Hvad er monday.com?

monday.com er et skybaseret Work OS baseret, hvor teams skaber arbejdsgangs-apps på få minutter til at køre deres processer, projekter og hverdagsarbejde.
Teams danner arbejdsgange og projekter uden kodning med en adaptiv platform, der automatiserer manuelt arbejde og forbinder teams i et digitalt arbejdsrum.
Platformens funktioner omfatter: tilpasbare skabeloner til arbejdsgange, tidsstyring, automatiseringer, kontrolpaneler og integrationer med populære værktøjer.
Flere end 100.000 virksomheder over hele verden benytter monday.com.

Hvem bruger monday.com?

En lang række teams, store, små og tværfunktionelle, i en række brancher over hele verden. Med den intuitive interface og tilpasningsmuligheder, er den velegnet til ethvert projekt og enhver virksomhed.

Hvor kan monday.com anvendes?

Sky, SaaS, Web-baseret, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Android (Mobil), iPhone (Mobil), iPad (Mobil)

Om leverandøren

  • monday.com
  • Beliggende i Tel Aviv, Israel
  • Grundlagt i 2014
  • Telefonsupport
  • 24-7 (live repræsentant)
  • Chat

Tilgængelige lande

Argentina, Australien, Belgien, Brasilien, Canada og 36 andre

Sprog

engelsk, fransk, hollandsk, italiensk, japansk og 7 andre

Pris på monday.com

Udgangspris:

10,00 US$/måned
  • Ja, kommer med en gratis prøve
  • Ja, kommer med en gratis version

monday.com har en gratis version og tilbyder en gratis prøve. monday.comden betalte version starter fra 10,00 US$/måned.

Prisordninger Få en gratis prøveversion

Om leverandøren

  • monday.com
  • Beliggende i Tel Aviv, Israel
  • Grundlagt i 2014
  • Telefonsupport
  • 24-7 (live repræsentant)
  • Chat

Tilgængelige lande

Argentina, Australien, Belgien, Brasilien, Canada og 36 andre

Sprog

engelsk, fransk, hollandsk, italiensk, japansk og 7 andre

Videoer og billeder af monday.com

Software til monday.com - 1
Software til monday.com - 2
Software til monday.com - 3
Software til monday.com - 4
Software til monday.com - 5
Vis 6 mere
Video om monday.com
Software til monday.com - 1
Software til monday.com - 2
Software til monday.com - 3
Software til monday.com - 4
Software til monday.com - 5

