Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Software til underleverandør

Software til underleverandører hjælper byggevirksomheder og hovedentreprenører med at administrere relationen og interaktionen med underleverandører. Softwarens funktioner inkluderer underleverandørkvalificering, budstyring og sporing af underleverandørresultater. Den kan også indeholde værktøjer til dokumenthåndtering, kommunikation og betalingssporing. Relaterede kategorier omfatter bygge- og entreprenørledelse.

2 resultater

monday.com er et skybaseret Work OS, hvor teams driver deres projekter og hverdagsarbejde, uanset om de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday.com er et skybaseret Work OS baseret, hvor teams skaber arbejdsgangs-apps på få minutter til at køre deres processer, projekter og hverdagsarbejde. Teams danner arbejdsgange og projekter uden kodning med en adaptiv platform, der automatiserer manuelt arbejde og forbinder teams i et digitalt arbejdsrum. Platformens funktioner omfatter: tilpasbare skabeloner til arbejdsgange, tidsstyring, automatiseringer, kontrolpaneler og integrationer med populære værktøjer. Flere end 100.000 virksomheder over hele verden benytter monday.com. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Dokumentstyring
  • Sporing af tid og omkostning
  • Tidsregistrering for projekt
  • Opgavestyring
  • Kvalifikationssporing
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Kalenderstyring
  • Entreprenørledelse
  • Styring af bud
Arkitekter, ingeniører og byggefolk bruger software fra Bluebeam til at udføre projekter hurtigere, reducere risici og maksimere investeringsafkastet.
Revu er Bluebeams grundlæggende projekteffektivitets- og samarbejdsløsning til pc’er, der giver dig mulighed for at oprette, redigere, markere og organisere PDF-filer sammen med projektdeltagere. Revu indeholder også Studio, hvor du kan samarbejde sikkert i realtid med teammedlemmer hvor som helst i verden. Vores seneste version, Revu 21, er inkluderet i alle Bluebeam-abonnementer. Bluebeam Cloud er en ny pakke med skybaserede løsninger, der problemfrit kan forbindes til dine dokumenter og værktøjssæt i Revu. Med Cloud kan du arbejde hvor som helst via web- eller iOS-enhed – helt uden behov for opsætning eller installation. Læs mere om Bluebeam Revu

Egenskaber

  • Dokumentstyring
  • Sporing af tid og omkostning
  • Tidsregistrering for projekt
  • Opgavestyring
  • Kvalifikationssporing
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Kalenderstyring
  • Entreprenørledelse
  • Styring af bud