Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

ERP-system

Et ERP-system integrerer og samler alle afdelinger og funktioner i en organisation på ét sted. ERP-systemer håndterer processer, herunder fremstilling, logistik, distribution, inventar, shipping, fakturering og bogføring. ERP-software kan også styre funktioner på forretningssiden, herunder salg, fakturering og HR-forvaltning. En ERP-platform er relateret til software til regnskabsprogram, Distribution software, HR-software, software til lagerstyring, logistiksoftware og MRP-software. Brug Capterra til at finde det rette ERP-program til din forretning i Danmark.

9 resultater

Asana til virksomheds ressourceplanlægning. Asana gør det lettere at levere på dine strategier, selv når prioriteterne skifter. Læs mere om Asana
Med Asana er det muligt at organisere arbejdet på tværs af teams i stor skala – fra daglige opgaver til strategiske tværfaglige initiativer. Asana er en af de eneste arbejdsstyringsplatforme, der omsætter mål til handling og nedbryder siloer mellem teams. Mere end 135.000 betalende kunder og millioner af gratis organisationer i 190 lande bruger Asana til at administrere alt fra virksomhedsmål til digital transformation, produktlanceringer og markedsføringskampagner. Læs mere om Asana

Egenskaber

  • CRM
  • Rapportering/analyse
  • HR-styring
  • Lagerstyring
  • Projektledelse
  • Administration af indkøbsordre
  • Ordrestyring
  • Forsyningskædeledelse
  • Regnskabsførelse
  • Stykliste
  • Fakturering og regninger
  • Opgavestyring
monday.com Work OS kan bruges til at centralisere og administrere virksomhedsplanlægning, forbedre teamarbejdet og få mere udrettet - på ét enkelt sted.
monday.com Work OS kan anvendes til at forenkle og centralisere virksomhedsplanlægning, forbedre teamarbejdet og få mere fra hænderne. Denne kodefri og tilpasselige stryingsplatform til arbejds- og projektstyring tilbyder smarte funktioner såsom tidsbesparende automatisering, integration med over 40 apps, brugervenlige tavler, der muliggør samarbejde i realtid, og visuelle dashboards til at få overblik over og spore fremskridt og resultater. Mulighed for at organisere og administrere budgetter, ressourcer, oplysninger, arbejdsgange og meget mere - alt sammen på ét sted. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • CRM
  • Rapportering/analyse
  • HR-styring
  • Lagerstyring
  • Projektledelse
  • Administration af indkøbsordre
  • Ordrestyring
  • Forsyningskædeledelse
  • Regnskabsførelse
  • Stykliste
  • Fakturering og regninger
  • Opgavestyring
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • CRM
  • Rapportering/analyse
  • HR-styring
  • Lagerstyring
  • Projektledelse
  • Administration af indkøbsordre
  • Ordrestyring
  • Forsyningskædeledelse
  • Regnskabsførelse
  • Stykliste
  • Fakturering og regninger
  • Opgavestyring
NetSuite ERP giver brugerne mulighed for at styre hele deres virksomhed via én samlet og integreret, skybaseret platform.
Gennem styringen af centrale processer giver NetSuites skybaserede ERP de værktøjer og indsigter, virksomheder behøver for at kunne fungere effektivt. Styr hele din virksomhed med én samlet applikationspakke til styring af regnskab, ordrebehandling, lager, produktion, forsyningskæde og lageraktiviteter. Få indsigt i realtid i økonomiske og operationelle resultater på tværs af hele organisationen, uanset om der kun er en enkelt lokation eller flere forskellige afdelinger. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • CRM
  • Rapportering/analyse
  • HR-styring
  • Lagerstyring
  • Projektledelse
  • Administration af indkøbsordre
  • Ordrestyring
  • Forsyningskædeledelse
  • Regnskabsførelse
  • Stykliste
  • Fakturering og regninger
  • Opgavestyring
Gratis online ERP brugt af mere end otte millioner virksomheder verden over. Skybaserede, mobile og open source-udgaver tilgængelige.
Hvis man leder efter gratis online ERP (ressourceplanlægning for virksomheder), har man lige fundet en af de bedste gratis online ERP, der findes. Bitrix24. I modsætning til andre frit tilgængelige ERP-løsninger, der tager timer at få i gang og uger at implementere fuldt ud, er Bitrix24 klar til brug i skyen på kun 30 sekunder. Bare rolig, der findes også lokale versioner af Bitrix24 med åben kildekode-adgang, som også kan installere på egen server. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • CRM
  • Rapportering/analyse
  • HR-styring
  • Lagerstyring
  • Projektledelse
  • Administration af indkøbsordre
  • Ordrestyring
  • Forsyningskædeledelse
  • Regnskabsførelse
  • Stykliste
  • Fakturering og regninger
  • Opgavestyring
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere.
Odoo er en fuldt integreret, alt-i-én open source-software, der kan tilpasses og er fyldt med hundredvis af professionelt designede forretningsprogrammer. Odoo tilbyder alt, hvad en virksomhed behøver for at køre effektivt, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Med deres brede udvalg af effektive, brugervenlige erhvervsløsninger, er Odoo skræddersyet til at hjælpe virksomheder med at vokse uanset størrelse eller budget. Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • CRM
  • Rapportering/analyse
  • HR-styring
  • Lagerstyring
  • Projektledelse
  • Administration af indkøbsordre
  • Ordrestyring
  • Forsyningskædeledelse
  • Regnskabsførelse
  • Stykliste
  • Fakturering og regninger
  • Opgavestyring
The easy way to grow your services business internationally.
Focus on what you do best –providing services– without the complexities of international expansion. VOGSY is a unified project and resource platform that makes it easy to set up new countries, track international projects, and connect local finance packages. - Single Project Platform - Unified Resource Pool in local currencies - Rock solid localized Project Accounting - Connect to multiple local Accounting Tools - Consolidated Single Source of Truth in Base Currency Læs mere om VOGSY

