Hvad er monday.com?

monday.com er et skybaseret Work OS baseret, hvor teams skaber arbejdsgangs-apps på få minutter til at køre deres processer, projekter og hverdagsarbejde.
Teams danner arbejdsgange og projekter uden kodning med en adaptiv platform, der automatiserer manuelt arbejde og forbinder teams i et digitalt arbejdsrum.
Platformens funktioner omfatter: tilpasbare skabeloner til arbejdsgange, tidsstyring, automatiseringer, kontrolpaneler og integrationer med populære værktøjer.
Flere end 100.000 virksomheder over hele verden benytter monday.com.

Hvem bruger monday.com?

En lang række teams, store, små og tværfunktionelle, i en række brancher over hele verden. Med den intuitive interface og tilpasningsmuligheder, er den velegnet til ethvert projekt og enhver virksomhed.

Hvor kan monday.com anvendes?

Cloud-baseret
Lokalt

Om leverandøren

  • monday.com
  • Beliggende i Tel Aviv, Israel
  • Grundlagt i 2014

Support vedrørende monday.com

  • Telefonsupport
  • 24-7 (live repræsentant)
  • Chat

Tilgængelige lande

Argentina, Australien, Belgien, Brasilien, Canada og 37 andre

Sprog

engelsk, fransk, italiensk, japansk, koreansk og 7 andre

Pris på monday.com

Udgangspris:

8,00 US$/måned
  • Ja, kommer med en gratis prøve
  • Ja, kommer med en gratis version

monday.com har en gratis version og tilbyder en gratis prøve. monday.comden betalte version starter fra 8,00 US$/måned.

Prisordninger Få en gratis prøveversion

Om leverandøren

  • monday.com
  • Beliggende i Tel Aviv, Israel
  • Grundlagt i 2014

Support vedrørende monday.com

  • Telefonsupport
  • 24-7 (live repræsentant)
  • Chat

Tilgængelige lande

Argentina, Australien, Belgien, Brasilien, Canada og 37 andre

Sprog

engelsk, fransk, italiensk, japansk, koreansk og 7 andre

Videoer og billeder af monday.com

Software til monday.com - 1
Software til monday.com - 2
Software til monday.com - 3
Software til monday.com - 4
Software til monday.com - 5
Vis 6 mere
Video om monday.com
Software til monday.com - 1
Software til monday.com - 2
Software til monday.com - 3
Software til monday.com - 4
Software til monday.com - 5

Egenskaber ved monday.com

  • 360-graders feedback
  • API
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Administration af indkøbsordre
  • Administration af ledige stillinger
  • Administration af notater
  • Administration af registrering
  • Administration af reservationer
  • Afstemninger/afstemning
  • Agile-metodologier
  • Aktivbibliotek
  • Aktivdeling
  • Aktivitetsplanlægning
  • Aktivitetssporing
  • Aktivkategorisering
  • Anmærkninger
  • Annoncestyring
  • Ansøgersporing
  • Applikationsstyring
  • Arkivering og opbevaring
  • Arrangementsplanlægning
  • Arrangementsstyring
  • Automatiseret planlægning
  • Automatisering af formularer
  • Automatisering af forretningsproces
  • Automatisering af proces/arbejdsgang
  • Automatisk tidsoptagelse
  • Batchbehandling
  • Begivenhedsudløste handlinger
  • Beskeder
  • Beskeder/meddelelser
  • Brainstorming
  • Brandretningslinjer
  • Browsinghistorik
  • Brugerstyring
  • Budgetsporing
  • Budgetstyring
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • CRM
  • Chat/beskeder
  • Citater/estimater
  • Dashboard
  • Dashboard for aktivitet
  • Dataforbindelser
  • Deltagerstyring
  • Designstyring
  • Destinationssider/webformularer
  • Diskussioner/fora
  • Dokumentopbevaring
  • Dokumentstyring
  • E-mailmarketing
  • E-mailstyring
  • Ejendomsadministration
  • Ejendomsdatabase
  • Elektroniske blanketter
  • Elementstyring
  • Engagementssporing
  • Enkelt tilmelding
  • Enkeltsidevisning
  • Entreprenørdatabase
  • Entreprenørledelse
  • Estimerer
  • Fakturering og regninger
  • Farvekoder/ikoner
  • Feedbackstyring
  • Fejl-/problemregistrering
  • Fildeling
  • Fjernadgang/kontrol
  • Fjernsupport
  • Flere kampagner
  • Flersproget
  • Forebyggende vedligeholdelse
  • Formgivning og design
  • Formularstyring
  • Forsikringsstyring
  • Forstillelsesevne
  • Forsyningskædeledelse
  • Forudsigelser
  • Forudsigende vedligeholdelse
  • Forvaltning af anlægsaktiver
  • Funktioner/beregninger
  • Garantisporing
  • Gennemgang af dokument
  • Gentagelsesstyring
  • Godkendelsesarbejdsgang
  • Gæsteadgang
  • HR-styring
  • Historisk rapportering
  • Hvad hvis-analyse
  • Håndtering af billet
  • Håndtering af problemer
  • Idéstyring
  • Implementeringsstyring
  • Import/eksport af data
  • Importopgaver
  • Indholdsbibliotek
  • Indholdsstyring
  • Ingen kode
  • Innovationsstyring
  • Inspektionsstyring
  • Integration af sociale medier
  • Integrationsstyring
  • Integreret virksomhedsdrift
  • Interessentdefinerede attributter
  • Jobplanlægning
  • KPI-overvågning
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Kalenderstyring
  • Kalendersynkronisering
  • Kampagneanalyse
  • Kampagneplanlægning
  • Kampagnesporing
  • Kampagnestyring
  • Kanalstyring
  • Kanban-tavle
  • Kandidatprofiler
  • Kandidatsporing
  • Kapacitetsplanlægning
  • Kapacitetsstyring
  • Katalogisering/kategorisering
  • Klientportal
  • Kommentarer/notater
  • Kommissionsstyring
  • Kommunikationsstyring
  • Kompensationsstyring
  • Konfiguration af arbejdsgange
  • Konfigurerbar arbejdsgang
  • Kontaktstyring
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Kontraktdatabase
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Konvertering af e-mail-til-opgave
  • Kundedatabase
  • Kundesegmentering
  • Kunstværkstyring
  • Kvalificering af kundeemne
  • Kvalifikationssporing
  • Kvalitetskontrol
  • Kvalitetsstyring
  • Lageroptimering
  • Lagersporing
  • Lagerstyring
  • Ledelse af frivillige
  • Ledelse af salgsmoduler
  • Lejestyring
  • Leverandørstyring
  • Listestyring
  • Livscyklusstyring
  • Lønstyring
  • Mappestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Markedsføringskalender
  • Medarbejderdatabase
  • Medarbejderfotos
  • Medarbejderkartotek
  • Medarbejderplanlægning
  • Medarbejderprofiler
  • Medarbejderstyring
  • Mediebibliotek
  • Medieplanlægning
  • Metadatastyring
  • Mobil adgang
  • Mobil tidssporing
  • Mobilapp
  • Multi-Touch-tilskrivning
  • Multikanal-dataindsamling
  • Multikanal-kampagner
  • Multikanal-kommunikation
  • Multiplacering
  • Målretning til målgruppe
  • Målstyring
  • Målsætning/sporing
  • Mærkning
  • Mødeledelse
  • Mødenotater
  • Notifikationer i realtid
  • Omkostningssporing
  • Områdestyring
  • Onboarding
  • Onboarding af medarbejdere
  • Online booking
  • Online tidsregistrering
  • Online tidsstempling
  • Opbevaring af filer
  • Opgave-/projektsporing
  • Opgaveliste
  • Opgavemærkning
  • Opgaveplanlægning
  • Opgavestyring
  • Opret underopgaver
  • Oprettelse af organisationsdiagram
  • Ordreindtastning
  • Ordreopfyldelse
  • Ordresporing
  • Ordrestyring
  • Overtidsberegning
  • Personalekalender
  • Planlægning
  • Planlægning af materialebehov
  • Planlægning af projekt
  • Planlægning af scenarier
  • Planlægning af udgivelse
  • Planlægning af vedligeholdelse
  • Porteføljestyring
  • Postplanlægning
  • Prioritering
  • Problemsporing
  • Procesmodellering og design
  • Produkt-roadmapping
  • Produktdatastyring
  • Produktidentifikation
  • Projektledelse
  • Projektplanlægning
  • Projektplanlægning/tidsplan
  • Projektsporing
  • Præsentationsværktøjer
  • Præstationsmåling
  • Præstationsstyring
  • Publicering/deling
  • Påmindelser
  • RFI og indsendelser
  • ROI-sporing
  • Rapportering af udnyttelse
  • Rapportering og statistik
  • Rapportering/analyse
  • Rapportering/projektsporing
  • Ratestyring
  • Real Time Updates
  • Realtidsdata
  • Realtidssynkronisering
  • Receptionsstyring
  • Redigering af tekst
  • Redigering i realtid
  • Redigering/opdatering af opgave
  • Regelbaseret arbejdsgang
  • Registrering af kundeemne
  • Rekrutteringsledelse
  • Reservedelshåndtering
  • Ressourceplanlægning
  • Ressourcestyring
  • Resultatkort
  • Returneringsstyring
  • Risikostyring
  • Rollebaserede tilladelser
  • SEO-ledelse
  • Sagsstyring
  • Salgsafgiftsstyring
  • Salgsordrer
  • Samarbejdsværktøjer
  • Segmentering
  • Selvbetjeningsportal
  • Sikkerhedsstyring
  • Skabeloner
  • Skabelonstyring
  • Skematisering
  • Skærmdeling
  • Social forfremmelse
  • Social markedsføring
  • Sporbarhed
  • Sporing af IT-aktiver
  • Sporing af afhængighed
  • Sporing af ferie/orlov
  • Sporing af fremskridt
  • Sporing af fuldførte procent
  • Sporing af færdigheder
  • Sporing af interaktion
  • Sporing af milepæle
  • Sporing af omkostninger til færdiggørelse
  • Sporing af opgavefremskridt
  • Sporing af overholdelse
  • Sporing af tid og omkostning
  • Sporing af udgifter
  • Sporing af udstyr
  • Sprintplanlægning
  • Statussporing
  • Strategisk planlægning
  • Stregkodescanning/billetscanning
  • Styring af IT-aktiver
  • Styring af agenter
  • Styring af aktivlivscyklus
  • Styring af arbejdsgange
  • Styring af bud
  • Styring af digitale aktiver
  • Styring af displayannoncer
  • Styring af flere konti
  • Styring af forsendelser
  • Styring af fremmøde
  • Styring af gæstens oplevelse
  • Styring af husholdning
  • Styring af kampagner
  • Styring af krav
  • Styring af kundeemner
  • Styring af kunder
  • Styring af leverandører
  • Styring af ordrebeholdning
  • Styring af ordreændringer
  • Styring af orienteringsarbejdsgang
  • Styring af overholdelse
  • Styring af produktlivscyklus
  • Styring af præstationsanmeldelse
  • Styring af restordre
  • Styring af tidsrapport
  • Styring af udgifter
  • Styring af udstillinger/leverandører
  • Styring af underleverandører
  • Styring af vidensbase
  • Styring af ændringer
  • Successionsplanlægning
  • Søgning i fuld tekst
  • Søgning/filter
  • Søjlediagram
  • Test-/kvalitetsstyring
  • Tid og fremmøde
  • Tidsregistrering
  • Tidsregistrering for projekt
  • Til AEC-industrien
  • Til IT-projektstyring
  • Til PPC-kampagner
  • Til ejendomsmæglere
  • Til nonprofit-organisationer
  • Tilbagevendende bestillinger
  • Tilbagevendende opgaver
  • Tildelingsstyring
  • Tilladelseshåndtering
  • Tilpasning
  • Tilpasselige dashboard
  • Tilpasselige felter
  • Tilpasselige formularer
  • Tilpasselige rapporter
  • Tilpasselige skabeloner
  • Tilpasset branding
  • Tilskrivning på tværs af kanaler
  • Transaktionsadministration
  • Tredjepartsintegrationer
  • Træk og slip
  • Træningsledelse
  • Udgivelsesstyring
  • Udstedelsesrevision
  • Udstyrsstyring
  • Understøttelse af flere enheder
  • Undersøgelser og feedback
  • Vagtbytte
  • Vedligeholdelsesledelse
  • Vejkortlægning
  • Versionskontrol
  • Vidensstyring
  • Videochat
  • Videokonference
  • Videosupport
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Visualisering
  • Visualisering af data
  • Visuel modellering
  • Visuel styring af arbejdsgange
  • Webbaseret implementering
  • Webstedsstyring
  • Widgets
  • Økonomistyring

Alternativer til monday.com

Asana tilbyder en af de enkleste måder at organisere og administrere arbejde på tværs af teams. Her vises, hvorfor Asana er blandt den software, der klarer sig bedst på Capterra. Læs mere om Asana
Avanceret løsning, der er designet til effektivt samarbejde, kommunikation, socialt netværk og arbejdsgangs- og vidensstyring.
Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid.
Pipefy er software til processtyring uden kode, der sætter alle i stand til selv at skabe og automatisere effektive arbejdsgange.
Et visuelt samarbejdsværktøj, der skaber et fælles perspektiv for teamet på et hvilket som helst projekt på en sjov, fleksibel og givende måde.

Anmeldelser af monday.com

Gennemsnitlig score

Samlet
4,6
Brugervenlighed
4,5
Kundeservice
4,5
Egenskaber
4,4
Værdi for pengene
4,3

Anmeldelser efter virksomhedsstørrelse (medarbejdere)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Find anmeldelser efter vurdering

5
66%
4
28%
3
5%
2
1%
1
0%
Abhuday
Abhuday
Assistnat Professor i Indien
Bekræftet LinkedIn-bruger
Uddannelsesstyring, 501-1.000 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: Over 1 år
Anmelderkilde

Online Project Management software

5,0 for 2 måneder siden

Kommentarer: Robust and reliable software for managing all kind of projects

Fordele:

Strong visualization supportEasy update policyScalable process

Ulemper:

It is very cool software so there is nothing much about the drawbacks.

Eray
IT Desktop Engineer i Tyrkiet
Internationale anliggender, 10.000+ medarbejdere
Har anvendt softwaren til: Over 2 år
Anmelderkilde

One of the Best Software for Project Management

4,0 for 2 uger siden Nyt

Kommentarer: monday.com provides a top-notch project management experience with its comprehensive features and efficiency.

Fordele:

monday.com's robust features and intuitive interface, it enables teams to effectively plan, organize, and execute projects. The software offers a comprehensive set of tools for task management, team communication, and progress tracking, ensuring seamless collaboration and increased productivity. Its customizable workflows, integrations, and intuitive user experience contribute to a positive and efficient project management experience.

Ulemper:

monday.com has a learning curve for advanced features and pricing plans may be expensive for smaller teams.

Cesar
An Essential Tool for Data Analysis and Financial Management i Brasilien
Regnskabsføring, 2-10 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: Gratis prøve
Anmelderkilde

Solid project management platform with intuitive interface, but high pricing and limited customizati

3,0 sidste måned Nyt

Kommentarer: Recently, my team and I started using monday.com for project management in our company. Overall, we found the platform to be user-friendly and allowed us to effectively collaborate on the projects we were working on.What I liked most about monday.com was its intuitive and user-friendly interface, which made it easy to organize and assign tasks to team members. I also found it useful to be able to add different types of columns, such as dropdowns and checkboxes, to our boards to keep track of project details.However, I also found the pricing to be a bit high compared to other similar project management tools we had used in the past. Additionally, I found the customization capabilities to be limited in some aspects, making it difficult to tailor the platform to our specific needs in certain areas.Despite these aspects, we found monday.com to be a solid project management platform overall and helped us improve our efficiency in team collaboration and project completion

Fordele:

The best thing about monday.com is its intuitive and user-friendly interface, which enables efficient team collaboration and effective project management.

Ulemper:

The worst thing about monday.com can be its pricing, which may be a bit high compared to other similar project management tools, and its limited customization capabilities to meet the specific needs of some users.

Sam
Global Manager i Storbritannien
Styring af nonprofitorganisationer, 5.001-10.000 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: 6-12 måneder
Anmelderkilde

A must have for non-profits

5,0 for 3 måneder siden

Kommentarer: My experience is excellent, the ability to assign tasks, track and monitor peoples work and see where bottle necks or delays are occurring is one of the best features I have found so far.

Fordele:

This software is indispensable in this new world of remote and hybrid working. Monday.com has fully replaced our grant management system we have before and the functionalities make it much more user friendly, able to coordinate tasks and proposals so much more effectively. We have also set it up so it tracks the progress and deadlines of our grant-reporting requirements as well which was an area of particular weakness for my organisation before we switched over to this new platform.

Ulemper:

It took quite a number of weeks for our non-profit status to be approved so I could get the wider team added to the platform- however the fact that it is completely free means I can not moan too much!

Justin
Digital Designer / Marketing Coordinator i Belize
Markedsføring og reklamer, 11-50 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: 6-12 måneder
Anmelderkilde

Digital Marketing and Social Media Coordination with Monday

5,0 for 2 uger siden Nyt

Kommentarer: Monday.com has become an invaluable asset in my digital marketing and social media coordination roles. Its user-friendly interface, customizable workflows, and collaboration features have significantly improved efficiency and communication within my team. Monday.com excels in project management, task tracking, and fostering seamless collaboration, making it an excellent tool for the hotel reservations industry and marketing planning.I highly recommend Monday.com to small to medium-sized marketing teams, social media coordinators, and digital marketers. Its flexibility and adaptability make it suitable for various industries and team sizes. Whether you're managing social media campaigns, content creation, or project coordination, Monday.com provides a centralized platform to enhance productivity, simplify workflows, and drive effective collaboration.While there may be a slight learning curve when first using the platform and the reporting features could benefit from expansion, the strengths of Monday.com as a versatile project management and collaboration tool far outweigh these limitations. Digital marketers and social media coordinators seeking an efficient and customizable platform to streamline workflows, boost team collaboration, and drive successful marketing campaigns will find Monday.com to be an invaluable asset.

Fordele:

As a digital marketer and social media coordinator, I've had the opportunity to explore the features and services offered by Monday.com. Here's my review of the platform.Pros:Intuitive Interface: Monday.com boasts an intuitive and visually appealing interface that makes it easy to create and manage projects, tasks, and campaigns. The drag-and-drop functionality allows for effortless customization, ensuring that the platform aligns perfectly with my unique workflows.Customizable Workflows: Monday.com's flexibility shines through its customizable workflows. I can create boards and workflows tailored to specific projects, campaigns, or social media strategies. This level of customization empowers me to effectively track tasks, set deadlines, and collaborate seamlessly with team members, fostering efficient teamwork.Collaboration and Communication: Monday.com excels at facilitating collaboration among team members. With features like @mentions, comments, and file sharing, I can effortlessly communicate with my team, ensuring everyone is on the same page. The platform serves as a centralized hub for discussions, feedback, and document sharing, eliminating the need for scattered communication channels.

Ulemper:

Learning Curve: While Monday.com offers a user-friendly interface, there is still a learning curve involved in fully harnessing its capabilities. Initially, navigating the platform and customizing workflows may require some time and experimentation. However, the comprehensive support resources, including tutorials and webinars, provided by Monday.com, help mitigate this concern.Limited Reporting Features: Although Monday.com provides basic reporting features, it may fall short for those seeking in-depth analytics and advanced reporting capabilities. While it offers some data visualization options, the platform could benefit from additional reporting functionalities to provide comprehensive insights into project performance and team productivity.

Software fundet i