Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Help Desk Software

Help Desk Software gør organisationer i stand til effektivt at svare brugere. Supportsoftware kan hjælpe med besvarelsen af tekniske og funktionsrelaterede spørgsmål ved at understøtte forbedrede metodikker til sporing af fejlsager, IT-administration og kundesupport. Integration af disse elementer styrker supportafdelingers evne til at yde hurtig og effektiv hjælp til ansatte, slutbrugere og kunder. Helpdesk-løsninger letter også flowet af ny informaton fra brugere, så organisationens eksisterende vidensbase udvides. Help Desk Software er relateret til Call Centre Software og Customer Service-software.

7 resultater

IT Service Management-løsning, der kombinerer et klar-til-brug ITSM-værktøj med interne eksperter – her for at få service til at ske siden 1993. Læs mere om TOPdesk
TOPdesk er det eneste ITSM-værktøj, der kombinerer en hurtig opsætning med personlig vejledning. Kom godt i gang med brugervenlige funktioner og bedste praksis til at administrere billetter, spore aktiver og dele viden, så dine slutbrugere oplever 5* tjenester hver dag. Takket være vores trin-for-trin tilgang kan selv travle serviceteams slå kaosset og finde tid til forbedringer. Du behøver ikke en kodningsguide for at vedligeholde værktøjet – lover. Vil du have mere hjælp? Vores 900 interne specialister er kun et telefonopkald væk. Læs mere om TOPdesk

Egenskaber

  • Advarsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Fjernadgang/kontrol
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Kundecenterstyring
  • E-mailstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatiseret ruteplanlægning
  • Håndtering af supportbillet
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Real-Time Notifications
  • Sporing af interaktion
Det er muligt at fremskynde løsningstiden og automatisere arbejdsgange med skalerbar IT- og HR-helpdesksoftware.
Zendesk giver en moderne HR- og IT-helpdesk-oplevelse, der sparer tid gennem praktiske automatiseringer og optimerede arbejdsgange. Zendesk helpdesk-anmodningssoftware forenkler intern og ekstern support. 60 % af kunderne oplever en stigning i CSAT og 85 % får bedre synlighed efter implementering af Zendesk. Kundesupporten får et løft med software, der afhjælper almindelige smertepunkter ved at aflede flere anmodninger og fremskynde løsningstiden. Med Zendesk vælges den smarte, skalerbare supportløsning. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Advarsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Fjernadgang/kontrol
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Kundecenterstyring
  • E-mailstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatiseret ruteplanlægning
  • Håndtering af supportbillet
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Real-Time Notifications
  • Sporing af interaktion
Start gratis med LiveAgent og opbyg fantastiske kunderelationer med det ultimative helpdesk-værktøj til virksomheder i alle størrelser.
LiveAgent er en fuldt udstyret helpdesk-softwareløsning, der hjælper dig med at tilpasse dine kundesupportinteraktioner. Strømlin alle kommunikationskanaler og administrer dem fra en enkelt samlet indbakke. Nyd integrationer af sociale medier, live chat-widgets, selvbetjeningsportaler, vidensstyring og mere. LiveAgent leverer den bedste kundeoplevelse til 150 millioner slutbrugere verden over. Start med en 30-dages gratis prøveperiode, uden brug af kreditkort. Læs mere om LiveAgent

Egenskaber

  • Advarsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Fjernadgang/kontrol
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Kundecenterstyring
  • E-mailstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatiseret ruteplanlægning
  • Håndtering af supportbillet
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Real-Time Notifications
  • Sporing af interaktion
Bitrix24 – gratis helpdesk og kontaktcentersoftware, der leveres med CRM. Bruges af otte millioner virksomheder i skyen og lokalt.
Bitrix24 er en gratis helpdesk- og kontaktcentersoftware, der leveres med CRM. Bruges af otte millioner virksomheder i skyen og lokalt (åben kildekode-adgang). Det gratis omnichannel kontaktcenter giver mulighed for at kommunikere med kunderne via e-mail, telefon, live chat, sociale medier og mobile messaging. 100 % gratis for teams op til 12 supportmedarbejdere. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Advarsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Fjernadgang/kontrol
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Kundecenterstyring
  • E-mailstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatiseret ruteplanlægning
  • Håndtering af supportbillet
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Real-Time Notifications
  • Sporing af interaktion
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRMs helpdesk-softwareløsninger giver de funktioner, der er brug for at øge kundetilfredsheden og skabe vækst i virksomheden. Det er en god løsning til mindre virksomheder, samtidig med at den er skalerbar nok til at understøtte store virksomheder. Agiles helpdesk-software kan også udnyttes til IT-support, fakultetsstyring eller endda uddannelsesformål. Mulighederne er uendelige. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Advarsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Fjernadgang/kontrol
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Kundecenterstyring
  • E-mailstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatiseret ruteplanlægning
  • Håndtering af supportbillet
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Real-Time Notifications
  • Sporing af interaktion
Et intuitivt og brugervenligt CRM-system tilpasset dine behov for at gøre arbejdsdagen lettere.
Lime CRM er et markedsledende og brugervenligt system, der forenkler arbejdsdagen for dig og dine kollegaer. Lime CRM samler dine kunder, forretning og kampagner ét sted. Med smarte integrationer til dine øvrige systemer giver Lime CRM dig overblik over forretningen og forhindrer dobbeltarbejde. Lime CRM kan bruges i et cloud miljø eller egen server. Optimal for 10 brugere og opefter. Læs mere om Lime CRM

Egenskaber

  • Advarsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Fjernadgang/kontrol
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Kundecenterstyring
  • E-mailstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatiseret ruteplanlægning
  • Håndtering af supportbillet
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Real-Time Notifications
  • Sporing af interaktion
Gør al kundeinteraktion bedre med Mobile Service Cloud. Nem håndtering af livechat, e-mail, WhatsApp og andre kanaler i én indbakke.
Mobile Service Cloud er en kundeserviceløsning, som gør det muligt for medarbejdere i forskellige brancher at levere personlige kundeserviceoplevelser. Gør kontakten så nem som muligt for både kunder og ansatte. Brug agent-indbakken til at interagere med kunderne via deres foretrukne kanaler, f.eks. WhatsApp, Live Chat, Instagram Messenger, Apple Messages for Business eller Voice. Mobile Service Cloud har også en chatbot, der automatiserer samtaler og nemt overdrager dem til en medarbejder. Læs mere om Mobile Service Cloud

Egenskaber

  • Advarsler/eskalering
  • Rapportering/analyse
  • Fjernadgang/kontrol
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Kundecenterstyring
  • E-mailstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Automatiseret ruteplanlægning
  • Håndtering af supportbillet
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Real-Time Notifications
  • Sporing af interaktion