Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Hvad er Asana?

Asana er et projektstyringsværktøj, der hjælper teams med at organisere deres arbejde, lige fra daglige opgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det muligt at samle alt arbejdet og alle teams på ét sted, uanset hvor man er. Mulighed for at organisere arbejdet som man helst vil have det, lige fra lister til tavler, kalendere og gantt-diagrammer. Brugeren slutter sig til mere end 135.000 betalende organisationer og millioner af teams i 190 lande, der bruger Asana til at få mere fra hånden. Det tager blot et par minutter at komme i gang med at prøve Asana.

Hvem bruger Asana?

Mere end 11.000 kunder giver Asana 4,5/5 stjerner. Asana tilbyder en helt enkel måde at administrere projekter, processer og opgaver på på tværs af teams i stor skala. Asana hjælper teams med at være mere produktive og levere bedre arbejde.

Hvor kan Asana anvendes?

Cloud-baseret
Lokalt

Om leverandøren

  • Asana
  • Beliggende i San Francisco, USA
  • Grundlagt i 2008

Support vedrørende Asana

  • Chat

Tilgængelige lande

Albanien, Algeriet, Andorra, Antigua og Barbuda, Argentina og 125 andre

Sprog

engelsk, fransk, japansk, koreansk, nederlandsk og 7 andre

Pris på Asana

Startpris:

10,99 €/måned
  • Ja, kommer med en gratis prøve
  • Ja, kommer med en gratis version

Asana har en gratis version og tilbyder en gratis prøve. Asanaden betalte version starter fra 10,99 €/måned.

Prisordninger Få en gratis prøveversion

Om leverandøren

  • Asana
  • Beliggende i San Francisco, USA
  • Grundlagt i 2008

Support vedrørende Asana

  • Chat

Tilgængelige lande

Albanien, Algeriet, Andorra, Antigua og Barbuda, Argentina og 125 andre

Sprog

engelsk, fransk, japansk, koreansk, nederlandsk og 7 andre

Videoer og billeder af Asana

Software til Asana - 1
Software til Asana - 2
Software til Asana - 3
Software til Asana - 4
Software til Asana - 5
Vis 6 mere
Video om Asana
Software til Asana - 1
Software til Asana - 2
Software til Asana - 3
Software til Asana - 4
Software til Asana - 5

Egenskaber ved Asana

  • @mentions
  • API
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Administration af notater
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Aktivitetssporing
  • Automatiseret planlægning
  • Automatisering af forretningsproces
  • Begivenhedsudløste handlinger
  • Beskeder
  • Beskeder/meddelelser
  • Brainstorming
  • Brandretningslinjer
  • Budgetstyring
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • CRM
  • Chat i realtid
  • Chat/beskeder
  • Dashboard
  • Dashboard for aktivitet
  • Dataforbindelser
  • Diskussioner/fora
  • Dokumentopbevaring
  • Dokumentstyring
  • E-mailstyring
  • Enkelt tilmelding
  • Fakturering og regninger
  • Farvekoder/ikoner
  • Feedbackstyring
  • Fildeling
  • Fjernsupport
  • Flere kampagner
  • Flere projekter
  • Formgivning og design
  • Formularstyring
  • Forstillelsesevne
  • Forudsigelser
  • Grafisk workflow-editor
  • Gæsteadgang
  • Håndtering af billet
  • Håndtering af problemer
  • Idéstyring
  • Import/eksport af data
  • Indholdsstyring
  • Ingen kode
  • Integreret virksomhedsdrift
  • KPI-overvågning
  • Kalenderstyring
  • Kalendersynkronisering
  • Kampagneanalyse
  • Kampagneplanlægning
  • Kampagnestyring
  • Kanalstyring
  • Kanban-tavle
  • Kapacitetsstyring
  • Kommentarer/notater
  • Kommunikationsstyring
  • Konfiguration af arbejdsgange
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Live chat
  • Markedsføringsautomatisering
  • Markedsføringskalender
  • Medarbejderdatabase
  • Medarbejderkartotek
  • Medarbejderstyring
  • Medieplanlægning
  • Mobil adgang
  • Målstyring
  • Målsætning/sporing
  • Mødeledelse
  • Onboarding af medarbejdere
  • Opdateringer i realtid
  • Opgaveplanlægning
  • Opgavestyring
  • Planlægning
  • Planlægning af projekt
  • Planlægning af scenarier
  • Porteføljestyring
  • Prioritering
  • Problemsporing
  • Procesmodellering og design
  • Produkt-roadmapping
  • Projektledelse
  • Projektplanlægning/tidsplan
  • Projektsporing
  • Præsentationsværktøjer
  • Påmindelser
  • Rapportering af udnyttelse
  • Rapportering og statistik
  • Rapportering/analyse
  • Rapportering/projektsporing
  • Real-Time Data
  • Real-Time Notifications
  • Real-Time Reporting
  • Redigering i realtid
  • Ressourceforespørgsel
  • Ressourceplanlægning
  • Ressourcestyring
  • Revisionsspor
  • Rollebaserede tilladelser
  • Samarbejdsværktøjer
  • Skabeloner
  • Skabelonstyring
  • Skærmdeling
  • Sporing af afhængighed
  • Sporing af fremskridt
  • Sporing af færdigheder
  • Sporing af milepæle
  • Sporing af omkostninger til færdiggørelse
  • Sporing af opgavefremskridt
  • Sporing af overholdelse
  • Sporing af tid og omkostning
  • Statussporing
  • Strategisk planlægning
  • Styring af arbejdsgange
  • Styring af dagsorden
  • Styring af digitale aktiver
  • Styring af krav
  • Styring af kundeemner
  • Styring af ordrebeholdning
  • Styring af præstationsanmeldelse
  • Styring af tidsfrister
  • Styring af ændringer
  • Sub-Task Management
  • Søgning/filter
  • Tabulering af data
  • Task Editing
  • Tidsregistrering
  • Tildelingsstyring
  • Tilpasning
  • Tilpasselige dashboard
  • Tilpasselige skabeloner
  • Transskriptioner/chathistorik
  • Tredjepartsintegrationer
  • Træk og slip
  • Træningsledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Vejkortlægning
  • Versionskontrol
  • Vidensstyring
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Visualisering
  • Visualisering af data
  • Værktøjer til mødeforberedelse
  • Økonomistyring

