Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Detailtransaktioner

Software til detailtransaktioner giver virksomheder inden for forbrugsvarer (CPG) mulighed for at styre kampagne- og transaktionsaktiviteter i butikken for deres produkter for at forbedre salg i fysiske butikker. Softwaren giver mulighed for, at salgsrepræsentanter kan planlægge butiksbesøg, udføre revision og dokumentere produkttilgængelighed på hylderne. Software til detailtransaktioner tilbyder typisk funktioner såsom dataindsamling, billedgenkendelse, opgavestyring med mere.

1 resultater

Med softwaren styrkes frontlinjeteamet med en alt-i-en digital arbejdsplads til opgavestyring, kommunikation og træning.
YOOBIC er en digital arbejdsplads, der hjælper virksomheder med at styrke deres frontlinjemedarbejdere til succes gennem effektiv og digitaliseret opgavestyring, kommunikation og træning. YOOBIC er baseret i London, New York, Paris, Tel Aviv, So Paulo og Milano, har 200 ansatte og bruges af mere end 200 virksomheder over hele verden inden for brancher som detailhandel, hotel- og restaurationsbranchen og produktion. YOOBICs kunder omfatter Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino's Pizza, Puma, Lacoste og Sanofi. Læs mere om YOOBIC

Egenskaber

  • Billedgenkendelse
  • Præstationsmåling
  • Opgavestyring
  • Ruteoptimering
  • Dataindsamling
  • Medarbejderplanlægning
  • Salgshistorik
  • Geografiske kort
  • Samarbejdsværktøjer
  • Mobil adgang
  • Lagerstyring
  • Tilgængelighed på hylde