2 resultater
Zonka Feedback CX-platformen er en undersøgelses- og feedbacksoftware med flere kanalerSoftwaren gør det muligt at måle, forbedre og transformere medarbejder- og kundeoplevelser.
Zonka Feedback CX-platformen er en undersøgelses- og feedbacksoftware med flere kanaler til at forandre den måde, medarbejder- og kundeoplevelsen administreres på. Softwaren gør det enkelt at foretage de korrekte CX-målinger, herunder Net Promoter Score, Customer Effort Score og Customer Satisfaction Score. Brugeren kan få feedback og foretage undersøgelser på tværs af flere kanaler: iPads, android-tablets, smartphones, e-mail og sms. Det er muligt at holde teamet opdateret, se svar og samarbejde for at lukke feedback-loopet. Brugeren kan se indsigtsfulde rapporter med henblik på kundetilfredshed og vækst Læs mere om Zonka Feedback

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Masse-SMS'er
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasselige skabeloner
  • Sporing af søgeord
  • Skabelonstyring
Kommunikationsplatform i skyen, der leverer tjenester gennem API-integration og/eller dens webplatform.
Routee er en web- og API-løsning i skyen, der reducerer digitale omkostninger, øger konverteringsrater, genererer nye leads og gør krydsning og mersalg nemt. Alt det ovenstående opnås via beskeder (tekst/SMS, tovejs SMS, stemme, e-mail, viber), stemme (IVR, klik-for-at-ringe), verificering (tofaktorgodkendelse, talopslag, nummervalidering), telefonnumre (virtuelle numre). Kunderne har oplevet en stigning på henholdsvis 183 % og 760 % i henholdsvis ROI og omsætning. Læs mere om ROUTEE

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Masse-SMS'er
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasselige skabeloner
  • Sporing af søgeord
  • Skabelonstyring