17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software
SMS Survey
SMS Survey-software hjælper virksomheder med at designe og administrere elektroniske kundeundersøgelser, spørgeskemaer og afstemninger, så de kan måle kundetilfredsheden og engagere deres målgrupper gennem marketingkampagner, som gennemføres via SMS-beskeder. Læs mere Læs mindre
Capterra leverer objektive, uafhængig undersøgelser samt anmeldelser fra verificerede brugere. Det kan hænde, at vi modtager et henvisningshonorar, når du besøger en leverandørs side via vores links.
Få mere at vide
Filtrer resultater (3)
Tilgængelige lande
Lande, hvor produktet er tilgængeligt. Bemærk: Kundeservice er måske ikke tilgængelig i dette land.
Danmark
Andorra
De Forenede Arabiske Emirater
Afghanistan
Antigua og Barbuda
Anguilla
Albanien
Armenien
Curaçao
Angola
Prismuligheder
3 resultater
Sortér efter
Undersøgelser kan gøres til dialoger med chat-lignende undersøgelser. Bedre kommunikation med kunder og medarbejdere.
SurveySparrow giver mulighed for at omdanne spørgeundersøgelser til dialog. Med et samtaleinterface gør SurveySparrow det muligt for brugere at oprette og dele engagerende, mobilvenlige spørgeundersøgelser, som giver en chat-lignende oplevelse.
SurveySparrow tilbagevendende spørgeundersøgelser muliggør udsendelsen af spørgeundersøgelser med jævne mellemrum, så pulsen hos kunder eller medarbejdere kan måles.
Med nemme delingsmuligheder giver SurveySparrow mulighed for at dele undersøgelser på tværs af web, mobil, social og e-mail for nemt at indsamle feedback fra en målgruppe.
Læs mere om SurveySparrow
...
Læs mere
Egenskaber
- Masse-SMS'er
- Skabelonstyring
- Kontaktstyring
- Beskeder/meddelelser
- Tilpasselige skabeloner
- Sporing af søgeord
Zonka Feedback CX-platformen er en undersøgelses- og feedbacksoftware med flere kanalerSoftwaren gør det muligt at måle, forbedre og transformere medarbejder- og kundeoplevelser.
Zonka Feedback CX-platformen er en undersøgelses- og feedbacksoftware med flere kanaler til at forandre den måde, medarbejder- og kundeoplevelsen administreres på. Softwaren gør det enkelt at foretage de korrekte CX-målinger, herunder Net Promoter Score, Customer Effort Score og Customer Satisfaction Score. Brugeren kan få feedback og foretage undersøgelser på tværs af flere kanaler: iPads, android-tablets, smartphones, e-mail og sms. Det er muligt at holde teamet opdateret, se svar og samarbejde for at lukke feedback-loopet. Brugeren kan se indsigtsfulde rapporter med henblik på kundetilfredshed og vækst
Læs mere om Zonka Feedback
...
Læs mere
Egenskaber
- Masse-SMS'er
- Skabelonstyring
- Kontaktstyring
- Beskeder/meddelelser
- Tilpasselige skabeloner
- Sporing af søgeord
Kommunikationsplatform i skyen, der leverer tjenester gennem API-integration og/eller dens webplatform.
Routee er en web- og API-løsning i skyen, der reducerer digitale omkostninger, øger konverteringsrater, genererer nye leads og gør krydsning og mersalg nemt. Alt det ovenstående opnås via beskeder (tekst/SMS, tovejs SMS, stemme, e-mail, viber), stemme (IVR, klik-for-at-ringe), verificering (tofaktorgodkendelse, talopslag, nummervalidering), telefonnumre (virtuelle numre). Kunderne har oplevet en stigning på henholdsvis 183 % og 760 % i henholdsvis ROI og omsætning.
Læs mere om ROUTEE
...
Læs mere
Egenskaber
- Masse-SMS'er
- Skabelonstyring
- Kontaktstyring
- Beskeder/meddelelser
- Tilpasselige skabeloner
- Sporing af søgeord