Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Content Collaboration

Content Collaboration-software gør det muligt for virksomheders medarbejdere at uploade, tilgå, dele, synkronisere, administrere og samarbejde om udfærdigelsen af indhold og dokumenter via ét centraliseret arbejdsværktøj.

2 resultater

Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid.
Slack er en samarbejdshub, der gør det lettere at få arbejdet gjort ved at sørge for, at de rette oplysninger sendes til de rette personer. Når teamet skal sparke et projekt i gang, ansætte nye medarbejdere, implementere kode, gennemgå salgskontrakter, færdiggøre næste års budget, måle A/B-test, planlægge den næste kontoråbning og meget mere, dækker Slack alle behov. Teamet har mulighed for at prøve Slack gratis. Læs mere om Slack

Egenskaber

  • Indholdsbibliotek
  • Fildeling
  • Samarbejdsværktøjer
  • Versionskontrol
  • Mobil adgang
Avanceret løsning, der er designet til effektivt samarbejde, kommunikation, socialt netværk og arbejdsgangs- og vidensstyring.
Sikker, nøglefærdig intranetløsning til små og mellemstore virksomheder, designet til effektivt samarbejde, kommunikation, sociale netværk, forretningsproces og vidensstyring. Giver mulighed for bedre videnskontinuitet ved at flytte data fra netværkssiloer og lokale drev til ét beskyttet, centraliseret lager. Wikis, blogs og fora sikrer socialt aktiverede vidensbaser for forbedret teamwork. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Indholdsbibliotek
  • Fildeling
  • Samarbejdsværktøjer
  • Versionskontrol
  • Mobil adgang