Alternativer til Asana

Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid.
Trello er et intuitivt projektstyringsværktøj, der skaber et fælles perspektiv for teamet på tværs af hele projektet.
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Fra basale projekter til kompleks porteføljestyring – teams kan leverer bedre arbejde, når de bruger monday.coms åbne platform.
MeisterTask er et enkelt og sikkert opgave- og projektstyringsværktøj, der er perfekt til agile projektledelsesteams af enhver størrelse.

Anmeldelser af Asana

Gennemsnitlig score

Samlet
4,5
Brugervenlighed
4,4
Kundeservice
4,3
Egenskaber
4,4
Værdi for pengene
4,4

Anmeldelser efter virksomhedsstørrelse (medarbejdere)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Find anmeldelser efter vurdering

5
59%
4
33%
3
7%
2
1%
1
1%
Joe
Joe
Co-Founder i USA
Bekræftet LinkedIn-bruger
Styring af nonprofitorganisationer, 2-10 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: Over 2 år
Anmelderkilde

Great For Communication & Connectivity

5,0 for 2 uger siden Nyt

Kommentarer: Overall, Asana is a great program to stay in communication with co-workers.

Fordele:

Being able to connect with peers from anywhere instantly.

Ulemper:

It can get a little crowded without a maintenance crew.

DENNIS KUBAI
Head of Operations i Litauen
Finansielle tjenesteydelser, 10.000+ medarbejdere
Har anvendt softwaren til: Over 2 år
Anmelderkilde

Multiple Projects Management,Team and Projects Collaboration and Online Billing Expertise

5,0 for 3 uger siden Nyt

Kommentarer: Reliability on cloud PM, TM and task management. Internal departmental cloud meetings scheduling and rescheduling.

Fordele:

How I easily monitor,commence and track several projects at the same time. Cloud team collaboration thro' BIM persistent chats. File sharing and content management. Subscription billing and invoicing. Online products and services branding and promotions as well as E-marketing campaign. Workflow Management, tasks updating, editing and online proofing. Impressive architecture and web-user-interface design expertise.

Ulemper:

I would just double thumb Asana's products vendor.

Rob
ceo i USA
Olie og energi, 2-10 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: 6-12 måneder
Anmelderkilde
Kilde: SoftwareAdvice

Charged me 4 months x $150 after telling them to cancel it...and would not refund

3,0 sidste måned Nyt

Kommentarer: The app is quite good .... the customer service leaves a LOT to be desired!! They billed my card 4 times ($150 per time) when it was supposed to have been switched temporarily to a free account. I was talked into this versus canceling. Well, now it IS canceled! I will fight for my $600 back. They charged my card without authorization. Their service dept was useless. They caused me more hours of work to dig through all my old emails and still did not refund....... worse, the gal I was emailing with told me there was no way to escalate my claim!! .......... BEWARE!!!!!

adam
Graphic Designer i Storbritannien
Markedsføring og reklamer, 2-10 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: Over 1 år
Anmelderkilde

Task Management

5,0 for 3 måneder siden

Kommentarer: generally once you get to grips with creating tasks and then subtasks and dependants its extremely powerful and great for project management once you set the project up!

Fordele:

simple to use and setup tasks quickly, ad job notes and files, the ability to send a task from other platforms - Slack, Email etc

Ulemper:

start and end dates are the options for the tasks this doesn't always coincide for large jobs where you want to specify a day to do the job within that period without using a sub-task within the task. with this it sits in your overdue tasks when in reality its not always overdue if its a task for multiple days.

Overvejede alternativer: Trello

Grunde til at vælge Asana: combination of reasons but the main one was to condense the workflow into a single management tool that did everything in one place to save duplication of task HR

Ændret fra: Trello

Grunde til at skifte til Asana: cost and did what we wanted to do all in a single application

Bekræftet anmelder
Bekræftet LinkedIn-bruger
Markedsføring og reklamer, 2-10 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: Over 2 år
Anmelderkilde

Useful to Manage your Tasks & Projects

5,0 for 2 uger siden Nyt

Kommentarer: Overall if we talk about management and client interaction, it is useful as it has transparency of all tasks and deadline for the projects.

Fordele:

I got to know about asana in my corporate life to keep track of the projects. And now as a freelancer, i use asana to manage my daily tasks and keep track of my clients work too.

Ulemper:

It is easy to use in Desktop but for mobile application i found it bit tough to operate.

Overvejede alternativer: Trello

Grunde til at skifte til Asana: Asana is new and people need to spend time to understand the features and how it works. but i found Trello is easier one which not that much complex features.