Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Software til administration af callcenter-medarbejdere

Software til administration af callcenter-medarbejdere gør det muligt for virksomheder at skabe medarbejdertidsplaner, vurdere krav til arbejdskraft samt overvåge agenters ydeevne. Denne type software indeholder almindeligvis værktøjer til at strømline intraday-håndtering, produktivitetsanalyse, medarbejder-coaching, optagelse af opkald og compliance-tracking.

1 resultater

Avanceret løsning, der er designet til effektivt samarbejde, kommunikation, socialt netværk og arbejdsgangs- og vidensstyring.
Sikker, nøglefærdig intranetløsning til små og mellemstore virksomheder, designet til effektivt samarbejde, kommunikation, sociale netværk, forretningsproces og vidensstyring. Giver mulighed for bedre videnskontinuitet ved at flytte data fra netværkssiloer og lokale drev til ét beskyttet, centraliseret lager. Wikis, blogs og fora sikrer socialt aktiverede vidensbaser for forbedret teamwork. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Medarbejderplanlægning
  • Arbejdsprognose
  • Præstationsmåling
  • Til kundecentre
  • Styring af intradag