Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år
Software til administration af callcenter-medarbejdere
Software til administration af callcenter-medarbejdere gør det muligt for virksomheder at skabe medarbejdertidsplaner, vurdere krav til arbejdskraft samt overvåge agenters ydeevne. Denne type software indeholder almindeligvis værktøjer til at strømline intraday-håndtering, produktivitetsanalyse, medarbejder-coaching, optagelse af opkald og compliance-tracking. Læs mere Læs mindre
Filtrer resultater (1)
Tilgængelige lande
Lande, hvor produktet er tilgængeligt. Bemærk: Kundeservice er måske ikke tilgængelig i dette land.
Danmark
Andorra
De Forenede Arabiske Emirater
Afghanistan
Antigua og Barbuda
Anguilla
Albanien
Armenien
Curaçao
Angola
Prismuligheder
Relaterede kategorier
1 resultater
Avanceret løsning, der er designet til effektivt samarbejde, kommunikation, socialt netværk og arbejdsgangs- og vidensstyring.
Sikker, nøglefærdig intranetløsning til små og mellemstore virksomheder, designet til effektivt samarbejde, kommunikation, sociale netværk, forretningsproces og vidensstyring. Giver mulighed for bedre videnskontinuitet ved at flytte data fra netværkssiloer og lokale drev til ét beskyttet, centraliseret lager. Wikis, blogs og fora sikrer socialt aktiverede vidensbaser for forbedret teamwork.
Læs mere om Bitrix24
...
Læs mere
Egenskaber
- Medarbejderplanlægning
- Arbejdsprognose
- Præstationsmåling
- Til kundecentre
- Styring af intradag