17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Software til fraværshåndtering

Absence Management-software hjælper virksomheder med at håndtere anmodninger om afspadsering, generere HR-rapporter og strømline godkendelsesprocesser.

Danmark Vis lokale produkter

6 resultater

Onlinesystem til effektiv styring af medarbejderfravær, arbejdstider og personlige filer. Læs mere om HRnest
HRnest er en intuitiv software, der understøtter det daglige arbejde i HR-afdelingerne. Med det gøres det muligt for medarbejdere nemt at indsende deres ferieanmodninger, mens arbejdsgiveren kan overvåge brugen af orlov, registrere arbejdstid, oprette tidsplaner for hele virksomheden og administrere medarbejdernes personlige filer. Databasen er fuldt kompatibel med verdens førende datasikkerhedsstandarder (herunder GDPR) og kan tilgås døgnet rundt fra enhver lokation eller enhed. Læs mere om HRnest

Egenskaber

  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Kalenderstyring
  • Styring af afspadsering
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering/analyse
Calamari is integrated with Slack, JIRA, G Suite, and Office365, thanks to which you can track your HR records, vacation, PTO easier. Læs mere om Calamari
Calamari is an HR management software that makes people management easier. It allows for planning and tracking of all types of absences. You can get notifications about upcoming absences and time-off requests. Calamari supports companies with offices based in multiple countries and locations and supports role-based security. The app is integrated with project management tools like JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp, and Asana. Læs mere om Calamari

Egenskaber

  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Kalenderstyring
  • Styring af afspadsering
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering/analyse
Løn og ansættelsesadministration bygget til den globale arbejdsstyrke.
Deel er et globalt løn- og ansættelsesadministrationssystem bygget til geografisk spredte teams, hvor alle, overalt, kan blive ansat og betalt. Øjeblikkelig ansættelse af fuldtidsansatte eller uafhængige kontrahenter over hele verden på få minutter. Med Deel tager virksomheder sig af lønudbetalinger og opretter lokale juridiske kontrakter i over 150 lande ved hjælp af en teknologiaktiveret selvbetjeningsproces. Deel betjener mere end 3.500 kunder, fra SMV’er til børsnoterede virksomheder. Læs mere om Deel

Egenskaber

  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Kalenderstyring
  • Styring af afspadsering
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering/analyse
Freshteam er en brugervenlig HR-software, der hjælper med at ansætte og onboarde toptalenter og at administrere medarbejderdata, dokumenter og fridage.
Freshteam er en intuitiv, brugervenlig HR-software til en fornuftig pris fra Freshworks, der hjælper med at rekruttere, onboarde og administrere medarbejderoplysninger, samtidig med at den også dækker arbejdsgange relateret til management og offboarding. Det giver mulighed for at tiltrække de bedste talenter gennem flere kanaler, såsom et karrierewebsted, jobtavler, sociale mediekanaler, e-mails osv., interviewe og ansætte superstjerner samt onboarde dem. HR kan også oprette en medarbejdermappe, lave organisationsdiagrammer og håndtere medarbejderes fridage. Læs mere om Freshteam

Egenskaber

  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Kalenderstyring
  • Styring af afspadsering
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering/analyse
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-medarbejderoplevelsessoftware til små og mellemstore virksomheder.
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-software til medarbejderoplevelser for små og mellemstore virksomheder. Med den kan medarbejderens processer og tidsforbruget på timesedler til intern kommunikation strømlines. niikiis dækker alle SMV’ers behov for at håndtere folk, fra rekruttering til afslutningsinterviewet. niikiis kan gøre små og mellemstore virksomheder mere effektive med en intuitiv plug&play-løsning, der kan spare tid og penge både individuelt og på virksomhedsniveau. Læs mere om niikiis

Egenskaber

  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Kalenderstyring
  • Styring af afspadsering
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering/analyse
Danmark Lokalt produkt
Smartplan

Smartplan

(0) Danmark Lokalt produkt
Smartplan hjælper virksomheder væk fra Excel og over i et online vagtplanlægningssystem. Derudover tilbyder Smartplan både kommunikation, tidsregistrering, lønkørsel og meget mere.
Smartplan er et intuitivt, cloud-baseret vagtplanlægningsværktøj med stor fokus på brugervenlighed. I Smartplan er der gode muligheder for kommunikation mellem medarbejdere og administratorer, fraværshåndtering i form af eksempelvis ferie, sygdom eller afspadsering samt lønkørsel til en række forskellige lønsystemer. Derudover giver Smartplans stempelur en sikkerhed i forhold til, at medarbejdernes tidsregistrering altid er korrekt. Medarbejderne stempler blot ind og ud, når de møder og går hjem. Læs mere om Smartplan

Egenskaber

  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Kalenderstyring
  • Styring af afspadsering
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering/analyse