Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Field Service Management Software

Field Service Management Software gør det muligt for organisationer at administrere ressourcer og kommunikere med feltmedarbejdere. Field Service Management-systemer øger produktiviteten ved at muliggøre løbende kontakt mellem ekspeditionskontor og offsite personale. De forbedrer kundeoplevelsen ved at give feltpersonale adgang til servicehistorik, kortlægningstjenester, planlægningsværktøjer og til organisationens videnbaseressourcer. Field Service Management Software er relateret til Maintenance Management Software og Dispatch software.

5 resultater

Med en tilmelding til Jotform Enterprise er det let og ligetil at administrere og optimere virksomhedens feltoperationer.
Man kan tilmelde sig Jotform Enterprise for nemt at administrere og optimere sin feltoperation. Brugeren kan generere formularer til alle sine feltbehov, for eksempel betalingsopkrævning, serviceanmodninger og konsultationer. Man kan oprette og tilpasse professionelle formularer til sikkert at lagre data med softwarens kompatible og sikre formularlagringssystem. Brugeren kan integrere sine yndlingsapps i sine formularer, generere rapporter, hoste data lokalt, importere eksisterende formularer, opkræve betalinger, sende påmindelser og meget mere. Med Jotform Enterprise opbygges en stærkere forretning. Læs mere om Jotform

Egenskaber

  • Fakturering og regninger
  • Kontraktdatabase
  • Lagerstyring
  • Servicehistorik
  • Beskeder/meddelelser
  • GPS
  • Routing
  • Online tidsstempling
  • Citater/estimater
  • Elektronisk signatur
  • Kalenderstyring
  • Planlægning af vedligeholdelse
Arkitekter, ingeniører og byggefolk bruger software fra Bluebeam til at udføre projekter hurtigere, reducere risici og maksimere investeringsafkastet.
Bluebeam Cloud er en ny pakke med skybaserede løsninger, der problemfrit kan forbindes til dine dokumenter og værktøjssæt i Revu. Med Cloud kan du arbejde hvor som helst via web- eller iOS-enhed – helt uden behov for opsætning eller installation. Markup Editor giver dig mulighed for nemt at kommentere og samarbejde om dine projektdokumenter. Og Field Tools giver dig mulighed for effektivt at administrere og registrere dine arbejdsgange med besigtigelse, oplysningsforespørgsler (RFI) og dokumenter til forelæggelse på farten. Læs mere om Bluebeam Revu

Egenskaber

  • Fakturering og regninger
  • Kontraktdatabase
  • Lagerstyring
  • Servicehistorik
  • Beskeder/meddelelser
  • GPS
  • Routing
  • Online tidsstempling
  • Citater/estimater
  • Elektronisk signatur
  • Kalenderstyring
  • Planlægning af vedligeholdelse
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere.
Odoo er en fuldt integreret, brugerdefinerbar åben kildekode-software, der er fyldt med professionelt designede, brugervenlige forretningsprogrammer. Odoos intuitive database er i stand til at opfylde et flertal af forretningsbehov, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Odoo er en alt-i-en softwareløsning, der er designet til at opfylde behovene i enhver virksomhed, uanset størrelse (eller budget). Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Fakturering og regninger
  • Kontraktdatabase
  • Lagerstyring
  • Servicehistorik
  • Beskeder/meddelelser
  • GPS
  • Routing
  • Online tidsstempling
  • Citater/estimater
  • Elektronisk signatur
  • Kalenderstyring
  • Planlægning af vedligeholdelse
Man kan få flere opgaver, klare betaling hurtigere og styre hele virksomheden fra lommen med vcitas alt-i-en-app til serviceudbydere i marken.
vcita er designet specielt til serviceudbydere, der udbyder tjenester, og gør det nemt at drive egen virksomhed: >> Lader kunder opdage, reservere og betale for opgaver, mens man selv arbejder. >> Nem indsamling af betalinger fra enhver mobil enhed uden brug af smart hardware. >> Oprettelse og salg af servicepakker, samt flere langsigtede aftaler og tilbagevendende projekter. >> Udvidelse af rækkevidde ved at få glade kunder til at henvise deres venner og familie. Læs mere om vcita

Egenskaber

  • Fakturering og regninger
  • Kontraktdatabase
  • Lagerstyring
  • Servicehistorik
  • Beskeder/meddelelser
  • GPS
  • Routing
  • Online tidsstempling
  • Citater/estimater
  • Elektronisk signatur
  • Kalenderstyring
  • Planlægning af vedligeholdelse
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Fakturering og regninger
  • Kontraktdatabase
  • Lagerstyring
  • Servicehistorik
  • Beskeder/meddelelser
  • GPS
  • Routing
  • Online tidsstempling
  • Citater/estimater
  • Elektronisk signatur
  • Kalenderstyring
  • Planlægning af vedligeholdelse