Hvad er ClickMeeting?

ClickMeeting er en browserbaseret webinarløsning, der bringer webinarers styrke til organisationer af enhver størrelse, fra firmaer med en medarbejder til multinationale virksomheder. Den webbaserede løsning er nem at bruge og dækker hele webinarprocessen fra forberedelse til præsentation og fra interaktion til opfølgning. Softwaren kræver ingen installation og fungerer på alle enheder og operativsystemer.

Hvem bruger ClickMeeting?

Løsningen er egnet til organisationer af enhver størrelse, fra firmaer med en medarbejder til multinationale virksomheder. Målmarkederne er: markedsføring, salg, uddannelse, HR og undervisning.

Hvor kan ClickMeeting anvendes?

Cloud-baseret
Lokalt

Om leverandøren

  • ClickMeeting
  • Beliggende i Gdansk, Polen
  • Grundlagt i 2010

Support vedrørende ClickMeeting

  • Chat

Tilgængelige lande

Albanien, Andorra, Argentina, Australien, Belarus og 59 andre

Sprog

engelsk, fransk, italiensk, polsk, portugisisk og 3 andre

Pris på ClickMeeting

Udgangspris:

30,00 US$/måned
  • Ja, kommer med en gratis prøve
  • Ja, kommer med en gratis version

ClickMeeting har en gratis version og tilbyder en gratis prøve. ClickMeetingden betalte version starter fra 30,00 US$/måned.

Prisordninger Få en gratis prøveversion

Om leverandøren

  • ClickMeeting
  • Beliggende i Gdansk, Polen
  • Grundlagt i 2010

Support vedrørende ClickMeeting

  • Chat

Tilgængelige lande

Albanien, Andorra, Argentina, Australien, Belarus og 59 andre

Sprog

engelsk, fransk, italiensk, polsk, portugisisk og 3 andre

Videoer og billeder af ClickMeeting

Software til ClickMeeting - 1
Software til ClickMeeting - 2
Software til ClickMeeting - 3
Software til ClickMeeting - 4
Software til ClickMeeting - 5
Vis 6 mere
Video om ClickMeeting
Software til ClickMeeting - 1
Software til ClickMeeting - 2
Software til ClickMeeting - 3
Software til ClickMeeting - 4
Software til ClickMeeting - 5

Egenskaber ved ClickMeeting

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Administration af registrering
  • Afstemninger/afstemning
  • Anmærkninger
  • Arrangementsplanlægning
  • Arrangementsstyring
  • Badge-styring
  • Beskeder/meddelelser
  • Brainstorming
  • Brandstyring
  • Chat i realtid
  • Chat/beskeder
  • Deltagerstyring
  • Desktop-/browserdeling
  • Diskussioner/fora
  • E-mailmarketing
  • Elektronisk håndløft
  • Engagementssporing
  • Fildeling
  • Flere kamerafeeds
  • Flere værter
  • Generering af kundeemner
  • HD-audio/-video
  • Indholdsstyring
  • Integration af sociale medier
  • Kalenderstyring
  • Kommunikationsstyring
  • Kontaktstyring
  • Kontrolstyring af foredragsholder
  • Live chat
  • Live streaming
  • Live streamingproduktion
  • Mobil adgang
  • Målgruppeanalyser
  • Målgruppeengagement
  • Mødeledelse
  • Online tilmelding
  • Opdateringer i realtid
  • Opkaldsoptagelse
  • Optagelse
  • Optagelse af session
  • Overvågning af præstation
  • Privat chat
  • Rapportering/analyse
  • Redigering i realtid
  • Samarbejdsværktøjer
  • Skabelonstyring
  • Skærmdeling
  • Skærmdeling i realtid
  • Skærmoptagelse
  • Social forfremmelse
  • Streaming af præsentation
  • Streaming på sociale medier
  • Styring af kampagner
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Tilpasselige skabeloner
  • Tilpasset branding
  • Tovejs lyd og video
  • Tredjepartsintegrationer
  • Udsendelse i realtid
  • Undersøgelser og feedback
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Videokonference
  • Videostreaming
  • Videosupport
  • Virtuel lobby
  • Virtuelt klasseværelse
  • Værtsstyringer
  • Webstedsstyring

Alternativer til ClickMeeting

BigMarker er en af de mest brugerdefinerbare platforme til webinarer, virtuelle events og hybridevents.
En webkonferenceløsning, der giver mulighed for at afholde interaktive onlinemøder, videokonferencer og organisere engagerende webinarer.
En af de mest avancerede og brugerdefinerbare webinarplatforme
Livestorm er en ende-til-ende-video-engagementsplatform, der giver mulighed for at forbinde, engagere og optage handlingsrettede indsigter på ét sted.
GoBrunch er en alsidig webinar- og mødeplatform med et unikt interface, der skaber positivt engagement blandt deltagerne.
Markedsføringsplatform for B2B-events med værktøjet og mulighederne for at opbygge fantastiske kunderelationer. Læs mere om SpotMe

