17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Software til IT-billetteringssystemer

Brug Capterra i Danmark til at finde den bedste Software til IT-billetteringssystemer for din virksomhed.

8 resultater

Zendesk er en komplet kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed.
Zendesk Suite er en kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed. Virksomheder, der bruger Zendesk, øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentanternes produktivitet med 30 % – uanset skala. Kundeinteraktionerne foregår i en enkelt interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og meget mere. Det er hurtigt at oprette og komme i gang. Zendesk Suite omfatter anmodningssystem, hjælpecenter, fællesskabsforum, messaging, samtale, Explore og Sunshine Conversations. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Styring af ændringer
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af help desk
  • Sporing af supportbillet
  • Dashboard for aktivitet
  • Rapportering/analyse
  • Hændelsesstyring
  • Opgavestyring
Start gratis med LiveAgent og giv fremragende kundeservice med den ultimative kundeoplevelsessoftwareløsning.
LiveAgent er en cloud-baseret Help Desk-software med over 200+ kompatible integrationer. Strømlin alle kundekommunikationskanaler og administrer dem fra en enkelt delt virksomhedsindbakke. Nyd integration af sociale medier, ubegrænset billethistorik, opkaldsoptagelser, hybride billetstreams og mere. Virksomheder som BMW, Yamaha, Huawei, Orange eller Forbesfone bruger LiveAgent til at levere kundewow til 150 millioner slutbrugere verden over. Læs mere om LiveAgent

Egenskaber

  • Styring af ændringer
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af help desk
  • Sporing af supportbillet
  • Dashboard for aktivitet
  • Rapportering/analyse
  • Hændelsesstyring
  • Opgavestyring
NetSuite, der er blandt verdens førende skybaserede ERP'er, giver brugerne det overblik og den kontrol, de behøver for at kunne tage informerede beslutninger og være sikre i deres evne til at vækste.
NetSuite er en skybaseret alt-i-én-løsning til forretningsstyring, der hjælper mere end 32.000 organisationer med at styrke effektiviteten via automatisering af centrale processer og indsigt i realtid i operationelle og økonomiske resultater. Med én samlet, integreret pakke af applikationer til styring af regnskab, ordrebehandling, lagerbeholdning, produktion samt forsyningskæde og lageraktiviteter giver NetSuite virksomheder det fulde overblik og kontrol over deres forretningsaktiviteter. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Styring af ændringer
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af help desk
  • Sporing af supportbillet
  • Dashboard for aktivitet
  • Rapportering/analyse
  • Hændelsesstyring
  • Opgavestyring
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere.
Odoo er en fuldt integreret, brugerdefinerbar åben kildekode-software, der er fyldt med professionelt designede, brugervenlige forretningsprogrammer. Odoos intuitive database er i stand til at opfylde et flertal af forretningsbehov, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Odoo er en alt-i-en softwareløsning, der er designet til at opfylde behovene i enhver virksomhed, uanset størrelse (eller budget). Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Styring af ændringer
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af help desk
  • Sporing af supportbillet
  • Dashboard for aktivitet
  • Rapportering/analyse
  • Hændelsesstyring
  • Opgavestyring
Avanceret løsning, der er designet til effektivt samarbejde, kommunikation, socialt netværk og arbejdsgangs- og vidensstyring.
Sikker, nøglefærdig intranetløsning til små og mellemstore virksomheder, designet til effektivt samarbejde, kommunikation, sociale netværk, forretningsproces og vidensstyring. Giver mulighed for bedre videnskontinuitet ved at flytte data fra netværkssiloer og lokale drev til ét beskyttet, centraliseret lager. Wikis, blogs og fora sikrer socialt aktiverede vidensbaser for forbedret teamwork. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Styring af ændringer
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af help desk
  • Sporing af supportbillet
  • Dashboard for aktivitet
  • Rapportering/analyse
  • Hændelsesstyring
  • Opgavestyring
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er en alt-i-en CRM med salgs-, markedsførings- og serviceautomatisering i en enkelt platform. Den har salgssporing, kontaktstyring, marketingautomatisering, webanalyse, tovejs-e-mails, telefoni og helpdesk med en enkel, ren og moderne interface. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Styring af ændringer
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af help desk
  • Sporing af supportbillet
  • Dashboard for aktivitet
  • Rapportering/analyse
  • Hændelsesstyring
  • Opgavestyring
Europas mest fleksible CRM. Efficy er en komplet og fleksibel løsning til styring af kunderelationer, der styrker dine medarbejdere.
Endelig en CRM-løsning, der lever op til din virksomheds behov. Efficy er en stor spiller på det europæiske CRM-marked. Vi har et stort udvalg af fleksible løsninger og allerede 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande. Efficy CRM er let at bruge og tilpasse til virksomheder baseret på størrelse og behov. Det betyder, at du kan udvikle din forretning på en struktureret måde. Spild ikke tid på at systematisere data – styrk dine medarbejdere og få din forretning til at vokse med Efficy CRM. Læs mere om Efficy CRM

Egenskaber

  • Styring af ændringer
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af help desk
  • Sporing af supportbillet
  • Dashboard for aktivitet
  • Rapportering/analyse
  • Hændelsesstyring
  • Opgavestyring
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere. Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv. Læs mere om RAYNET CRM

Egenskaber

  • Styring af ændringer
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af help desk
  • Sporing af supportbillet
  • Dashboard for aktivitet
  • Rapportering/analyse
  • Hændelsesstyring
  • Opgavestyring