomheder, der bruger Zendesk, øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentanternes produktivitet med 30 % – uanset skala. Kundeinteraktionerne foregår i en enkelt interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og meget mere. Det er hurtigt at oprette og komme i gang. Zendesk Suite omfatter anmodningssystem, hjælpecenter, fællesskabsforum, messaging, samtale, Explore og Sunshine Conversations. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Selvbetjeningsportal
  • Feedbackstyring
  • Rich Text-editor
  • Flersproget
Avanceret løsning, der er designet til effektivt samarbejde, kommunikation, socialt netværk og arbejdsgangs- og vidensstyring.
Sikker, nøglefærdig intranetløsning til små og mellemstore virksomheder, designet til effektivt samarbejde, kommunikation, sociale netværk, forretningsproces og vidensstyring. Giver mulighed for bedre videnskontinuitet ved at flytte data fra netværkssiloer og lokale drev til ét beskyttet, centraliseret lager. Wikis, blogs og fora sikrer socialt aktiverede vidensbaser for forbedret teamwork. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Selvbetjeningsportal
  • Feedbackstyring
  • Rich Text-editor
  • Flersproget
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere.
Odoo er en fuldt integreret, brugerdefinerbar åben kildekode-software, der er fyldt med professionelt designede, brugervenlige forretningsprogrammer. Odoos intuitive database er i stand til at opfylde et flertal af forretningsbehov, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Odoo er en alt-i-en softwareløsning, der er designet til at opfylde behovene i enhver virksomhed, uanset størrelse (eller budget). Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Selvbetjeningsportal
  • Feedbackstyring
  • Rich Text-editor
  • Flersproget
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er en alt-i-en CRM med salgs-, markedsførings- og serviceautomatisering i en enkelt platform. Den har salgssporing, kontaktstyring, marketingautomatisering, webanalyse, tovejs-e-mails, telefoni og helpdesk med en enkel, ren og moderne interface. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Selvbetjeningsportal
  • Feedbackstyring
  • Rich Text-editor
  • Flersproget
360Learning er en læringsplatform, der kombinerer samarbejdsværktøjer med styrken ved et læringsstyringssystem. L&D-teams gøres i stand til at fremme kulturen.
360Learning styrker lærings- og udviklingsteams til at fremme kultur og vækst gennem samarbejdsbaseret læring. Læringsplatformen kombinerer samarbejdsbaserede værktøjer med styrken fra et LMS, hvilket kan gøre det muligt for virksomheder med stor vækst at låse op for læring baseret på kollektiv ekspertise i stedet for viden fra toppen. 360Learning er en af de nemmeste måder at onboarde nye medarbejdere, uddanne kundeorienterede teams og udvikle professionelle færdigheder – alt sammen fra ét sted. 360Learning styrker fremtidens arbejde i 1.500 organisationer. Læs mere om 360Learning

Egenskaber

  • Selvbetjeningsportal
  • Feedbackstyring
  • Rich Text-editor
  • Flersproget
Multi-channel live chat løsning med chatbots, vidensbase, automatiske invitationer, gruppechats og meget mere.
Chaport er en moderne live chat-løsning med chatbots, auto-invitationer, vidensbase, integrationer med Facebook, Viber, Telegram, offline beskeder, gruppechats og meget mere. Den er designet som en moderne messenger for at gøre kommunikation med kunder lige så nem og behagelig som at chatte med venner. Desuden giver det web-, desktop- og mobilapps, så du kan chatte med kunder fra enhver enhed og placering. Læs mere om Chaport

Egenskaber

  • Selvbetjeningsportal
  • Feedbackstyring
  • Rich Text-editor
  • Flersproget
IT Service Management-løsning, der kombinerer et klar-til-brug ITSM-værktøj med interne eksperter – her for at få service til at ske siden 1993.
TOPdesk er det eneste ITSM-værktøj, der kombinerer en hurtig opsætning med personlig vejledning. Kom godt i gang med brugervenlige funktioner og bedste praksis til at administrere billetter, spore aktiver og dele viden, så dine slutbrugere oplever 5* tjenester hver dag. Takket være vores trin-for-trin tilgang kan selv travle serviceteams slå kaosset og finde tid til forbedringer. Du behøver ikke en kodningsguide for at vedligeholde værktøjet – lover. Vil du have mere hjælp? Vores 900 interne specialister er kun et telefonopkald væk. Læs mere om TOPdesk

Egenskaber

  • Selvbetjeningsportal
  • Feedbackstyring
  • Rich Text-editor
  • Flersproget
Indsamling af mere kundefeedback med spørgeundersøgelse for levering af en bedre kundeoplevelse. Mere end 20 indbyggede integrationer kan bruges.
Undersøgelser kan sendes ud – indsigter kan registreres. Med Survicate kan brandspecifikke spørgeundersøgelser foretages på få minutter, og viden kan indsamles fra kunder og abonnenter. E-mail-, link-, internet- og mobilundersøgelser kan køres. Undersøgelsesresultater kan analyseres i realtid. Handling kan foretages baseret på kundefeedback. – Integrerede undersøgelser i e-mails får en svarprocent på op til 58 %.. – Nem integration med Intercom, HubSpot og mere (integreret, kodningsfri.). – Mere end 100 forskellige undersøgelsesskabeloner til fri brug. Man kan prøve at spørge. Læs mere om Survicate

Egenskaber

  • Selvbetjeningsportal
  • Feedbackstyring
  • Rich Text-editor
  • Flersproget