5 resultater
Ninja ticketing is a flexible and easy-to-use IT helpdesk solution with robust automations that make technicians more efficient. Læs mere om NinjaOne
NinjaOne simplifies IT operations, enabling overburdened IT teams to efficiently manage their entire IT portfolio and support end users from anywhere. Ninja ticketing is a flexible and easy-to-use IT helpdesk solution with robust out-of-box automations that ensure your technicians spend more time fixing issues than managing tickets. By combining ticketing with endpoint management, backup, and documentation, NinjaOne unifies your support workflow and makes your helpdesk more efficient. Læs mere om NinjaOne

Egenskaber

  • Advarsler/eskalering
  • Håndtering af billet
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Styring af vidensbase
  • Automatiseret ruteplanlægning
Det er muligt at fremskynde løsningstiden og automatisere arbejdsgange med skalerbar IT- og HR-helpdesksoftware.
Zendesk giver en moderne HR- og IT-helpdesk-oplevelse, der sparer tid gennem praktiske automatiseringer og optimerede arbejdsgange. Zendesk helpdesk-anmodningssoftware forenkler intern og ekstern support. 60 % af kunderne oplever en stigning i CSAT og 85 % får bedre synlighed efter implementering af Zendesk. Kundesupporten får et løft med software, der afhjælper almindelige smertepunkter ved at aflede flere anmodninger og fremskynde løsningstiden. Med Zendesk vælges den smarte, skalerbare supportløsning. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Advarsler/eskalering
  • Håndtering af billet
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Styring af vidensbase
  • Automatiseret ruteplanlægning
Bitrix24 – gratis helpdesk og kontaktcentersoftware, der leveres med CRM. Bruges af otte millioner virksomheder i skyen og lokalt.
Bitrix24 er en gratis helpdesk- og kontaktcentersoftware, der leveres med CRM. Bruges af otte millioner virksomheder i skyen og lokalt (åben kildekode-adgang). Det gratis omnichannel kontaktcenter giver mulighed for at kommunikere med kunderne via e-mail, telefon, live chat, sociale medier og mobile messaging. 100 % gratis for teams op til 12 supportmedarbejdere. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Advarsler/eskalering
  • Håndtering af billet
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Styring af vidensbase
  • Automatiseret ruteplanlægning
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRMs helpdesk-softwareløsninger giver de funktioner, der er brug for at øge kundetilfredsheden og skabe vækst i virksomheden. Det er en god løsning til mindre virksomheder, samtidig med at den er skalerbar nok til at understøtte store virksomheder. Agiles helpdesk-software kan også udnyttes til IT-support, fakultetsstyring eller endda uddannelsesformål. Mulighederne er uendelige. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Advarsler/eskalering
  • Håndtering af billet
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Styring af vidensbase
  • Automatiseret ruteplanlægning
Gør al kundeinteraktion bedre med Mobile Service Cloud. Nem håndtering af livechat, e-mail, WhatsApp og andre kanaler i én indbakke.
Mobile Service Cloud er en kundeserviceløsning, som gør det muligt for medarbejdere i forskellige brancher at levere personlige kundeserviceoplevelser. Gør kontakten så nem som muligt for både kunder og ansatte. Brug agent-indbakken til at interagere med kunderne via deres foretrukne kanaler, f.eks. WhatsApp, Live Chat, Instagram Messenger, Apple Messages for Business eller Voice. Mobile Service Cloud har også en chatbot, der automatiserer samtaler og nemt overdrager dem til en medarbejder. Læs mere om Mobile Service Cloud

Egenskaber

  • Advarsler/eskalering
  • Håndtering af billet
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Styring af vidensbase
  • Automatiseret ruteplanlægning