17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Systemer til booking af mødelokaler

Systemer til booking af mødelokaler er essentielt på kontorer og for eventkoordinatorer. Disse løsninger hjælper med at finde plads og ressourcer til kommende events og møder. Brug Capterra til at finde de rette Systemer til booking af mødelokaler til din forretning i Danmark.

Danmark Vis lokale produkter
3 resultater
Forenkle dit kontorliv ved at reservere skriveborde, lokaler og parkeringspladser, og øg den besøgendes oplevelse med én brugervenlig løsning. Læs mere om TableAir
TableAir er en brugervenlig løsning til administration af arbejdspladser med skriveborde, mødelokaler, reservation af parkeringspladser og funktioner til administration af besøgende. Administrer dine reservationer via webstedets dashboard eller mobilapplikation, opret reservationer, tjek detaljer eller annuller reservationer – automatiser processen for at spare tid og optimere kontorpladsudnyttelsen gennem analyse af pladsforbrug. TableAir kan integreres med dine Microsoft 365-, Outlook-, Teams- eller Google Calendar-konti for at give dit team klar synlighed på tværs af alle systemer. Læs mere om TableAir

Egenskaber

  • Multiplacering
  • Rapportering af udnyttelse
  • Interne møder
  • Online booking
  • Besøgsstyring
  • Digital skiltning
Kalena is a software application that allows you to manage the booking of meeting rooms in your office, at any time and from anywhere.
Kalena er en softwareapplikation, der giver dig mulighed for at administrere booking af mødelokaler på dit kontor, når som helst og hvor som helst. Med Kalena kan du bruge kalendervisningen eller plantegningsvisningen til at booke et mødelokale. Du vil dynamisk visualisere tilgængeligheden og besættelsen af ​​mødelokalet, og du vil være i stand til at tjekke dets karakteristika, placering, kapacitet og en masse funktioner mere. Læs mere om KALENA

Egenskaber

  • Multiplacering
  • Rapportering af udnyttelse
  • Interne møder
  • Online booking
  • Besøgsstyring
  • Digital skiltning
Danmark Lokalt produkt
MyDesk tilbyder enkel styring af arbejdspladser, møderum, mødeforplejning og gæsteregistrering til virksomheder.
MyDesk er den førende applikation til håndtering af hot desking, booking af mødelokaler, kantineadministration og gæsteregistrering. Vores kunder vælger MyDesk for den ekstreme enkelhed og brugervenlighed, uanset om jeres medarbejdere arbejder fra mobil, Outlook, Teams eller web. Derudover leverer vi ikke blot en software, men håndterer også al vedligeholdelse for dig, når det kommer til plantegninger, intern kommunikation og support. Vi er der for dig, når du har brug for det og lytter på dine behov, uanset om du er en virksomhed på 20 medarbejdere eller 2.000. MyDesk er udviklet i Danmark, til danske virksomheder og har dansk support. Læs mere om MyDesk

Egenskaber

  • Multiplacering
  • Rapportering af udnyttelse
  • Interne møder
  • Online booking
  • Besøgsstyring
  • Digital skiltning