13 resultater
monday.com er et skybaseret Work OS, hvor teams driver deres projekter og hverdagsarbejde, uanset om de er på kontoret, hjemme eller på farten. Læs mere om monday sales CRM
monday.com er et skybaseret Work OS baseret, hvor teams skaber arbejdsgangs-apps på få minutter til at køre deres processer, projekter og hverdagsarbejde. Teams danner arbejdsgange og projekter uden kodning med en adaptiv platform, der automatiserer manuelt arbejde og forbinder teams i et digitalt arbejdsrum. Platformens funktioner omfatter: tilpasbare skabeloner til arbejdsgange, tidsstyring, automatiseringer, kontrolpaneler og integrationer med populære værktøjer. Flere end 100.000 virksomheder over hele verden benytter monday.com. Læs mere om monday sales CRM

Egenskaber

  • Aftaleplanlægning
  • Opgavestyring
  • Sporing af interaktion
  • Dashboard for aktivitet
monday.com er et skybaseret Work OS, hvor teams driver deres projekter og hverdagsarbejde, uanset om de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday.com er et skybaseret Work OS baseret, hvor teams skaber arbejdsgangs-apps på få minutter til at køre deres processer, projekter og hverdagsarbejde. Teams danner arbejdsgange og projekter uden kodning med en adaptiv platform, der automatiserer manuelt arbejde og forbinder teams i et digitalt arbejdsrum. Platformens funktioner omfatter: tilpasbare skabeloner til arbejdsgange, tidsstyring, automatiseringer, kontrolpaneler og integrationer med populære værktøjer. Flere end 100.000 virksomheder over hele verden benytter monday.com. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Aftaleplanlægning
  • Opgavestyring
  • Sporing af interaktion
  • Dashboard for aktivitet
Zendesk er en komplet kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed.
Zendesk Suite er en kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed. Virksomheder, der bruger Zendesk, øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentantern es produktivitet med 30 % – uanset skala. Kundeinteraktionerne foregår i en enkelt interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og meget mere. Det er hurtigt at oprette og komme i gang. Zendesk Suite omfatter anmodningssystem, hjælpecenter, fællesskabsforum, messaging, samtale, Explore og Sunshine Conversations. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Aftaleplanlægning
  • Opgavestyring
  • Sporing af interaktion
  • Dashboard for aktivitet
NetSuite, der er blandt verdens førende skybaserede ERP'er, giver brugerne det overblik og den kontrol, de behøver for at kunne tage informerede beslutninger og være sikre i deres evne til at vækste.
NetSuite er en skybaseret alt-i-én-løsning til forretningsstyring, der hjælper mere end 32.000 organisationer med at styrke effektiviteten via automatisering af centrale processer og indsigt i realtid i operationelle og økonomiske resultater. Med én samlet, integreret pakke af applikationer til styring af regnskab, ordrebehandling, lagerbeholdning, produktion samt forsyningskæde og lageraktiviteter giver NetSuite virksomheder det fulde overblik og kontrol over deres forretningsaktiviteter. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Aftaleplanlægning
  • Opgavestyring
  • Sporing af interaktion
  • Dashboard for aktivitet
Salgsteams bruger PandaDoc til at forbedre arbejdsgange, indsigt og hastighed forbundet med handlen, mens de leverer en god købsoplevelse.
PandaDoc har givet salgsteams mulighed for at forbedre arbejdsgange, indsigt og hastighed forbundet med handler, mens der leveres en god købsoplevelse. Over 35.000 kunder bruger PandaDocs' alt-i-en-s oftware til dokumentautomatisering, der strømliner processen med at oprette, godkende og e-signere forslag, tilbud og kontrakter. PandaDoc hjælper med at forenkle processer og øge effektiviteten på tværs af hele organisationen, når man integrerer sine eksisterende CRM-, betalings- og fillagringsapps i en enkelt arbejdsgang. Læs mere om PandaDoc

