Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Software til Supply Chain Management

Software til Supply Chain Management (SCM), også kaldet en Supply Chain Management Platform, automatiserer procesflowet lige fra forsyningen af råmaterialer til leveringen af færdige varer til forbrugeren. Et SCM-system muliggør virksomhedsdækkende ordrebehandling, transport- samt lagerstyring og indeholder værktøjer til både planlægning og udarbejdelse af prognoser. En Supply Chain Management Platform muliggør effektiv drift i hele forsyningskæden sammen med synkronisering af vigtige data på tværs af forskellige lokationer og i hele virksomheden. SCM-software er relateret til Software til lagerstyring. Brug Capterra til at finde den rette Software til Supply Chain Management til din forretning i Danmark.

2 resultater

Tag kontrol over forsyningskæden med NetSuite – lige fra administrationen af leverandører og råmaterialer til leveringen af færdige produkter til kunderne.
Tag kontrol over forsyningskæden med information om produkter i realtid – lige fra leverandør til produktion og den endelig levering til slutkunden. NetSuites indkøbsfunktionalitet giver brugerne mulighed for at administrere leverandørrelationer og automatisere deres indkøb. Funktionerne til planlægning for udbud og efterspørgsel sikrer, at de rette materialer, maskiner og medarbejdere altid er tilgængelige, så produktionen kan køre problemfrit. Muligheden for lagerstyring giver samtidig fuld indsigt i hele livscyklussen for virksomhedens produkter. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Administration af indkøbsordre
  • Styring af import/eksport
  • Salg og driftsplanlægning
  • Ordrestyring
  • Indkøbsstyring
  • Ordreopfyldelse
  • Styring af forsendelser
  • Efterspørgselsprognose
  • Transportstyring
  • Rapportering/analyse
Effektiv administration af alle aspekter af forsyningskæden med Odoos fuldt integrerede pakke med brugervenlige forretningsløsninger.
Synkronisering af operationer mellem forskellige virksomheder eller lagre. Hurtig oprettelse af salgsordrer, deling af kunder, leverandører og produkter samt administrering af fakturaer for virksomheder. Forbedring af effektiviteten af køb og lagerresultater med indkøbsregler som, afhænger af lagerbeholdningsniveauer, logistikregler, salgsordrer, produktionsanvisninger og meget mere. Importer leverandørers prislister og referencer for at træffe smartere beslutninger om kampagner, mængder og særlige kontraktbetingelser. Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Administration af indkøbsordre
  • Styring af import/eksport
  • Salg og driftsplanlægning
  • Ordrestyring
  • Indkøbsstyring
  • Ordreopfyldelse
  • Styring af forsendelser
  • Efterspørgselsprognose
  • Transportstyring
  • Rapportering/analyse