Egenskaber ved monday.com

  • 360-graders feedback
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Administration af indkøbsordre
  • Administration af notater
  • Administration af registrering
  • Administration af reservationer
  • Afstemninger/afstemning
  • Agile-metodologier
  • Aktivbibliotek
  • Aktivdeling
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Aktivitetsplanlægning
  • Aktivitetssporing
  • Aktivkategorisering
  • Anmærkninger
  • Annoncestyring
  • Ansøgersporing
  • Arkivering og opbevaring
  • Arrangementsplanlægning
  • Arrangementsstyring
  • Automatiseret planlægning
  • Automatisering af formularer
  • Automatisering af forretningsproces
  • Automatisering af proces/arbejdsgang
  • Automatisk tidsoptagelse
  • Batchbehandling
  • Begivenhedsudløste handlinger
  • Beskeder
  • Beskeder/meddelelser
  • Brainstorming
  • Brandretningslinjer
  • Browsinghistorik
  • Brugerprofiler
  • Brugerstyring
  • Budgetsporing/beregning af jobomkostninger
  • Budgetstyring
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • CRM
  • Chat/beskeder
  • Citater/estimater
  • Dashboard
  • Dashboard for aktivitet
  • Dataforbindelser
  • Deltagerstyring
  • Destinationssider/webformularer
  • Diskussioner/fora
  • Dokumentopbevaring
  • Dokumentstyring
  • E-mailmarketing
  • E-mailstyring
  • Ejendomsadministration
  • Ejendomsdatabase
  • Elektroniske blanketter
  • Engagementssporing
  • Enkelt tilmelding
  • Enkeltsidevisning
  • Entreprenørdatabase
  • Entreprenørledelse
  • Estimerer
  • Fakturering og regninger
  • Farvekoder/ikoner
  • Feedbackstyring
  • Fildeling
  • Fjernadgang/kontrol
  • Fjernsupport
  • Flere kampagner
  • Flersproget
  • Formgivning og design
  • Formularstyring
  • Forstillelsesevne
  • Forudsigelser
  • Funktioner/beregninger
  • Gentagelsesstyring
  • Godkendelsesarbejdsgang
  • Gruppestyring
  • Gæsteadgang
  • Hvad hvis-analyse
  • Håndtering af billet
  • Idéstyring
  • Implementeringsstyring
  • Import/eksport af data
  • Importopgaver
  • Indholdsbibliotek
  • Indholdsstyring
  • Ingen kode
  • Innovationsstyring
  • Integration af sociale medier
  • Integrationsstyring
  • Interessentdefinerede attributter
  • Jobplanlægning
  • KPI-overvågning
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Kalenderstyring
  • Kampagneanalyse
  • Kampagneplanlægning
  • Kampagnesporing
  • Kampagnestyring
  • Kanalstyring
  • Kanban-tavle
  • Kapacitetsplanlægning
  • Kapacitetsstyring
  • Katalogisering/kategorisering
  • Klientportal
  • Kommentarer/notater
  • Kommissionsstyring
  • Kommunikationsstyring
  • Kompensationsstyring
  • Konfiguration af arbejdsgange
  • Konfigurerbar arbejdsgang
  • Kontaktstyring
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Kontraktdatabase
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Konvertering af e-mail-til-opgave
  • Kundedatabase
  • Kundesegmentering
  • Kunstværkstyring
  • Kvalificering af kundeemne
  • Kvalifikationssporing
  • Lagerstyring
  • Ledelse af salgsmoduler
  • Lejestyring
  • Leverandørstyring
  • Listestyring
  • Lønstyring
  • Mappestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Markedsføringskalender
  • Medarbejderdatabase
  • Medarbejderfotos
  • Medarbejderkartotek
  • Medarbejderplanlægning
  • Medarbejderprofiler
  • Medarbejderstyring
  • Mediebibliotek
  • Medieplanlægning
  • Metadatastyring
  • Mobil adgang
  • Mobilapp
  • Multikanal-kampagner
  • Multikanal-kommunikation
  • Målsætning/sporing
  • Mærkning
  • Mødeledelse
  • Mødenotater
  • Notifikationer i realtid
  • Omkostningssporing
  • Områdestyring
  • Onboarding
  • Online booking
  • Online tidsregistrering
  • Online tidsstempling
  • Opbevaring af filer
  • Opdateringer i realtid
  • Opgave-/projektsporing
  • Opgaveliste
  • Opgavemærkning
  • Opgaveplanlægning
  • Opgavestyring
  • Opret underopgaver
  • Oprettelse af organisationsdiagram
  • Ordreindtastning
  • Ordreopfyldelse
  • Ordresporing
  • Ordrestyring
  • Overtidsberegning
  • Overvågning af medarbejdernes aktivitet
  • Overvågning af sociale medier
  • Personalekalender
  • Planlægning af materialebehov
  • Planlægning af projekt
  • Planlægning af scenarier
  • Planlægning af udgivelse
  • Planlægning af vedligeholdelse
  • Postplanlægning
  • Prioritering
  • Problemsporing
  • Procesmodellering og design
  • Produkt-roadmapping
  • Produktdatastyring
  • Projektledelse
  • Projektplanlægning
  • Projektplanlægning/tidsplan
  • Projektsporing
  • Præsentationsværktøjer
  • Præstationsmåling
  • Påmindelser
  • RFI og indsendelser
  • ROI-sporing
  • Rapportering af udnyttelse
  • Rapportering og statistik
  • Rapportering/analyse
  • Rapportering/projektsporing
  • Ratestyring
  • Realtidssynkronisering
  • Receptionsstyring
  • Redigering af tekst
  • Redigering i realtid
  • Redigering/opdatering af opgave
  • Regelbaseret arbejdsgang
  • Registrering af kundeemne
  • Ressourceplanlægning
  • Ressourcestyring
  • Resultatkort
  • Returneringsstyring
  • Rollebaserede tilladelser
  • SEO-ledelse
  • Sagsnotater
  • Salgsafgiftsstyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Segmentering
  • Selvbetjeningsportal
  • Sikkerhedsstyring
  • Skabeloner
  • Skabelonstyring
  • Skematisering
  • Skærmdeling
  • Social forfremmelse
  • Sporbarhed
  • Sporing af afhængighed
  • Sporing af ferie/orlov
  • Sporing af fremskridt
  • Sporing af fuldførte procent
  • Sporing af færdigheder
  • Sporing af interaktion
  • Sporing af milepæle
  • Sporing af omkostninger til færdiggørelse
  • Sporing af opgavefremskridt
  • Sporing af overholdelse
  • Sporing af tid og omkostning
  • Sporing af udgifter
  • Sporing af udstyr
  • Sprintplanlægning
  • Statussporing
  • Strategisk planlægning
  • Styring af agenter
  • Styring af arbejdsgange
  • Styring af bud
  • Styring af digitale aktiver
  • Styring af flere konti
  • Styring af forsendelser
  • Styring af gæstens oplevelse
  • Styring af husholdning
  • Styring af krav
  • Styring af kundeemner
  • Styring af kunder
  • Styring af leverandører
  • Styring af ordrebeholdning
  • Styring af ordreændringer
  • Styring af orienteringsarbejdsgang
  • Styring af overholdelse
  • Styring af produktlivscyklus
  • Styring af restordre
  • Styring af tidsrapport
  • Styring af udgifter
  • Styring af udstillinger/leverandører
  • Styring af underleverandører
  • Styring af vidensbase
  • Styring af ændringer
  • Søgning i fuld tekst
  • Søgning/filter
  • Søjlediagram
  • Test-/kvalitetsstyring
  • Tid og fremmøde
  • Tidsregistrering
  • Til AEC-industrien
  • Til IT-projektstyring
  • Til ejendomsmæglere
  • Tilbagevendende bestillinger
  • Tilbagevendende opgaver
  • Tildelingsstyring
  • Tilladelseshåndtering
  • Tilpasning
  • Tilpasselige felter
  • Tilpasselige formularer
  • Tilpasselige rapporter
  • Tilpasselige skabeloner
  • Tilpasset branding
  • Transaktionsadministration
  • Tredjepartsintegrationer
  • Træk og slip
  • Træningsledelse
  • Udgivelse/deling
  • Udgivelsesstyring
  • Udstedelsesrevision
  • Understøttelse af flere enheder
  • Undersøgelser og feedback
  • Vagtbytte
  • Vedligeholdelsesledelse
  • Vejkortlægning
  • Versionskontrol
  • Vidensstyring
  • Videochat
  • Videokonference
  • Videosupport
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Visualisering
  • Visualisering af data
  • Visuel modellering
  • Visuel styring af arbejdsgange
  • Webbaseret implementering
  • Widgets
  • Økonomistyring