Egenskaber

  • Aftaleplanlægning
  • Opgavestyring
  • Sporing af interaktion
  • Dashboard for aktivitet
SharpSpring tilbyder effektiv, fleksibel markedsføringsautomatisering med fuldt integreret CRM og styring af sociale medier til bureauer og SMV'er.
SharpSpring, en virksomhed med konstant kontakt, er en marketingplatform til omsætningsvækst, der hjælper små virksomheder med at generere leads, forbedre konverteringer til salg og opnå højere afkast på markedsføringsinvestering. Den innovative platform, åbne arkitektur og gratis kundeservice samt fleksible kontrakter skaber reelle resultater for voksende virksomheder eller digitale marketingbureauer. Man kan finde yderligere oplysninger på Sharpsprings officielle hjemmeside. Læs mere om SharpSpring from Constant Contact

Egenskaber

  • Aftaleplanlægning
  • Opgavestyring
  • Sporing af interaktion
  • Dashboard for aktivitet
Avanceret løsning, der er designet til effektivt samarbejde, kommunikation, socialt netværk og arbejdsgangs- og vidensstyring.
Sikker, nøglefærdig intranetløsning til små og mellemstore virksomheder, designet til effektivt samarbejde, kommunikation, sociale netværk, forretningsproces og vidensstyring. Giver mulighed for bedre videnskontinuitet ved at flytte data fra netværkssiloer og lokale drev til ét beskyttet, centraliseret lager. Wikis, blogs og fora sikrer socialt aktiverede vidensbaser for forbedret teamwork. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Aftaleplanlægning
  • Opgavestyring
  • Sporing af interaktion
  • Dashboard for aktivitet
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere.
Odoo er en fuldt integreret, brugerdefinerbar åben kildekode-software, der er fyldt med professionelt designede, brugervenlige forretningsprogrammer. Odoos intuitive database er i stand til at opfylde et flertal af forretningsbehov, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Odoo er en alt-i-en softwareløsning, der er designet til at opfylde behovene i enhver virksomhed, uanset størrelse (eller budget). Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Aftaleplanlægning
  • Opgavestyring
  • Sporing af interaktion
  • Dashboard for aktivitet
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er en alt-i-en CRM med salgs-, markedsførings- og serviceautomatisering i en enkelt platform. Den har salgssporing, kontaktstyring, marketingautomatisering, webanalyse, tovejs-e-mails, telefoni og helpdesk med en enkel, ren og moderne interface. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Aftaleplanlægning
  • Opgavestyring
  • Sporing af interaktion
  • Dashboard for aktivitet
360Learning er en læringsplatform, der kombinerer samarbejdsværktøjer med styrken ved et læringsstyringssystem. L&D-teams gøres i stand til at fremme kulturen.
360Learning styrker lærings- og udviklingsteams til at fremme kultur og vækst gennem samarbejdsbaseret læring. Læringsplatformen kombinerer samarbejdsbaserede værktøjer med styrken fra et LMS, hvilket kan gøre det muligt for virksomheder med stor vækst at låse op for læring baseret på kollektiv ekspertise i stedet for viden fra toppen. 360Learning er en af de nemmeste måder at onboarde nye medarbejdere, uddanne kundeorienterede teams og udvikle professionelle færdigheder – alt sammen fra ét sted. 360Learning styrker fremtidens arbejde i 1.500 organisationer. Læs mere om 360Learning

Egenskaber

  • Aftaleplanlægning
  • Opgavestyring
  • Sporing af interaktion
  • Dashboard for aktivitet
Man kan styre virksomheden og få den til at vokse med én app, der klarer det hele. Farvel til endeløse telefonopkald og papirarbejde, goddag til kundeloyalitet!
Fakturerings- og afregningsopgaver kommer af vejen, så man kan spare tid og fokus kan være på at styrke virksomheden. Man kan let udstede fakturaer fra desktop eller mobil, og gør betaling hurtigere med automatiske kundepåmindelser. Læs mere om vcita

Egenskaber

  • Aftaleplanlægning
  • Opgavestyring
  • Sporing af interaktion
  • Dashboard for aktivitet
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere. Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv. Læs mere om RAYNET CRM

Egenskaber

  • Aftaleplanlægning
  • Opgavestyring
  • Sporing af interaktion
  • Dashboard for aktivitet
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Aftaleplanlægning
  • Opgavestyring
  • Sporing af interaktion
  • Dashboard for aktivitet