Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Hvad er Asana?

Med Asana er det muligt at organisere arbejdet på tværs af teams i stor skala – fra daglige opgaver til strategiske tværfaglige initiativer. Asana er en af de eneste arbejdsstyringsplatforme, der omsætter mål til handling og nedbryder siloer mellem teams. Mere end 135.000 betalende kunder og millioner af gratis organisationer i 190 lande bruger Asana til at administrere alt fra virksomhedsmål til digital transformation, produktlanceringer og markedsføringskampagner.

Hvem bruger Asana?

Mere end 11.000 kunder giver Asana 4,5/5 stjerner. Asana tilbyder en helt enkel måde at administrere projekter, processer og opgaver på på tværs af teams i stor skala. Asana hjælper teams med at være mere produktive og levere bedre arbejde.

Hvor kan Asana anvendes?

Cloud-baseret
Lokalt

Om leverandøren

  • Asana
  • Beliggende i San Francisco, USA
  • Grundlagt i 2008

Support vedrørende Asana

  • Chat

Tilgængelige lande

Albanien, Algeriet, Andorra, Antigua og Barbuda, Argentina og 125 andre

Sprog

engelsk, fransk, japansk, koreansk, nederlandsk og 7 andre

Pris på Asana

Startpris:

13,49 US$/måned
  • Ja, kommer med en gratis prøve
  • Ja, kommer med en gratis version

Asana har en gratis version og tilbyder en gratis prøve. Asanaden betalte version starter fra 13,49 US$/måned.

Om leverandøren

  • Asana
  • Beliggende i San Francisco, USA
  • Grundlagt i 2008

Support vedrørende Asana

  • Chat

Tilgængelige lande

Albanien, Algeriet, Andorra, Antigua og Barbuda, Argentina og 125 andre

Sprog

engelsk, fransk, japansk, koreansk, nederlandsk og 7 andre

Videoer og billeder af Asana

Software til Asana - 1
Software til Asana - 2
Software til Asana - 3
Software til Asana - 4
Software til Asana - 5
Vis 6 mere
Video om Asana
Software til Asana - 1
Software til Asana - 2
Software til Asana - 3
Software til Asana - 4
Software til Asana - 5

