17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Digital Experience Platforms (DXP)

Digital Experience Platforms (DXP) hjælper organisationer med at digitalisere deres drift, engagere kunderne og styre brugeroplevelse og -interaktion på tværs af forskellige kontaktpunkter såsom websteder, kundeportaler, mobilapps og e-handelssystemer.

2 resultater

Du kan indsamle mere digital feedback og yde en bedre kundeoplevelse med undersøgelser. Mere end 20 indbyggede integrationer kan bruges.
Letvægtssoftware til den digitale oplevelse af onlineprodukter og ‑tjenester. Du kan registrere og følge med i oplevelser og feedback i alle kunderejsens kritiske øjeblikke. Du kan indsamle webstedsfeedback, produktoplevelser, tilfredshed med kundeservice og følge med i NPS (netto promoterscore). Softwaren er enkel at komme i gang med, hurtig til at levere værdi og kraftfuld, når det er nødvendigt. Indbyggede enkeltkliksintegrationer med dine daglige værktøjer. Leveres med support i realtid og til en rimelig pris. Læs mere om Survicate

Egenskaber

  • API
  • Indholdsstyring
  • Analyser
  • Tredjepartsintegration
En digital oplevelsesplatform bygget til mellemstore og store virksomheders komplekse behov.
Magnolia er en digital oplevelsesplatform bygget til mellemstore og store virksomheder. Softwarens API-baserede arkitektur og færdigbyggede connectors gør den nem at integrere med resten af marketingteknologien med tilgangen best-of-breed. Uanset om det drejer sig om hundredvis af websteder eller et dusin forskellige sprog, skalerer det efter organisations behov. Magnolia fungerer som en naturlig forlængelse af andre indholdskilder, så man kan administrere alt sit indhold fra det elegante og intuitive Magnolia-brugerinterface. Læs mere om Magnolia

Egenskaber

  • API
  • Indholdsstyring
  • Analyser
  • Tredjepartsintegration