3 resultater
Zendesk tilbyder et fuldt integreret callcenter, der er indbygget direkte i supportplatformen.
Zendesk tilbyder et fuldt integreret callcenter, der er indbygget direkte i supportplatformen. Repræsentanter kan håndtere opkald i det samme arbejdsområde som alle andre kanaler. Denne supportplatfor m i skyen giver medarbejderne fuld kontekst vedrørende kundens historik, så de hurtigere kan løse de mest komplekse og presserende problemer. Teams, der bruger Zendesk, oplever et fald i supportomkostninger på 20 % og en stigning i repræsentanternes produktivitet på 27 %. En bruger, der allerede har et callcenter, kan problemfrit integrere det med en API-forbindelse til Zendesks helpdesk. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Automatisk opkaldsfordeling
  • IVR/stemmegenkendelse
  • Udgående kundecenter
  • Indgående kundecenter
  • Blandet kundecenter
  • Integration af computertelefoni
Bitrix24 er gratis CRM- og callcentersoftware, der bruges af over otte millioner virksomheder. 100 % gratis for op til 12 brugere. Skybaseret og open source.
Bitrix24 er gratis software til opkaldscentre ulig nogen anden. Hvis en skybaseret-version vælges, kan man starte med at ringe og modtage telefonopkald inden for få minutter. Man betaler kun, hvis man har brug for mere end 12 medarbejdere, ønsker at leje et telefonnummer, SIP-stik eller bruger Bitrix24-telefoni til udgående opkald. Man kan også købe selv-hostede udgaver af Bitrix24, hvis der er behov for adgang til kildekode, eller Bitrix24 ønskes installeret på stedet. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Automatisk opkaldsfordeling
  • IVR/stemmegenkendelse
  • Udgående kundecenter
  • Indgående kundecenter
  • Blandet kundecenter
  • Integration af computertelefoni
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM Call Center-software – Call Center CRM-software hjælper kundesupportteamet med hurtigere at lukke anmodninger om support, og sikrer at kunderne får succes med at bruge produktet. Funktioner med avancerede telefoniintegrationer, udgående opkald, indgående opkald, opkaldsrouting, helpdesk-anmodninger, tagbaseret opkald, helpdesk-grupper, opkaldsoptagelse, opkaldsnoter, opkaldsscripts, opkaldsrapporter og meget mere. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Automatisk opkaldsfordeling
  • IVR/stemmegenkendelse
  • Udgående kundecenter
  • Indgående kundecenter
  • Blandet kundecenter
  • Integration af computertelefoni