4 resultater
ClickMeeting er innovativ software til video- og lydkonferencer, der forbedrer online- og hybridsamarbejde. Læs mere om ClickMeeting
Med lydkonferencer kan brugeren forbedre sit online- og hybridsamarbejde. Med ClickMeeting vil det have endnu mere at byde på. Brugeren får gavn af en række funktioner, der understøtter informationsdeling og samarbejde, så teamet kan nå fælles mål endnu mere effektivt. Der er ingen grund til at bekymre sig om sikkerheden. Suppler lydkonferencer med video: Op til 40 personer kan se og høre hinanden i mødetilstand. Læs mere om ClickMeeting

Egenskaber

  • Skærmdeling
  • Mobil adgang
  • Chat i realtid
  • Rapportering/analyse
Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid.
Slack er en samarbejdshub, der gør det lettere at få arbejdet gjort ved at sørge for, at de rette oplysninger sendes til de rette personer. Når teamet skal sparke et projekt i gang, ansætte nye medarbejdere, implementere kode, gennemgå salgskontrakter, færdiggøre næste års budget, måle A/B-test, planlægge den næste kontoråbning og meget mere, dækker Slack alle behov. Teamet har mulighed for at prøve Slack gratis. Læs mere om Slack

Egenskaber

  • Skærmdeling
  • Mobil adgang
  • Chat i realtid
  • Rapportering/analyse
En af de mest avancerede og brugerdefinerbare webinarplatforme
LiveWebinar er webinarsoftware baseret i skyen, der hjælper både små teams og virksomheder med at administrere webinarer og onlinemøder. Det gør det nemt for ethvert salgs-, HR- eller marketingsteam at gennemføre online-events for målgrupperne. Funktionerne spænder fra mulighed for live streaming, præsentation og skærmdeling, og fuldt brugerdefinerbar brandingmulighed, til brugerengagementsfunktioner såsom meningsmålinger og spørgeundersøgelser, afstemning og kald til handling. LiveWebinar kan også gøre det muligt for organisationer at analysere publikumsengagement. Læs mere om LiveWebinar

Egenskaber

  • Skærmdeling
  • Mobil adgang
  • Chat i realtid
  • Rapportering/analyse
Den robuste løsning til webinarer og videokonferencer. Understøtter op til 10.000 deltagere med fornuftige oppetider på 99,98 %.
En robust browserløsning til det næste webinar, møde eller videokonference. Host op til 10.000 deltagere i fortrolighed med fornuftige oppetider på 99,98 %. Adgang fra enhver enhed eller browser med alle yndlingsfunktionerne, herunder 16 sprog, spørgsmål og svar, live chat, skærmdeling, optagelse i skyen, quizzer, whiteboard og meget mere. MyOwnConference tilbyder en gratis konto med op til 20 deltagere og livslang brug. Læs mere om MyOwnConference

Egenskaber

  • Skærmdeling
  • Mobil adgang
  • Chat i realtid
  • Rapportering/analyse