Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Software til hybride events

Software til hybride events hjælper virksomheder med at arrangere og administrere events, der omfatter både fysiske og virtuelle komponenter, så det bliver muligt at deltage og engagere sig i enhver type event, uanset hvor man befinder sig. Denne software optimerer afholdelsen af fagmesser, workshops, seminarer og andre events med både fysiske og virtuelle komponenter. Brug Capterra til at finde den rette Software til hybride events til din forretning i Danmark.

12 resultater

ClickMeeting er en gennemprøvet platform til hybridarrangementer, der nemt bringer brugerne sammen, uanset hvilke enheder de bruger. Læs mere om ClickMeeting
ClickMeeting er en gennemprøvet platform til hybridarrangementer, der nemt bringer brugerne sammen, uanset hvilke enheder de bruger. Brugeren kan drage fordel af HD-kvalitet og funktioner til at styrke samarbejdet. Softwaren sørger for, at folk, der deltager i arrangementet online, får den samme oplevelse, som hvis de deltog ved personligt fremmøde. ClickMeeting tager sig af hele processen, herunder hvad brugeren skal sørge for før, under og efter arrangementet for at opskalere virksomheden. Læs mere om ClickMeeting

Egenskaber

  • Arrangementsplanlægning
  • Registrering af kundeemne
  • Målgruppeanalyser
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
En komplet platform til markedsføring og styring af arrangementer, der håndterer hele arrangementslivscyklussen (personligt og virtuelt) fra start til slut.
Cvent leverer en alt i en-platform til alle tænkelige arrangementer. Platformen forenkler forvaltningen af hver fase af arrangementets livscyklus og giver brugeren de data og den indsigt, der er brug for for at maksimere værdi. Uanset om det er personligt, virtuelt eller hybrid, tilbyder Cvent én enkelt platform med alt det, der er brug for til at finde leverandører, engagere deltagere, maksimere sponsorværdi og indsamle vigtige arrangementsdata. Læs mere om Cvent Event Management

Egenskaber

  • Arrangementsplanlægning
  • Registrering af kundeemne
  • Målgruppeanalyser
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
BigMarker er en af de mest brugerdefinerbare platforme til webinarer, virtuelle events og hybridevents.
BigMarkers hybride eventplatform gør det nemt at opbygge arrangementer og skabe de kontaktpunkter, der er brug for til at engagere både personlige og virtuelle deltagere. Softwaren gør det muligt at indsamle tilmeldinger, sørge for problemfri check-in til arrangementer, udskrive badges on-demand, følge og optimere deltageroplevelsen samt få adgang til solid rapportering vedrørende personlige og virtuelle deltagere, alt sammen på ét sted. Derudover vejleder de brugerdefinerede mobilapps til arrangementer deltagerne på stedet, mens de giver deltagerne hjemme mulighed for at være med på en meningsfuld måde. Læs mere om BigMarker

Egenskaber

  • Arrangementsplanlægning
  • Registrering af kundeemne
  • Målgruppeanalyser
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
Afhold hybridbegivenheder med Airmeet for at gøre kompleksiteten ved begivenheder mindre og give deltagerne en mere ensartet oplevelse, uanset hvordan de deltager. Øg ROI med næste generations værktøjer.
Få hybridbegivenheder, der kører problemfrit, med Airmeet. Organiser engagerende virtuelle konferencer, topmøder, messer og netværksworkshops for dit community. Minimer besværet ved at afholde begivenheder med vores omfattende platform, der understøtter begivenheder i alle størrelser. Skab intense oplevelser for deltagere både eksternt og på stedet. Udnyt næste generations funktioner for publikumsengagement, levering af gamificeret indhold og tilpasset netværksteknologi til deltager-vært-kommunikation for at generere kvalificerede leads. Læs mere om Airmeet

Egenskaber

  • Arrangementsplanlægning
  • Registrering af kundeemne
  • Målgruppeanalyser
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
Brugeren kan afholde fantastiske hybride events ved hjælp af den pålidelige og alsidige onlinekommunikationsplatform.
LiveWebinar giver brugeren mulighed for nemt at organisere internationale hybrid-events i stor skala. Det er også muligt at sende indhold direkte til sociale medier og eksterne kilder: YouTube, Facebook, Vimeo. Takket være Appearance-funktionen kan brugerne oprette og tilpasse deres egne skabeloner til tilmeldingssiden, tilføje deres logoer og brandfarver og vælge layout. Softwaren har en bred vifte af integrationer med populære værktøjer til automatisering af marketing, der gør det lettere at organisere events. Læs mere om LiveWebinar

Egenskaber

  • Arrangementsplanlægning
  • Registrering af kundeemne
  • Målgruppeanalyser
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
Accelevents er en alt i én-eventplatform, der giver mulighed for at nå længere og drive bæredygtig vækst.
Brugeren vil opleve en platform til arrangementstyring på virksomhedsniveau, der er så let og ligetil at opsætte og tilpasse, at man med fordel kan bruge den til at administrere alle sine arrangementer. Softwaren understøtter virtuelle og hybride konferencer samt konferencer på stedet, messer, workshops, seminarer og meget mere. Arrangementplanlæggere sætter pris på problemfri registrering og check-in, indbygget badgeudskrivning og robuste værktøjer til indsamling af leads. Mulighed for at booke en demo, der giver en introduktion til, hvordan man administrerer hele eventporteføljen med én enkelt kraftfuld softwareløsning. Læs mere om Accelevents

