Nootiz

Hvad er Nootiz?

nootiz is a visual feedback tool for clear communication without detours during the development of a web project. nootiz makes feedback simple, transparent and time-saving. Everyone involved in the project - designers, copywriters, developers or the client himself - can leave their comments, notes, questions or feedback directly on the live website with just one click and without much effort. With the easy integration into your existing tools you keep the overview.

Hvem bruger Nootiz?

With nootiz, you as a web agency, designer or developer can quickly and easily collect feedback on your web projects. Every user can leave his feedback directly on the website at the desired element.

Hvor kan Nootiz anvendes?

Sky, SaaS, Web-baseret

Om leverandøren

  • nootiz
  • Grundlagt i 2016

Tilgængelige lande

Italien, Schweiz, Tyskland, Østrig

Sprog

tysk

Om leverandøren

  • nootiz
  • Grundlagt i 2016

Tilgængelige lande

Italien, Schweiz, Tyskland, Østrig

Sprog

tysk

Videoer og billeder af Nootiz

Software til Nootiz - 1
Software til Nootiz - 2
Software til Nootiz - 3
Software til Nootiz - 4
Software til Nootiz - 5
Vis 6 mere
Video om Nootiz
Software til Nootiz - 1
Software til Nootiz - 2
Software til Nootiz - 3
Software til Nootiz - 4
Software til Nootiz - 5

Sammenlign Nootiz med lignende produkter

Nootiz

N/A
Gratis version
Gratis prøve
0,00 US$/måned
Gratis version
Gratis prøve
0,00 US$/måned
Gratis version
Gratis prøve
0,00 US$/måned
Gratis version
Gratis prøve

Egenskaber ved Nootiz

  • Administration af notater
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Beskeder/meddelelser
  • Diskussioner/fora
  • Fildeling
  • Mobil adgang
  • Opgavestyring
  • Redigering/opdatering af opgave
  • Samarbejdsværktøjer
  • Sikker datalagring

Alternativer til Nootiz

Dropbox Business is the secure file sharing and storage solution that employees love and IT admins trust. Start a free trial today!
monday.com er et skybaseret Work OS, hvor teams driver deres projekter og hverdagsarbejde, uanset om de er på kontoret, hjemme eller på farten. Læs mere om monday.com
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
MeisterTask is a web-based task and project management tool that is perfect for agile project management.
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device!
ActiveCollab is a project management software that gives you complete control over your work. Make Real Work happen now!
Project and work management software that supports the unique needs of hybrid teams.
All-in-one business operating platform that contains all essential tools for project, task, finance and customer management.
The easiest way to share files, manage projects and communicate with each other. All from a central, secure online workspace.
An all-in-one employee app that's both powerful, affordable and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Nifty is the ultimate project management app to keep people, projects, and functions aligned with automated progress reporting. Læs mere om Nifty
Project & code management, together at last. Plan work, track progress, and release code right in Backlog for all-in-one collaboration.
With awork your team works better and happier together: Manage projects, plan resources, track times. 2,000+ teams love awork. 💜

Anmeldelser af Nootiz

Gennemsnitlig score

Samlet
4,7
Brugervenlighed
4,8
Kundeservice
4,7
Egenskaber
4,5
Værdi for pengene
4,7

Anmeldelser efter virksomhedsstørrelse (medarbejdere)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Find anmeldelser efter vurdering

5
70%
4
30%
Ivan
Ivan
Senior Software Engineer i Italien
Bekræftet LinkedIn-bruger
Informationsteknologi og -tjenester, 201-500 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: Over 2 år
Anmelderkilde

Super Tool um Feedback einzusammeln

5,0 for 4 måneder siden

Kommentarer: Das Tool funktioniert schnell und zuverlässig. Die Anbindung an Jira zur Synchronisation der Notizen funktioniert sehr gut.

Fordele:

Die Einfachheit und das ansprechende Design tragen dazu bei, dass auch nicht technisch versierten Nutzer schnell Feedback zu einer Webseite/-applikation geben können.

Ulemper:

Einige kleinere spezielle Features, wie z.B. das Priorisieren von Notizen würde ich mir noch wünschen.

Kim
Werbeagentur i Tyskland
Design, 2-10 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: 6-12 måneder
Anmelderkilde

Like it!

4,0 for 6 måneder siden

Kommentarer: Auch unsere Kunden kommen damit sehr gut zurecht und davon sind einige nur wenig affin in der Nutzung von Software..

Fordele:

Leichter Austausch von Änderungswünschen mit dem Kunden

Ulemper:

Manchmal geht der Punkt verloren, der ausgewählt wurde und mit der mobilen Version der Website ist es auch schon mal problematisch zu arbeiten.. weil das nicht ganz klar zu unterscheiden ist..

David
Marketing Manager i Italien
Minedrift og metal, 501-1.000 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: 1-5 måneder
Anmelderkilde

Praktisches Tool zur Zusammenarbeit

4,0 for 5 måneder siden

Fordele:

Die Fuktionen erlauben einen unkomplizierten Austausch

Ulemper:

Teilweise ist es nicht ganz klar ersichtlich an welcher Stelle Notizen hinzugefügt wurden.

Robert
Marketing Manager i Italien
Maskineri, 501-1.000 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: Over 1 år
Anmelderkilde

Ideales Tool für Feedback bei Webprojekten

5,0 for 2 år siden

Kommentarer: Sehr hilfreiches Tool um konstruktiv und klar Feedback zu geben

Fordele:

- intuitive Bedienung des Tools - Möglichkeit direkt Anmerkungen an den gewünschten Elementen zu geben - effiziente Kommentarfunktion für mehrere User - deutliche Reduzierung des Kommunikationsaufwands

Ulemper:

- Auffindbarkeit der Kommentare wenn sie innerhalb aufklappbarer Elemente (Accordeons) gemacht werden

Susanne
Head of Marketing i Italien
Maskin- eller industriingeniørarbejde, 501-1.000 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: Over 1 år
Anmelderkilde

Intuitiv und leicht zu benutzen

4,0 for 5 måneder siden

Fordele:

Wir haben das Tool für den Relaunch unserer Websites verwendet und sehr zu schätzen gelernt. Korrekturen oder Änderungswünsche waren leicht zu markieren und es hat die Kommunikation mit unserer Webagentur stark vereinfacht.

Ulemper:

Habe keine besonderen negativen Anmerkungen.