Egenskaber

  • CRM
  • Rapportering/analyse
  • HR-styring
  • Lagerstyring
  • Projektledelse
  • Administration af indkøbsordre
  • Ordrestyring
  • Forsyningskædeledelse
  • Regnskabsførelse
  • Stykliste
  • Fakturering og regninger
  • Opgavestyring
Stop med at spilde tid på fakturering. Billit automatiserer din faktureringsproces fra tilbud til påmindelse. Send dine fakturaer sikkert via Peppol.
Billit er en digital faktureringsløsning, der automatiserer hele din faktureringsproces, lige fra tilbud til betalinger, og sender dem sikkert via Peppol. Med Billit kan du spare tid og penge ved at undgå manuelt arbejde og menneskelige fejl. Du kan også overvåge din virksomheds sundhedstilstand med dine finansielle data og sende e-fakturaer globalt gennem Peppol-netværket. Billit tilbyder mange funktioner for at gøre din fakturering nemmere og hurtigere, såsom: Oprettelse og afsendelse af personlige digitale dokumenter med få klik Scanning og upload af dine kvitteringer med vores app Automatisk behandling af dine udgiftsfakturaer med smart teknologi Forbindelse til din bank og sporing af din likviditet og betalinger Brug af automatiseringer som påmindelser for at reducere administration Tilpasning af din oplevelse med mere end 70 integrationer Forbindelse til din revisor og undgåelse af dataduplikering Prøv Billit gratis i 15 dage og skab mere tid til din virksomhed i dag. Læs mere om Billit

Egenskaber

  • CRM
  • Rapportering/analyse
  • HR-styring
  • Lagerstyring
  • Projektledelse
  • Administration af indkøbsordre
  • Ordrestyring
  • Forsyningskædeledelse
  • Regnskabsførelse
  • Stykliste
  • Fakturering og regninger
  • Opgavestyring
Fremskridt kan fremskyndes ved at implementere et alt i et-administrationssystem, der giver de rigtige data, så virksomheden kan vokse.
Med ERP-systemet (ressourceplanlægningssystemet) i skyen kan man implementere en alt i en-administrationsløsning, der tilbyder et komplet udvalg af ressourcer, der dækker økonomisk styring, kundestyring, bevillingsstyring, donationsadministration og fondsforvaltning. SIT Alemira hjælper virksomheder med at bevæge sig hurtigere ved at levere de rigtige data og muliggøre vækst. Administrationsprocesser kan strømlines og driften fremskyndes, mens omkostningerne minimeres. Læs mere om Constructor

Egenskaber

  • CRM
  • Rapportering/analyse
  • HR-styring
  • Lagerstyring
  • Projektledelse
  • Administration af indkøbsordre
  • Ordrestyring
  • Forsyningskædeledelse
  • Regnskabsførelse
  • Stykliste
  • Fakturering og regninger
  • Opgavestyring