Alternativer til monday.com

Trusted by millions, Basecamp puts everything you need to get work done in one place.
Wrike is an enterprise project management software with templates, time tracking, Gantt charts, Kanban boards, reports, and more. Læs mere om Wrike
ClickUp is the future of work - it's one app to replace them all. ClickUp is the #1 fastest growing productivity app in 2020. Læs mere om ClickUp
Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid. Læs mere om Slack
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform. Læs mere om Salesforce Sales Cloud
Data analysis solution that helps businesses manage spreadsheets, create graphs/charts, perform calculations, share projects, and more.

Anmeldelser af monday.com

Gennemsnitlig score

Samlet
4,6
Brugervenlighed
4,5
Kundeservice
4,5
Egenskaber
4,4
Værdi for pengene
4,3

Anmeldelser efter virksomhedsstørrelse (medarbejdere)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Find anmeldelser efter vurdering

5
67%
4
28%
3
5%
2
1%
1
1%
Justin L.
Justin L.
Small Business Owner i USA
Bekræftet LinkedIn-bruger
Forbrugertjenester, 2-10 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: 6-12 måneder
Anmelderkilde

Monday.com - Great for 2 -3 People, Expensive for Anything Larger

5 for 2 måneder siden Nyt

Kommentarer: Overall, If I really understood the costs upfront, I would have been more hesitant to transfer literally everything to Monday.com. I felt that it was kind of a hidden surprise and not in a good way. However, the project management for 2-3 people was incredible. I was moving at light speed, so much so that I needed to expand to more users. However, money doesn't grow on trees and I was ultimately stifled by the growing cost of each additional user. It definitely helped me organize all of my ideas into neat little boxes that could be expanded and tracked, which really gave me a birds eye view of my business.

Fordele:

At first, I loved Monday.com. The ease of use. The beautiful and simple design. I was enamored by every feature of this tool. Previously, I had notes jumbled on papers, in Apple Notes, and in Microsoft Excel. This was my solution to everything. I was able to transition all of my projects into one, sleek looking interface that inspired me to delve deeper into what was working about my company.

Ulemper:

After the trial period ended, I realized the prices skyrocketed for adding multiple users. That totally sucked because I already transferred my entire digital life to Monday.com. 1 to 3 people was a do-able price for my small business. However, when I wanted to include 7 or 8 people, it was too cost prohibitive for the income that we were generating. Every penny matters when managing a business and this was the straw that broke the camels back for my utilization of Monday.com

Overvejede alternativer: Wix, iCloud, Eventbrite, Mailchimp, Microsoft Word og Microsoft Excel

Grunde til at vælge monday.com: The ease of use and absolutely gorgeous design. And how it perfectly mimicked the desktop version on my phone. I was blown away. None of the other tools were able to come even close to the integration that I was able to achieve on Monday.com

Ændret fra: iCloud, Microsoft Word og Microsoft Excel

Grunde til at skifte til monday.com: Monday.com was by far the most advanced tool and gave me all the features I was looking for in one easy to use interface. I was absolutely sold on it as soon as I really delved deeper into it. I found that I was able to run my business more effectively and initially had huge success implementing it.