Egenskaber ved Asana

  • @mentions
  • API
  • Ad-hoc rapportering
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Administration af notater
  • Afstemninger/afstemning
  • Agile-metodologier
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Aktivitetssporing
  • Arbejdsprognose
  • Automatiseret planlægning
  • Automatisering af formularer
  • Automatisering af forretningsproces
  • Begivenhedsudløste handlinger
  • Beskeder
  • Beskeder/meddelelser
  • Brainstorming
  • Brandretningslinjer
  • Brugerstyring
  • Budgetstyring
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • CRM
  • Chat i realtid
  • Chat/beskeder
  • Dashboard
  • Dashboard for aktivitet
  • Dataforbindelser
  • Diskussioner/fora
  • Dokumentopbevaring
  • Dokumentstyring
  • E-mailmarketing
  • E-mailstyring
  • Elektroniske blanketter
  • Enkelt tilmelding
  • Enkeltsidevisning
  • Fakturering og regninger
  • Farvekoder/ikoner
  • Feedbackstyring
  • Fejl-/problemregistrering
  • Fildeling
  • Filoverførsel
  • Fjernadgang/kontrol
  • Fjernsupport
  • Flere kampagner
  • Flere projekter
  • Formgivning og design
  • Formularstyring
  • Forstillelsesevne
  • Forudsigelser
  • Grafisk workflow-editor
  • Gæsteadgang
  • Håndtering af billet
  • Håndtering af problemer
  • Idéstyring
  • Import/eksport af data
  • Importopgaver
  • Indholdsstyring
  • Ingen kode
  • Innovationsstyring
  • Integreret virksomhedsdrift
  • KPI-overvågning
  • Kalenderstyring
  • Kalendersynkronisering
  • Kampagneanalyse
  • Kampagneplanlægning
  • Kampagnestyring
  • Kanalstyring
  • Kanban-tavle
  • Kapacitetsstyring
  • Klientportal
  • Kommentarer/notater
  • Kommunikationsstyring
  • Konfiguration af arbejdsgange
  • Konfigurerbar arbejdsgang
  • Kontaktstyring
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Konvertering af e-mail-til-opgave
  • Live chat
  • Mappestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Markedsføringskalender
  • Maskinlæring
  • Medarbejderdatabase
  • Medarbejderkartotek
  • Medarbejderplanlægning
  • Medarbejderstyring
  • Medieplanlægning
  • Mobil adgang
  • Multikanal-marketing
  • Målstyring
  • Målsætning/sporing
  • Mærkning
  • Mødeledelse
  • Naturlig sprogbehandling
  • Notifikationer i realtid
  • Onboarding af medarbejdere
  • Opdateringer i realtid
  • Opgavemærkning
  • Opgaveplanlægning
  • Opgavestyring
  • Opret underopgaver
  • Overvågning af sociale medier
  • Planlægning
  • Planlægning af projekt
  • Planlægning af scenarier
  • Porteføljestyring
  • Prioritering
  • Problemsporing
  • Procesmodellering og design
  • Produkt-roadmapping
  • Produktivitetsværktøjer
  • Projektledelse
  • Projektplanlægning
  • Projektplanlægning/tidsplan
  • Projektsporing
  • Præsentationsværktøjer
  • Påmindelser
  • ROI-sporing
  • Rapportering af udnyttelse
  • Rapportering og statistik
  • Rapportering/analyse
  • Rapportering/projektsporing
  • Realtidsdata
  • Realtidsrapportering
  • Redigering i realtid
  • Redigering/opdatering af opgave
  • Regelbaseret arbejdsgang
  • Ressourceforespørgsel
  • Ressourceplanlægning
  • Ressourcestyring
  • Revisionsspor
  • Risikostyring
  • Rollebaserede tilladelser
  • Samarbejdsværktøjer
  • Skabeloner
  • Skabelonstyring
  • Skærmdeling
  • Sporing af afhængighed
  • Sporing af fremskridt
  • Sporing af fuldførte procent
  • Sporing af færdigheder
  • Sporing af milepæle
  • Sporing af omkostninger til færdiggørelse
  • Sporing af opgavefremskridt
  • Sporing af overholdelse
  • Sporing af tid og omkostning
  • Statussporing
  • Strategisk planlægning
  • Styring af arbejdsgange
  • Styring af dagsorden
  • Styring af digitale aktiver
  • Styring af displayannoncer
  • Styring af krav
  • Styring af kundeemner
  • Styring af kunder
  • Styring af ordrebeholdning
  • Styring af orienteringsarbejdsgang
  • Styring af produktlivscyklus
  • Styring af præstationsanmeldelse
  • Styring af tidsfrister
  • Styring af ændringer
  • Søgning/filter
  • Søjlediagram
  • Tabulering af data
  • Tid og fremmøde
  • Tidsregistrering
  • Til IT-projektstyring
  • Til kreative bureauer
  • Til små virksomheder
  • Tilbagevendende opgaver
  • Tildelingsstyring
  • Tilpasning
  • Tilpasselige dashboard
  • Tilpasselige felter
  • Tilpasselige formularer
  • Tilpasselige skabeloner
  • Transskriptioner/chathistorik
  • Tredjepartsintegrationer
  • Træk og slip
  • Træningsledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Vejkortlægning
  • Versionskontrol
  • Vidensstyring
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Visualisering
  • Visualisering af data
  • Visuel styring af arbejdsgange
  • Webbaseret implementering
  • Økonomistyring

Alternativer til Asana

Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
monday.com er et skybaseret Work OS, hvor teams driver deres projekter og hverdagsarbejde, uanset om de er på kontoret, hjemme eller på farten. Læs mere om monday.com
Et visuelt samarbejdsværktøj, der skaber et fælles perspektiv for teamet på et hvilket som helst projekt på en sjov, fleksibel og givende måde. Læs mere om Trello
Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid.

Anmeldelser af Asana

Gennemsnitlig score

Samlet
4,5
Brugervenlighed
4,4
Kundeservice
4,3
Egenskaber
4,4
Værdi for pengene
4,4

Anmeldelser efter virksomhedsstørrelse (medarbejdere)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Find anmeldelser efter vurdering

5
58%
4
33%
3
7%
2
1%
1
1%
Guellord
Guellord
ceo i Congo-Kinshasa
Bekræftet LinkedIn-bruger
Design, 2-10 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: 6-12 måneder
Anmelderkilde

project

5,0 for 2 måneder siden

Kommentarer: with this tool I can classify my projects by execution order

Fordele:

tasks created with this tool you can add descriptions, deadlines, attachments and screenshots here's a good tool for organizing your work as a project manager

Ulemper:

With this tool, everything is clear: you can delegate projects.

Dylan
Dylan
Operations i Australien
Bekræftet LinkedIn-bruger
Fotografi, 11-50 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: 1-5 måneder
Anmelderkilde

Awesome software but we couldn't get people to adopt it.

4,0 for 2 måneder siden

Kommentarer: It's a great piece of software and in another organisation I think I could have happily adopted it. However, it wasn't the right fit for our organisation or our users.

