17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Software til desk-booking

Software til desk-booking giver brugerne mulighed for at tjekke skrivebordstilgængelighed og reservere et arbejdssted på en fysisk placering.

Danmark Vis lokale produkter
3 resultater
Forenkle dit kontorliv ved at reservere skriveborde, lokaler og parkeringspladser, og øg den besøgendes oplevelse med én brugervenlig løsning. Læs mere om TableAir
TableAir er en brugervenlig løsning til administration af arbejdspladser med skriveborde, mødelokaler, reservation af parkeringspladser og funktioner til administration af besøgende. Administrer dine reservationer via webstedets dashboard eller mobilapplikation, opret reservationer, tjek detaljer eller annuller reservationer – automatiser processen for at spare tid og optimere kontorpladsudnyttelsen gennem analyse af pladsforbrug. TableAir kan integreres med dine Microsoft 365-, Outlook-, Teams- eller Google Calendar-konti for at give dit team klar synlighed på tværs af alle systemer. Læs mere om TableAir

Egenskaber

  • Belægningsstyring
  • Plantegninger og -kort
  • Reservation af plads
  • Online booking
Med Kalena kan du nemt og effektivt administrere fleksible skriveborde og arbejdsområder, hybride arbejds- og coworking-rum.
Kalena er en softwareapplikation, der giver dig mulighed for at administrere brug og booking af skriveborde og arbejdsområder på kontoret. Håndtering af fleksible arbejdsområder på kontoret er blevet en prioritet, og nu er det lige så enkelt at løse dette problem som at bruge Kalena. Med Kalena kan du administrere fleksible skriveborde og arbejdsområder, hybride arbejds- og coworking-rum, nemt og effektivt, optimere brugen af ​​kontorer og garantere medarbejdernes sikkerhed. Læs mere om KALENA

Egenskaber

  • Belægningsstyring
  • Plantegninger og -kort
  • Reservation af plads
  • Online booking
Danmark Lokalt produkt
MyDesk tilbyder enkel styring af arbejdspladser, møderum, mødeforplejning og gæsteregistrering til virksomheder.
MyDesk er den førende applikation til håndtering af hot desking, booking af mødelokaler, kantineadministration og gæsteregistrering. Vores kunder vælger MyDesk for den ekstreme enkelhed og brugervenlighed, uanset om jeres medarbejdere arbejder fra mobil, Outlook, Teams eller web. Derudover leverer vi ikke blot en software, men håndterer også al vedligeholdelse for dig, når det kommer til plantegninger, intern kommunikation og support. Vi er der for dig, når du har brug for det og lytter på dine behov, uanset om du er en virksomhed på 20 medarbejdere eller 2.000. MyDesk er udviklet i Danmark, til danske virksomheder og har dansk support. Læs mere om MyDesk

Egenskaber

  • Belægningsstyring
  • Plantegninger og -kort
  • Reservation af plads
  • Online booking