Harel M.
Senior full stack developer i Israel
Fritid, rejser og turisme, 11-50 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: 6-12 måneder
Anmelderkilde

Monday - project management aims to simplify

4 sidste måned Nyt

Kommentarer: As for interacting with the project and its tasks - it's very easy. Set status, assignee, dates, add items , etc. Notifications are great tool to stay on top of things , and my tasks screen is a life saver - you can see all your tasks without scrolling through long items in a project.

Fordele:

The UI is built with simplicity in mind. That means that almost every action is made to be easy and without to jump around many screens. Also, templating projects on Monday is one of the best features that we use to spin up new projects. Notifications are a great tool and you can have desktop notifications instead of mails to reduce clutter in your inbox.

Ulemper:

Somehow the simple UI is not very intuitive for me. The rows display of items seems a bit off as opposed to the boards display. That also makes the screen seem full of tasks that usually irrelevant for some users.

Overvejede alternativer: Jira og Hubstaff Tasks

Grunde til at vælge monday.com: Azure DevOps is a great tool, though too complicated for our non technical members in the project.

Ændret fra: Azure DevOps Services

Grunde til at skifte til monday.com: Our teams loved the user interface. Also we got recommended from some of our customers who use it.

Mikelle O.
Founder i USA
Bemanding og rekruttering, 2-10 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: 6-12 måneder
Anmelderkilde

Confusing

3 for 4 uger siden Nyt

Kommentarer: Overall I would not use Monday. com again.

Fordele:

The alerts when someone completed or made changes were nice, however once you logged in to see the changes it was very confusing.

Ulemper:

The layout is confusing and hard to follow the chain of events in each task.

Svar fra monday.com

for 3 uger siden

Thanks so much for taking the time to leave a review and for your feedback. We will let our team know.

Ricardo D.
Ricardo D.
Business Intelligence Team Lead i Sydafrika
Bekræftet LinkedIn-bruger
Juridiske tjenesteydelser, 501-1.000 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: Over 1 år
Anmelderkilde

Monday.com Review

4 for 3 måneder siden

Kommentarer: I use it on a day to day basis mainly for project management and it works extremely well. The automation and integration aspects make it an easy to use system that the team enjoys working with.

Fordele:

It is extremely easy to use and does all the project planning and management grunt work for you. It can also integrate with quite a few systems to automate processes like creating a ticket system for your IT that makes IT more engaging with the end user.

Ulemper:

The biggest draw back is how you get to allocate users. You have to add in increments of 5 which leads to paying for users that you don't use. There are also some nice features that can only be accesses with a PRO license which is a bit pricey.

Overvejede alternativer: LiquidPlanner og Asana

Grunde til at vælge monday.com: We needed something easier to use

Ændret fra: ManageEngine ServiceDesk Plus

Grunde til at skifte til monday.com: It was friendlier to the end user and easier to use

Mariel R.
Socia Directora i Mexico
Markedsføring og reklamer, 2-10 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: Over 1 år
Anmelderkilde

Gran software, requiere mucho trabajo de implementación, le falta integrarse con otros aplicativos

5 sidste måned Nyt

Kommentarer: El factor humano es lo más difícil de configurar con Monday, durante la cuarentena por la pandemia pensamos que nos ayudaría muchísimo a controlar mejor los proceso de la agencia, y fue lo contrario. Si el personal no completa sus tareas o le da seguimiento a sus proyectos via Monday porque encuentra que la integración con Gmail u otros aplicativos no es tan intuitiva, dejan de utilizarlo o lo utilizan incorrectamente.

Fordele:

Es sencillo de instalar, crear proyectos y tareas con el equipo es bastante sencillo. La visualización es buena y permite medir la productividad.

Ulemper:

Implementarlo tecnológicamente es fácil, pero emitir los reportes de productividad por empleado y / o equipo de trabajo nos resultó bastante difícil al grado que dejamos de intentarlo. Los planes están un poco rígidos en lo que respecta a las vistas de proyectos.

Overvejede alternativer: Trello, Bitrix24, Wrike og Asana

Grunde til at vælge monday.com: Porque eran demasiados archivos o archivos demasiado robustos por producto.

Ændret fra: Google Sheets og Microsoft Excel

Grunde til at skifte til monday.com: En su momento nos pareció que el costo beneficio era bueno.

Software fundet i