Fordele:

Asana's free plan is very generous, and would have covered our main needs. Their commercial pricing is also fair and provides good value for money. As an organisation, we work across multiple offices and countries and good project management was always a bit of a gap. I was very enthusiastic about Asana and loved the depth of features, particular the granular tracking, and the good integration with external tools (we have worked hard to try and connect our workflows together). The ability to communicate at multiple levels within projects was also something I found very appealing.We spent quite a bit of time setting up projects as part of the testing process, and I enjoyed the ability to do it properly (compared to the very complicated set of google sheets we had been using prior to this)

Ulemper:

The biggest gap we found was that for users not steeped in project management or project management tools the learning curve was too high. They either used it superficially, or avoided using it all. It was not a criticism of the software per se, as the UI is well-thought out and there are lots of support resources. However for an organisation like ours, we needed something far simpler for our users, as technological resistance is always a challenge. WE may not have used it to it's full extent, but it would have been useful to have the ability to simplify some of the viewsm as not all users needed or wanted the depths of controls presented to them. I also found the reporting slightly frustrating. It wasn't actually a core feature we needed, but the reports that did exist were sometimes frustratingly incomplete.

Overvejede alternativer: Trello og Slack

Grunde til at vælge Asana: We needed better tracking and oversight of projects.

Grunde til at skifte til Asana: We ended up going with Trello rather than Asana due to the simpler learning curve and the ability to use it at multiple elvels.

Bekræftet anmelder
Bekræftet LinkedIn-bruger
Styring af nonprofitorganisationer, 51-200 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: Over 2 år
Anmelderkilde

LOVE Asana

5,0 for 2 måneder siden Nyt

Kommentarer: Overall, Asana is INCREDIBLE. I love the ease of everything. Once it's set up, it requires very little maintenance. I've used Asana as a CRM, ATS, Marketing Management system, project manager, employee management, etc. It's amazing to automate tasks and for project management. It's great to implement in companies (as long as they're willing and open to using it). Highly recommend.

Fordele:

I am personally a big fan of Asana. My previous employer used Slack, and I hated it - it seemed clunky and hard to find things. I did a lot of research to find a better system for files, organization, project management, etc. I found Asana and fell in love. It's very similar to Monday.com. Templates are provided to make it easier to set up. There is a brief learning curve, but it's pretty easy. If you're super tech-savvy, then it takes time to set up exactly how you want, but once you do, then it's minimal maintenance. You can even automate tasks and have it integrated with other apps that you use! I love the sleek look of Asana and the overall ease. It's saved me so much time and helped keep me organized.

Ulemper:

Only a few things that I'm not a big fan of. If you have a big team, then it gets costly pretty quickly - it's $10 - $31/per user per month, depending on the plan. Another thing is that it does take some time to set up IF you are very particular and want to automate a lot of tasks and projects. There are not many cons, considering most project management software takes time to set up and can be costly.

Simon
Senior Data Anlayst i Australien
Markedsforskning, 51-200 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: Over 1 år
Anmelderkilde

Fine, mostly

3,0 for 3 uger siden Nyt

Kommentarer: It does what it does 'fine', it wouldn't be so widespread and one of the go to options if it didn't, however, it suffers from what any product like this does, and is that you can end up spending more time scheduling and rescheduling the workload than actually completing the work if you're not careful

Fordele:

Fairly well known so good chance new hires come with a basic level of understanding from previous employment, not a massively high barrier to entry to get started with the basics, but some more advanced features are a little esoteric.

Ulemper:

Support's ropey and integration seems to be harder work than it needs be, documentation can be outdated, misleading and straight up wrong in some instances. Missing some fairly obvious features that're repeatedly requested in the support forum but instead we get something kind of random and mostly useless that I guess a big client paid for and they've rolled it out to everyone to make it look like ongoing development is there regardless of effectiveness whilst ignoring community demand for things that'd be actually useful to a wider base.

Bekræftet anmelder
Bekræftet LinkedIn-bruger
Human Resources, 11-50 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: Over 2 år
Anmelderkilde

Manage projects online and collaborate easily with the Asana solution

4,0 for 3 måneder siden

Kommentarer: In the end, I recommend researching and trying Asana for yourself to determine if it's the right project management tool for your needs.

Fordele:

I've used the Asana solution to manage several projects over the course of my career. From experience, I can say that this tool guarantees ease of use, allowing me to delegate tasks and track the progress of my team's work without getting in the way. The software enables my staff to meet deadlines for the completion of activities. In short, thanks to this online project management and collaboration solution, we've been able to increase our productivity.

Ulemper:

Despite all the good things I think of the Asana management tool, I find that its interface could be less cluttered with options, as this aspect often poses difficulties for my team members. Indeed, my collaborators have difficulty finding and using some of the platform's specific functionalities.