Filtrer resultater (4)
Tilgængelige lande
Lande, hvor produktet er tilgængeligt. Bemærk: Kundeservice er måske ikke tilgængelig i dette land.
Danmark
Prismuligheder
Produkttype
4 resultater
Calamari er integreret med Slack, JIRA, G Suite og Office 365. Styring af HR-optegnelser, ferie, ferieafholdelse, deltagelse og administrering af timesedler.
Læs mere om Calamari
Calamari er en HR-styringssoftware, der gør det nemmere at administrere medarbejdere. Det gør det muligt at planlægge og spore alle typer fravær. Sporing af deltagelse ved hjælp af QR-koder og iBeacons. Man kan få besked om kommende fravær og anmodninger om fridage. Calamari støtter virksomheder med kontorer i flere lande og på flere lokaliteter og understøtter rollebaseret sikkerhed. Appen er integreret med projektstyringsværktøjer som JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp og Asana.
Læs mere om Calamari
...
Læs mere
Egenskaber
- Styring af afspadsering
- Kontrol over godkendelsesproces
- Rapportering/analyse
- Medarbejderdatabase
- Kalenderstyring
Freshteam er en brugervenlig HR-software, der hjælper med at ansætte og onboarde toptalenter og at administrere medarbejderdata, dokumenter og fridage.
Freshteam er en intuitiv, brugervenlig HR-software til en fornuftig pris fra Freshworks, der hjælper med at rekruttere, onboarde og administrere medarbejderoplysninger, samtidig med at den også dækker arbejdsgange relateret til management og offboarding. Det giver mulighed for at tiltrække de bedste talenter gennem flere kanaler, såsom et karrierewebsted, jobtavler, sociale mediekanaler, e-mails osv., interviewe og ansætte superstjerner samt onboarde dem. HR kan også oprette en medarbejdermappe, lave organisationsdiagrammer og håndtere medarbejderes fridage.
Læs mere om Freshteam
...
Læs mere
Egenskaber
- Styring af afspadsering
- Kontrol over godkendelsesproces
- Rapportering/analyse
- Medarbejderdatabase
- Kalenderstyring
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-medarbejderoplevelsessoftware til små og mellemstore virksomheder.
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-software til medarbejderoplevelser for små og mellemstore virksomheder. Med den kan medarbejderens processer og tidsforbruget på timesedler til intern kommunikation strømlines. niikiis dækker alle SMV’ers behov for at håndtere folk, fra rekruttering til afslutningsinterviewet. niikiis kan gøre små og mellemstore virksomheder mere effektive med en intuitiv plug&play-løsning, der kan spare tid og penge både individuelt og på virksomhedsniveau.
Læs mere om niikiis
...
Læs mere
Egenskaber
- Styring af afspadsering
- Kontrol over godkendelsesproces
- Rapportering/analyse
- Medarbejderdatabase
- Kalenderstyring
Smartplan hjælper virksomheder væk fra Excel og over i et online vagtplanlægningssystem. Derudover tilbyder Smartplan både kommunikation, tidsregistrering, lønkørsel og meget mere.
Smartplan er et intuitivt, cloud-baseret vagtplanlægningsværktøj med stor fokus på brugervenlighed.
I Smartplan er der gode muligheder for kommunikation mellem medarbejdere og administratorer, fraværshåndtering i form af eksempelvis ferie, sygdom eller afspadsering samt lønkørsel til en række forskellige lønsystemer.
Derudover giver Smartplans stempelur en sikkerhed i forhold til, at medarbejdernes tidsregistrering altid er korrekt. Medarbejderne stempler blot ind og ud, når de møder og går hjem.
Læs mere om Smartplan
...
Læs mere
Egenskaber
- Styring af afspadsering
- Kontrol over godkendelsesproces
- Rapportering/analyse
- Medarbejderdatabase
- Kalenderstyring