17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Procurement Software

Procurement Software automatiserer indkøbsprocessen og alle aktiviteter relateret til en organisations udgifter. En Procurement Platform automatiserer processen med erhvervelse af ressourcer og styring af leverandørforhold. Medarbejdere kan nemt oprette købsordrer, som gennemgås og godkendes af ledere. Lederne får samtidig adgang til en bred vifte af værktøjer til sporing og analyse af samt rapportering om effektiviteten af forretningsprocesser. Et Procurement System er relateret til Billing og Invoicing Software, Purchasing Software og Software til leverandørstyring. Brug Capterra til at finde den rette Procurement Software til din forretning i Danmark.

6 resultater
NetSuite Procurement: Få fuldt overblik over indkøbsprocessen for at indkøbe varer og tjenester til den bedste pris, når du behøver dem.
NetSuite Procurement centraliserer leverandørstyring og indkøb. Kanalisering af indkøb til godkendte leverandører sikrer sammen med forhåndsindgåede kontrakter, at indkøb sker til de bedste priser og i rette tid. Det altid opdaterede indblik i udgifter og leverandørresultater øger overblikket og muliggør tydelig kommunikation gennem hele processen lige fra indkøb til betaling. Alle indkøbsrelaterede oplysninger, herunder optegnelser samt udgifts- og performancerapporter administreres nemt via dashboardet til styring af indkøb. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Cataloging/Categorization
  • Administration af indkøbsordre
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Styring af leverandører
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • Fakturabehandling
  • Styring af udgifter
  • Kildestyring
  • Lagerstyring
Indkøbsværktøjer styrer leverandører ved at automatisere adskillige processer. Varemangel og vareoverskud kan undgås med Odoo.
Nem administrering af leverandører og købsordrer med Odoo. Odoos indkøbsværktøjer er skræddersyede til at hjælpe brugere med at drive deres forretning effektivt med mindre lager og sikrer, at de undgår frustrerende lagermangel. Nem konfigurering af Minimums og maksimums lagermængder med Odoos brugervenlige regler for genbestilling, lagerniveauer, omsætningsprognoser og automatiske ruter (genbestil på bestilling). Brugere kan hurtigt importere leverandørprislister og leveringstider for at holde sig opdateret om produkter, priser og forsendelsesoplysninger. Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Cataloging/Categorization
  • Administration af indkøbsordre
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Styring af leverandører
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • Fakturabehandling
  • Styring af udgifter
  • Kildestyring
  • Lagerstyring
Automatisering og integrering af dine processer for at få fuld kontrol og overblik over dine indkøbsaktiviteter med Pipefy.
Fuld kontrol og overblik over dine indkøbsaktiviteter kan opnås med Pipefy. Processtyringsplatformen hjælper dig med at sikre, at rekvisitioner og indkøbsordrer behandles hurtigt og nøjagtigt, og giver dig mulighed for at integrere din regnskabssoftware eller andre ældre værktøjer til at skalere din drift. En fejlsikker indkøbsdrift kan bygges med digitale arbejdsgange, der reducerer risikoen for menneskelige fejl. Pipefy kan prøves gratis. Læs mere om Pipefy

Egenskaber

  • Cataloging/Categorization
  • Administration af indkøbsordre
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Styring af leverandører
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • Fakturabehandling
  • Styring af udgifter
  • Kildestyring
  • Lagerstyring
Kontraktstyringsplatform med høj standard for sikkerhed og digital signatur for alle filformater.
Platform for kontraktstyring og digital signatur. INHUBBER giver uovertruffen sikkerhed og en yderst effektiv måde at organisere og administrere kontrakter på. AI'en udtrækker de relevante oplysninger, hjælper med at oprette rapporteringer, finde eller sammenligne oplysninger indenfor få sekunder. INHUBBER forenkler kontrakter og gør dem forståelige, interaktive, nemme at administrere og automatiserede. Det reducerer den tid, de omkostninger og de risici, der er forbundet med forhandling, oprettelse, godkendelse og forvaltning af kontrakter. Læs mere om INHUBBER

Egenskaber

  • Cataloging/Categorization
  • Administration af indkøbsordre
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Styring af leverandører
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • Fakturabehandling
  • Styring af udgifter
  • Kildestyring
  • Lagerstyring
Worksome kan gøre det nemt for virksomheder at administrere store mængder af freelancere og entreprenører, fra ansættelse til kontrakter og lønningslister.
Worksome er en af bedste måde at centralisere sine freelancere på globalt. Interne talentpuljer kan opbygges, kontrakter og lønningslister kan automatiseres med komplette omkostningsoversigter – international skatteoverholdelse garanteret. På verdensbasis har 31.000 virksomheder tiltro til, at der endelig er et centralt værktøj til at forsyne og administrere hele ens midlertidige arbejdsstyrke. Læs mere om Worksome

Egenskaber

  • Cataloging/Categorization
  • Administration af indkøbsordre
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Styring af leverandører
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • Fakturabehandling
  • Styring af udgifter
  • Kildestyring
  • Lagerstyring
Pivot er det ultimative moderne P2P-værktøj, der hjælper dig med at holde dine udgifter under kontrol og samtidig forbedre dine teams.
Pivot er en indkøbssoftware i forbrugerkvalitet, der hjælper virksomheder med at holde deres udgifter under kontrol og samtidig forbedre deres teams. Indbygget integration med ERP-systemer og virksomhedsværktøjer gør det muligt at implementere på få dage uden brug af en integrator. Intuitive grænseflader fremmer medarbejdernes accept, så der ikke er behov for oplæring. For teams inden for økonomi, jura, compliance og sikkerhed tilbyder Pivot automatiseringer, der dramatisk reducerer manuelt arbejde og endeløse e-mail-tråde. Læs mere om Pivot

Egenskaber

  • Cataloging/Categorization
  • Administration af indkøbsordre
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Styring af leverandører
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • Fakturabehandling
  • Styring af udgifter
  • Kildestyring
  • Lagerstyring