Egenskaber

  • Arrangementsplanlægning
  • Registrering af kundeemne
  • Målgruppeanalyser
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
Virtuelle og hybride events er mere ægte og engagerende end nogensinde før.
Virtuelle og hybride events er mere ægte og engagerende end nogensinde før. Organiser dine events med en helt igennem engagerende oplevelse, der kan tilpasses individuelt på alle måder, for hver deltager. Drag fordel af smart matchmaking, detaljeret indsigt og meget mere for at opbygge et tæt fællesskab og masser af opmærksomhed omkring dit brand. Læs mere om Let's Get Digital

Egenskaber

  • Arrangementsplanlægning
  • Registrering af kundeemne
  • Målgruppeanalyser
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
Her er der mulighed for at dele interesser med et globalt publikum. Her mødes man af en alt-i-en-platformen, der bringer virtuelle og fysiske arrangementer til live.
Med HeySummit er interessen i centrum. Her mødes man af en alt-i-en-platform, der giver liv til virtuelle, hybride og fysiske arrangementer. Det er tid til at udvide publikummet og omsætte interesser til penge. Til store og små begivenheder og alt derimellem. Skal der afholdes et enkeltstående webinar, en månedlig uformel snak eller en større opsætning over flere dage eller med flere talere? HeySummit huser arrangementer af enhver type. Den kraftfulde alt-i-en-platform understøtter møder af enhver størrelse, hyppighed og kompleksitet. Læs mere om HeySummit

Egenskaber

  • Arrangementsplanlægning
  • Registrering af kundeemne
  • Målgruppeanalyser
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
Kaltura Video Experience Cloud tilbyder live-, realtids- og on-demand-videoprodukter til tusindvis af organisationer i hele verden.
Kalturas mission er at give mulighed for enhver videooplevelse for enhver organisation. Vores Video Experience Cloud tilbyder live-, realtids- og on-demand-videoprodukter samt specialiserede brancheløsninger til uddannelse samt medier og telekommunikation. Andre platforme i skyen og virksomheder bruger også vores medietjenester til at give mulighed for videooplevelser og arbejdsgange for deres egne produkter. Førende brands bruger Kalturas Video Experience Cloud til at nå millioner af brugere, uanset hvor de er, med enhver slags videooplevelse. Læs mere om Kaltura Video Platform

Egenskaber

  • Arrangementsplanlægning
  • Registrering af kundeemne
  • Målgruppeanalyser
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
SpotMe er en løsning til hybridarrangementer, der er skræddersyet til virksomheder, som ønsker at være værter for ”high-touch”-events.
SpotMe er en løsning til hybridarrangementer, der er skræddersyet til virksomheder, som ønsker at være værter for ”high-touch”-events. Inkluderer alle værktøjer til eventstyring, videoproduktion og app-bygning direkte fra din browser. Løsningen er velegnet til alt fra simple webinarer til sofistikerede arrangementer med høje produktionsværdier. Forrester og G2 siger, at SpotMe er en af de førende på grund af de høje engagementsegenskaber og de omfattende tilpasningsmuligheder og fleksibilitet. Læs mere om SpotMe

Egenskaber

  • Arrangementsplanlægning
  • Registrering af kundeemne
  • Målgruppeanalyser
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
Designet til at imponere – Jugo er en skalerbar, enestående virtuel mødeplatform, bygget til møder, der virkelig betyder noget.
Nu er det slut med kedelige onlinemøder. Det er tid til at bringe rigtige mennesker ind i fordybende virtuelle 3D-mødelokaler, uden VR-headset, uden avatarer og uden downloads. Jugo er en enestående oplevelse af et mødelokale – designet til at imponere. Det er nemt og enkelt at bytte roller – værtsrolle, præsentationsrolle og deltagerrolle. Den virkelige verdens mødedynamik er tilbage. Jugo. Bygget til møder, der betyder noget. Læs mere om Jugo

Egenskaber

  • Arrangementsplanlægning
  • Registrering af kundeemne
  • Målgruppeanalyser
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
Hubb genopfinder den måde, folk oplever begivenheder på. Hubb er bygget af professionelle til arrangementer, og leverer fordybende, meningsfulde digitale
Hubb genopfinder den måde, folk oplever begivenheder på. Hubb-platformen laver virtuelle-, lokale- og hybridevents med effektive værktøjer til deltagerengagement, der giver liv til brands. Hubb underbygger mange af verdens største konferencer. Hubb er bygget af veteraner indenfor event-administration til event-fagfolk, og giver event-arrangører hidtil uset kontrol og agilitet. Læs mere om Hubb

Egenskaber

  • Arrangementsplanlægning
  • Registrering af kundeemne
  • Målgruppeanalyser
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse