Talkspirit

Hvad er Talkspirit?

Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents, events and collaborative features in one place, it makes your teams more productive. Available in 8 languages. On any device (PC, mobile, tablet). Easy to use. Free trial. Free version. Paid plans from 4 EUR / month per user. Designated leading software for remote-work and team communication by GetApp.

Hvem bruger Talkspirit?

Companies who need a best-in-class collaboration and communication software for their teams. SMBs, public institutions and associations. From 20 people to 10.000.

Hvor kan Talkspirit anvendes?

Sky, SaaS, Web-baseret, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Android (Mobil), iPhone (Mobil), iPad (Mobil)

Om leverandøren

  • Talkspirit
  • Beliggende i Paris, Frankrig
  • Grundlagt i 2008
  • Telefonsupport
  • 24-7 (live repræsentant)
  • Chat

Tilgængelige lande

Brasilien, Canada, Danmark, Frankrig, Holland og 11 andre

Sprog

engelsk, fransk, hollandsk, italiensk, polsk og 3 andre

Pris på Talkspirit

Udgangspris:

5,00 €/måned
  • Ja, kommer med en gratis prøve
  • Ingen gratis version

Talkspirit har ikke en gratis version men tilbyder en gratis prøve. Talkspiritden betalte version starter fra 5,00 €/måned.

Om leverandøren

  • Talkspirit
  • Beliggende i Paris, Frankrig
  • Grundlagt i 2008
  • Telefonsupport
  • 24-7 (live repræsentant)
  • Chat

Tilgængelige lande

Brasilien, Canada, Danmark, Frankrig, Holland og 11 andre

Sprog

engelsk, fransk, hollandsk, italiensk, polsk og 3 andre

Videoer og billeder af Talkspirit

Software til Talkspirit - 1
Software til Talkspirit - 2
Software til Talkspirit - 3
Software til Talkspirit - 4
Software til Talkspirit - 5
Vis 6 mere
Video om Talkspirit
Software til Talkspirit - 1
Software til Talkspirit - 2
Software til Talkspirit - 3
Software til Talkspirit - 4
Software til Talkspirit - 5

Sammenlign Talkspirit med lignende produkter

Talkspirit

5,00 €/måned
Gratis version
Gratis prøve
0 (0)
6,00 US$/måned
Gratis version
Gratis prøve
4,00 US$/måned
Gratis version
Gratis prøve
8,00 US$/måned
Gratis version
Gratis prøve

Egenskaber ved Talkspirit

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Administration af notater
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Beskeder/meddelelser
  • Brainstorming
  • Chat i realtid
  • Dashboard for aktivitet
  • Diskussioner/fora
  • Dokumentopbevaring
  • Dokumentstyring
  • Enkelt tilmelding
  • Fildeling
  • Fjernsupport
  • Indholdsstyring
  • Kalenderstyring
  • Kommunikationsstyring
  • Konferencer
  • Kontaktstyring
  • Live chat
  • Lydopkald
  • Medarbejderdatabase
  • Medarbejderfotos
  • Mobil adgang
  • Mødeledelse
  • Notifikationer i realtid
  • Opgavestyring
  • Planlægning
  • Planlægning af projekt
  • Prioritering
  • Rapportering og statistik
  • Redigering i realtid
  • Rollebaserede tilladelser
  • SSL-sikkerhed
  • Samarbejdsværktøjer
  • Sikker datalagring
  • Skærmdeling
  • Søgning/filter
  • Tovejslyd og -video
  • Transskriptioner/chathistorik
  • Tredjepartsintegrationer
  • Undersøgelser og feedback
  • Videochat
  • Videokonference

Alternativer til Talkspirit

Asana is the easiest way to organize and manage all of your team's work. See why Asana is a top performer on Capterra. Læs mere om Asana
monday.com er et skybaseret Work OS, hvor teams driver deres projekter og hverdagsarbejde, uanset om de er på kontoret, hjemme eller på farten. Læs mere om monday.com
Interacta is the only business platform that improves collaboration and knowledge management, involving people in business processes.
Lively is a social and collaborative intranet software that energizes corporate communication, document management and collaboration.
OnBoard board intelligence platform simplifies complex board processes to make board meetings more effective. Start a free trial now! Læs mere om OnBoard
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
The Hub is a leading multi-site intranet that easily adapts to suit your business needs, large or small, with free upgrades & support.
Noodle provides a wide array of functionality. Local or Cloud Deployment, Role Based Permissions & 14 Integrated Applications.
ClickUp is the future of work - it's one app to replace them all. ClickUp is the #1 fastest growing productivity app in 2022. Læs mere om ClickUp
Stay on the pulse of your organization. Simply. Quickly. From anywhere.
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
Avanceret løsning, der er designet til effektivt samarbejde, kommunikation, socialt netværk og arbejdsgangs- og vidensstyring. Læs mere om Bitrix24
Zoho Sprints is an agile project management tool that helps Scrum teams to plan, track and always be ready for change. Læs mere om Zoho Sprints

