6 resultater
monday.com Work OS kan bruges til at centralisere og administrere virksomhedsplanlægning, forbedre teamarbejdet og få mere udrettet - på ét enkelt sted. Læs mere om monday.com
monday.com Work OS kan anvendes til at forenkle og centralisere virksomhedsplanlægning, forbedre teamarbejdet og få mere fra hænderne. Denne kodefri og tilpasselige stryingsplatform til arbejds- og projektstyring tilbyder smarte funktioner såsom tidsbesparende automatisering, integration med over 40 apps, brugervenlige tavler, der muliggør samarbejde i realtid, og visuelle dashboards til at få overblik over og spore fremskridt og resultater. Mulighed for at organisere og administrere budgetter, ressourcer, oplysninger, arbejdsgange og meget mere - alt sammen på ét sted. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • CRM
  • Økonomistyring
  • HR-styring
  • Lagerstyring
  • Ordrestyring
  • Forsyningskædeledelse
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere. Læs mere om Odoo
Odoo er en fuldt integreret, alt-i-én open source-software, der kan tilpasses og er fyldt med hundredvis af professionelt designede forretningsprogrammer. Odoo tilbyder alt, hvad en virksomhed behøver for at køre effektivt, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Med deres brede udvalg af effektive, brugervenlige erhvervsløsninger, er Odoo skræddersyet til at hjælpe virksomheder med at vokse uanset størrelse eller budget. Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • CRM
  • Økonomistyring
  • HR-styring
  • Lagerstyring
  • Ordrestyring
  • Forsyningskædeledelse
NetSuite ERP giver brugerne mulighed for at styre hele deres virksomhed via én samlet og integreret, skybaseret platform.
Gennem styringen af centrale processer giver NetSuites skybaserede ERP de værktøjer og indsigter, virksomheder behøver for at kunne fungere effektivt. Styr hele din virksomhed med én samlet applikatio nspakke til styring af regnskab, ordrebehandling, lager, produktion, forsyningskæde og lageraktiviteter. Få indsigt i realtid i økonomiske og operationelle resultater på tværs af hele organisationen, uanset om der kun er en enkelt lokation eller flere forskellige afdelinger. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • CRM
  • Økonomistyring
  • HR-styring
  • Lagerstyring
  • Ordrestyring
  • Forsyningskædeledelse
Gratis online ERP brugt af mere end otte millioner virksomheder verden over. Skybaserede, mobile og open source-udgaver tilgængelige.
Hvis man leder efter gratis online ERP (ressourceplanlægning for virksomheder), har man lige fundet en af de bedste gratis online ERP, der findes. Bitrix24. I modsætning til andre frit tilgængelige ERP-løsninger, der tager timer at få i gang og uger at implementere fuldt ud, er Bitrix24 klar til brug i skyen på kun 30 sekunder. Bare rolig, der findes også lokale versioner af Bitrix24 med åben kildekode-adgang, som også kan installere på egen server. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • CRM
  • Økonomistyring
  • HR-styring
  • Lagerstyring
  • Ordrestyring
  • Forsyningskædeledelse
Discover SAP S/4HANA Cloud, a complete ERP system with embedded AI and machine learning.
SAP S/4HANA Cloud is a complete enterprise resource planning (ERP) system with built-in intelligent technologies, including AI, machine learning, and advanced analytics. It helps companies adopt new business models, manage business change at speed, orchestrate internal and external resources, and use the predictive power of AI. Benefit from tight, native integration between processes, industry depth, and a consistent in-memory data model. Læs mere om SAP S/4HANA Cloud

Egenskaber

  • CRM
  • Økonomistyring
  • HR-styring
  • Lagerstyring
  • Ordrestyring
  • Forsyningskædeledelse
Fremskridt kan fremskyndes ved at implementere et alt i et-administrationssystem, der giver de rigtige data, så virksomheden kan vokse.
Med ERP-systemet (ressourceplanlægningssystemet) i skyen kan man implementere en alt i en-administrationsløsning, der tilbyder et komplet udvalg af ressourcer, der dækker økonomisk styring, kundestyri ng, bevillingsstyring, donationsadministration og fondsforvaltning. SIT Alemira hjælper virksomheder med at bevæge sig hurtigere ved at levere de rigtige data og muliggøre vækst. Administrationsprocesser kan strømlines og driften fremskyndes, mens omkostningerne minimeres. Læs mere om Alemira

Egenskaber

  • CRM
  • Økonomistyring
  • HR-styring
  • Lagerstyring
  • Ordrestyring
  • Forsyningskædeledelse