Anmeldelser af ClickMeeting

Gennemsnitlig score

Samlet
4,3
Brugervenlighed
4,4
Kundeservice
4,3
Egenskaber
4,3
Værdi for pengene
4,2

Anmeldelser efter virksomhedsstørrelse (medarbejdere)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Find anmeldelser efter vurdering

5
69%
4
17%
3
3%
1
11%
Dinesh
Dinesh
Dinesh Satpute i Indien
Bekræftet LinkedIn-bruger
Lægemidler, 501-1.000 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: 6-12 måneder
Anmelderkilde

A feature rich

5,0 for 10 måneder siden

Kommentarer: One can really rely blindly on it

Fordele:

Easy to arrange webinar Also suitable for freelancers

Ulemper:

App allows to host upto 25 attendees. Their should be enough YouTube tutorials for the use of Clickmeeting

Svar fra ClickMeeting

for 10 måneder siden

Hello Dinesh, Thank you for the review. We are glad that you enjoy using our platform. All the best, ClickMeeting Team

Marzena
CEO & Founder i Polen
E-læring, 2-10 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: 1-5 måneder
Anmelderkilde

Automatize webinar creation process with ClicMeeting!

5,0 for 7 måneder siden

Kommentarer: I am very happy with ClickMeeting. I can easily record videos, use automation to send invitations and reminders for upcoming webinars. I can send follow-ups after a webinar, gather feedback by sharing surveys, and target products for sale! And during a meeting or webinar, I can engage the audience so they are not just passive listeners. Published tests during a meeting always make a positive impression :)

Fordele:

What I like most about this system is its intuitiveness. The fact that I can use the predefined settings before the webinar and not have to wonder if I'm sure I set everything right.

Ulemper:

It would be worthwhile to extend the default settings to include integrations with an appointment booking system.

Svar fra ClickMeeting

for 7 måneder siden

Hello, Thank you for the review. We are glad that you enjoy using our platform. All the best ClickMeeting Team

Martyna
Digital Innovation Lead i Polen
Ledelsesrådgivning, 11-50 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: Over 2 år
Anmelderkilde

Great webinar platform!

5,0 sidste måned Nyt

Fordele:

We are satisfied with using ClickMeeting to plan online events, primarily webinars and workshops. 

ClickMeeting features an intuitive and straightforward user interface that makes it simple for anyone to start a video conversation or join an online event. Tool is very simply to use and doesn't need to be installed. Meetings are usually stable, even in low-bandwidth conditions. ClickMeeting offers a variety of features, including Follow-up emails, Presentation mode, Automatic recording of meetings. The platform provides tools for engaging with attendees, such as chat and Q&A session.

Ulemper:

We didn't notice any disadvantages of the software.

Svar fra ClickMeeting

for 6 dage siden

Hello, Thank you for your rating. We are glad that you enjoy using our platform. All the best, ClickMeeting Team

igor
CEO i Polen
Computersoftware, 11-50 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: Over 1 år
Anmelderkilde

Think before you invest in this tool

1,0 sidste år

Kommentarer: Tool is only for basic needs. If you think about building business webinars look elsewhere.

Fordele:

-> very basic -> reliable -> clean ux -> can export to xlsx

Ulemper:

-> this tool is not build to make marketing, lack of standard features like: --> tracking source who signed up for the --> switching between webinar types -> timeline consist duplicates -> you can by accident start live webinar before start time -> you can not save and customize your template, each time you need to build from start

Svar fra ClickMeeting

sidste år

Hello, we highly appreciate your feedback. 1. ClickMeeting offers integrations for audience behaviour tracking which could be found here: https://integrations.clickmeeting.com/. 2. If you create a live event, you cannot change it to an on demand one (or other type). Contact us to accomplish it. 3. Timeline consists of all live event sessions started in your account (one event could be started more than once (accidentally), so each sessions has its own statistics and they are not considered as duplicates. 4. As for the template, there is no such possibility but you can create a "test" event with all necessary settings. 5. Moving on to the event start feature, once you joined the room, there are two buttons to prepare and start the event available for a user but if you clicked the wrong button you have 5 sec to undo event start and start it later on. Please do not hesitate to contact our Customer Success Team in case you any questions or doubts: https://clickmeeting.com/contact

Małgorzata
Coordinator od FASD Center i Polen
Styring af nonprofitorganisationer, 11-50 medarbejdere
Har anvendt softwaren til: Over 1 år
Anmelderkilde

ClickMeeting for NGO's activities

5,0 for 4 måneder siden

Kommentarer: having ClickMeeting we can deliver trainings for our clients - paid and free of charge; many events are free of charge so it's important if the platform is cheapbefore we had problems with delivering trainings, with managing trainings etc.

Fordele:

reasonable price, automated functions, easy management

Ulemper:

I can't point anything bad about this platform, the only thing it could be useful: if the platform could send invoices - autmatically - integrated with invoices programms

Svar fra ClickMeeting

for 4 måneder siden

Thank you for the review. We are glad that you enjoy using our platform. All the best, ClickMeeting Team