Anmeldelser af Talkspirit

Gennemsnitlig score

Samlet
4,8
Brugervenlighed
4,8
Kundeservice
4,8
Egenskaber
4,6
Værdi for pengene
4,7

Anmeldelser efter virksomhedsstørrelse (medarbejdere)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Find anmeldelser efter vurdering

5
82%
4
18%
Grégory N.
Grégory N.
Technical Chief Officer i Frankrig
Bekræftet LinkedIn-bruger
Computerspil, 11-50 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: 1-5 måneder
Anmelderkilde

Overvejede alternativer:

Talkspirit : the perfect tool for teamworking

5 for 3 år siden

Fordele:

Customization options and integrated polls

Ulemper:

They save payment information but they delete them on demand.

Zeeshan W.
Zeeshan W.
system engineer i USA
Bekræftet LinkedIn-bruger
Informationsteknologi og -tjenester, 10.000+ medarbejdere
Har anvendt softwaren til: 6-12 måneder
Anmelderkilde

extraordinary mean to have a good communication.

4 for 4 uger siden Nyt

Kommentarer: This software has allowed the company to make great progress in videoconferences, they are heard with very good quality, its instant messaging offers us a good opportunity to communicate easily and with high integration and to create work groups so that collaboration is more based on each comment or text that we want to add to the platform to share with each user.

Fordele:

It is one of the best tools that maintains a good user interface that makes it more functional and excellent to use and is also very fast, which makes our experience extraordinary. Sufficient help to ensure that each one can be notified in advance of what is going to be discussed in videoconference through instant messaging and is more fluid, improves communication and reinforces our knowledge for better dissemination and the good is that they can be organized in groups and deal with each specific topic.

Ulemper:

I don't dislike Talkspirit at all as its configuration is really good and we can use it in the way we want, it is clearly easy and fast for notification configurations to be more comfortable. And you don't waste your has because it is exceptional at easily feeding back into its positioning.

Frédérique M.
CEO i Frankrig
Informationsteknologi og -tjenester, 2-10 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: Over 1 år
Anmelderkilde

Talkspirit une fluidité de l'information pour un travail collaboratif efficace

4 sidste uge Nyt

Fordele:

Le Chat nous permet tout au long de la journée d'être connectés les uns aux autres pour faire avancer les projets, sans perte de temps. La vidéo conférence en un clic pour une réunion rapide sans programmer une réunion en dehors de Talkspirit. Et l'intégration avec Trello nous permet de suivre les tâches de chacun. Produit français est un plus.

Ulemper:

Certains documents se visualise mal dans Talkspirit et il est nécessaire de les télécharger

Catherine M.
responsable RPE i Frankrig
Tjenester til familier og individer, 51-200 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: 6-12 måneder
Anmelderkilde

Les apports de Talkspirit

4 sidste uge Nyt

Kommentarer: Les réponses juridiques et administratives sont claires et rapides. L'orientation vers un juriste est adéquate.
Ce logiciel permet de ne pas encombrer la hotline FEPEM pour des questions simples ou en rapport avec une primo information.

Fordele:

les possibilités de réponses administratives et juridiques . La possibilité d'accéder au Forum et de mutualiser les réponses apportées. Les documents dans le DRIVE qui facilitent l'information

Ulemper:

Pour l'instant, je n'ai pas trouvé de points faibles.

Gisèle C.
Assistante chantier et facturation i Frankrig
Vedvarende energi og miljø, 11-50 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: Over 1 år
Anmelderkilde

satisfaction utilisateur talkspirit

5 for 2 måneder siden Nyt

Fordele:

Facilité d'utilisation. Possibilité de créer des groupes de discussions. Etre informé des dossiers différents en étant dans les groupes créés. Avoir le message en instantané via la messagerie.

Ulemper:

Degré d'urgence pour le message à afficher.